Τετάρτη 12 Αυγούστου 2015

Ready for Holidays...with Bioaroma!

Γεια σου Fairy Girl...

Καλλυντικά τόσο φυσικά που...τρώγονται!!! Αυτό είναι το slogan της Bioaroma, από την Κρήτη! Σίγουρα την έχεις ξανακούσει από εμένα αυτή την εταιρεία, αφού από εκεί προμηθεύομαι μεταξύ άλλων τους αγαπημένους μου αποσμητικούς κρυστάλλους (εάν δεν έχεις διαβάσει το post να το κάνεις, εμένα απλά μου άλλαξε τη ζωή)! Σήμερα θα σε συστήσω σε μία αντηλιακή κρέμα προσώπου η οποία θα είναι και αυτή που θα συνοδέψει τις διακοπές μου, σαν ενυδατική προσώπου!


Η αντηλιακή κρέμα Bioaroma περιέχει φυσικά αντηλιακά φίλτρα, έλαιο καρότου, σίτου και αβοκάντο! 
Καταρχήν με το που ανοίγεις το καπάκι της, μυρίζει τόσο υπέροχα που σου έρχεται να την φας! Απλώνεται όμορφα στο πρόσωπο, ενυδατώνει σε βάθος και δεν βαραίνει το πρόσωπο μου καθόλου!
Είναι 100% φυσική, χωρίς συντηρητικά και είναι ιδανική για καθημερινή χρήση, όλη την ημέρα! Περιέχει δείκτη προστασία από UVA UVB και SPF15, και πριν βιαστείς να μου πεις ότι ο δείκτης είναι πολύ χαμηλός, να σου πω ότι ο λόγος είναι ότι περιέχει αποκλειστικά και μόνο φυσικά αντηλιακά φίλτρα, τα οποία είναι αρκετά εάν μιλάμε για χρήση στην πόλη, αλλά αν μιλάμε για χρήση στην παραλία, καλό είναι να την ανανεώνεις συχνά!
Η διαφορά της σε σχέση με τα υπόλοιπα αντηλιακά, είναι ότι αφήνει την επιδερμίδα βαθιά ενυδατωμένη χωρίς αυτή την αίσθηση ότι έχει βαρύνει από λιπαρότητα τους πόρους του προσώπου μου! Σε περίπτωση που την πάρεις μαζί σου σε ολιγοήμερες διακοπές (όπως θα κάνω και εγώ) μπορείς να την χρησιμοποιήσεις άνετα και τις απογευματινές ώρες σαν απλή ενυδατική!

Θα σου πω και ένα μυστικό..... Θυμάσαι που σου είχα μιλήσει για τις πολλές ιδιότητες της Aloe Vera (link) και πόσο απαραίτητη μου είναι καθ όλη την διάρκεια του χρόνου? 
Ε, δεν φαντάζομαι να πίστεψες ότι θα πάω διακοπές χωρίς την Αλόη μου? Είναι σίγουρο ότι θα την χρειαστώ, είτε για κάψιμο από τον ήλιο (και όχι μόνο), είτε για κάποιο ενοχλητικό τσίμπημα, είτε για την φαγούρα από τα κουνούπια...
Τώρα όμως με την Gel Aloe Vera by Bioaroma η οποία είναι εμπλουτισμένη με έλαια λεβάντας και  δίκταμου ανακάλυψα ακόμα μία χρήση της, ιδανική για διακοπές! Μετά από την ενυδατική-αντηλιακή μου κρέμα, βάζω μία μικρή ποσότητα Gel Aloe Vera στο πρόσωπο μου και αυτόματα κλειδώνεται όλη η υγρασία στο εσωτερικό των πόρων μου και αποκτώ ματ αποτέλεσμα!
Οπότε.... τέλος η πούδρα στις διακοπές.... Απλά κρέμα και μετά αλόη!!! 
Υπάρχει τίποτα καλύτερο από τα είσαι free, cool και ματ, στις διακοπές σου?

Τα προϊόντα της bioaroma είναι όλα διαθέσιμα στην επίσημη ιστοσελίδα τους, Bioaroma.gr σε πολύ προσιτές τιμές για φυσικά προϊόντα! Όλα τα βαζάκια τους είναι γυάλινα και πολύ προσεγμένα! 
Εάν θέλεις να διαβάσεις περισσότερα reviews για προϊόντα bioaroma που έχω δοκιμάσει, απλά κάνε click εδώ!

Λοιπόν Fairy Girl, έχεις δοκιμάσει κάτι από Bioaroma? Χρησιμοποιείς και εσύ Aloe Vera στην καθημερινότητα σου?

Many kisses from Fairy {oo} Mary!

1 σχόλιο:

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Enya Project! The Greek Skincare Project!

 Hello Fairies.... Σήμερα θα σου δείξω τα υπέροχα "διαμαντάκια" που είναι αποτελεσματικά, φυσικά και ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Το Enya Project αν...