Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου 2015

Beyond Perfecting by Clinique

Γεια σου Fairy Girl...

Σήμερα θα σου δείξω πώς κουνώντας ένα "μαγικό" ραβδάκι θα κάνεις το πρόσωπο σου αψεγάδιαστο και τους μαύρους σου κύκλους σου να εξαφανιστούν στο λεπτό!
Το νέο αυτό προϊόν ονομάζεται Beyond Perfecting by Clinique και είναι foundation + concealer 2 in 1!
Έχει μία ανάλαφρη σύνθεση σε μορφή mousse η οποία αφήνει το δέρμα να αναπνέει και η οποία προσαρμόζεται σεις ανάγκες της επιδερμίδας, απορροφώντας την λιπαρότητα και προσφέροντας ενυδάτωση όπου αυτό είναι απαραίτητο! Έτσι δίνει στην επιδερμίδα ό,τι αυτή χρειάζεται!
Το Beyond Perfecting απλώνεται πανεύκολα και με απίστευτη ομοιομορφία, χάρη στο εύχρηστο ραβδάκι του με σφουγγαράκι! Επιτρέπει να καλύπτουμε μεγάλες επιφάνειες αλλά και να το εφαρμόζουμε τοπικά ως concealer!
Το αποτέλεσμα του Beyond Perfecting είναι πλήρης κάλυψη, ανάλαφρο φυσικό και ματ αποτέλεσμα που διαρκεί τουλάχιστον 12 ώρες! 
Ανοίγεις το υπέροχο γυάλινο μπουκάλι, τραβάς το "ραβδάκι" και απλώνεις μικρή ποσότητα σε όλο το πρόσωπο........ αναμειγνύεις..... βάζει έξτρα μικρά dots σε spots και κάτω από τα ματιά....και.... Voila!!! Φρέσκο, αψεγάδιαστο προσωπάκι!
Δεν είναι υπέροχο να μπορείς με ένα προϊόν κάλυψης να καλύπτεις όλες σου τις ανάγκες? Κυκλοφορεί σε 6 αποχρώσεις και η δική μου είναι αυτή που ταιριάζει στις περισσότερες μεσαίου τύπου επιδερμίδες! Η 2 σε 1 σύνθεση του και το "μαγικό" απλικατέρ του χαρίζουν ένα άψογο ομοιόμορφο αποτέλεσμα σε ελάχιστο χρόνο!
Κοστίζει 32€ και είναι ήδη διαθέσιμο στους πάγκους της Clinique στα καταστήματα καλλυντικών! Δοκίμασε το και είμαι σίγουρη ότι θα σε κερδίσει όπως κέρδισε και εμένα!
 Πες μου πώς σου φαίνεται το Beyond Perfecting 2 in 1, Fairy Girl.... Μήπως το έχεις δοκιμάσει?

Many kisses from Fairy {oo} Mary!


 Κάποια από τα παραπάνω  προϊόντα ενδέχεται να μου έχουν σταλεί για review, αλλά η γνώμη  και τα άρθρα μου είναι πάντα αντικειμενικά και ειλικρινή!  

4 σχόλια:

  1. Οντως ακουγεται σαν μαγικο ραβδακι...και η clinique δεν με απογοητευσε ποτε!Μια δοκιμη θα με πεισει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εξαιρετικό !! Και είμαι σε αναζήτηση για concealer αυτό το διάστημα.οπότε θα το δοκιμάσω σίγουρα να δω αν μου ταιριάζει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το δοκιμασα απο καποιο sample και φανηκε πολυ ενδιαφερον, δυστυχως καμια απο τις αποχρωσεις του ουτε η πιο ανοικτη ταιριαξε στην αρκετα λευκη επιδερμιδα μου. Ας ελπισουμε οτι θα ερθουν στην Ελλαδα και οι πιο ανοικτες αποχρωσεις που ηδη κυκλοφορουν στο εξωτερικο. Πολυ ωραιο post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολλά υποσχόμενο προϊόν σίγουρα! Η Clinique είναι αγαπημένη εταιρία άλλωστε και ποτέ δεν μας απογοητεύει. Φιλιά Μαίρη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...