Δευτέρα 19 Οκτωβρίου 2015

Purple GZEL for Shiny and Strong Hair!

Hello Fairies..

Από τη μέρα που τα Natura Siberica μπήκανε στη ζωή μου με το #summer Cherry Box δεν μπορώ να σταματήσω να θέλω να δοκιμάζω όλο και περισσότερα! Αυτή τη φορά την προσοχή μου τράβηξε η σειρά για τα μαλλιά GZEL

Αρχικά φαντάζομαι ότι ήδη κατάλαβες ότι με τράβηξε το μωβ χρώμα της. Στην συνέχεια με ενθουσίασαν τα βασιλικά μούρα που περιέχει, μαζί με το αρκτικό cranberry και το έλαιο του σπόρου του χρυσού cloudberry (conditioner) καθώς και το έλαιο από Βόρειο Ιπποφαές (shampoo) !


Πολλά μούρα, σκέφτηκα, άρα θα μυρίζει τέλεια!  Δεν ήξερα όμως ότι τα Σιβηρικά άγρια μούρα έχουν ιδιότητες που κάνουν την τρίχα δυνατή και γυαλιστερή! Οπότε δεν χρειάστηκε και πολύ σκέψη για να αποφασίσω ότι τα θέλω, συγγνώμη, τα χρειάζομαι εννοούσα!
Βέβαια η σειρά GZEL είναι πολύ δημοφιλής στο eshop του cherrybox και έπρεπε να περιμένω λίγο τις νέες παραλαβές γιατί συνέχεια ένα από τα δύο ήταν εξαντλημένο. Και τελικά έφτασαν στα χέρια μου!
Τα GZEL είναι limited edition, και οι συσκευασίες τους είναι υπερπολυτελείς, με λευκό, μωβ, μπλε και χρυσό χρώμα! Εκτός από υπέροχα προϊόντα είναι και μία νότα πολυτέλειας για το μπάνιο μου!
Αφήνουν τα μαλλιά μου εκπληκτικά λαμπερά και γυαλιστερά, μυρίζουν υπέροχα και η μαλακτική κρέμα τα ξεμπερδεύει και τα ενυδατώνει στο λεπτό!
Είναι διαθέσιμα εδώ και εδώ και κοστίζουν 5,90 με τιμή προσφοράς και συσκευασίες 400ml.
Τελικά δεν είχα άδικο που εμπιστεύτηκα το "μωβ" ένστικτο μου! 

Εγώ εθίστηκα στα GZEL shampoo and conditioner... Εσείς μήπως τα δοκιμάσατε Fairy Girls? Έχετε να μου προτείνεται κάτι από την Natura Siberica?

Many kisses from Fairy {oo} Mary!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...