Πέμπτη 27 Αυγούστου 2015

Best and Worst Sample for August!

Hello Fairy Girls......

Είχα καιρό να γράψω για τα Best and Worst Samples, αλλά οι διακοπές μου έδωσαν την ευκαιρία να δοκιμάσω αρκετά δείγματα για πρώτη φορά και έτσι επανέρχομαι! Νέα ανάρτηση λοιπον, για το καλύτερο και το  χειρότερο δείγμα που δοκίμασα μέσα στον μήνα που μας πέρασε.  Σας υπενθυμίζω ότι σε αυτή τη σειρά αναρτήσεων δεν συμμετέχουν δείγματα που προήλθαν από προώθηση εταιρειών, μόνο εκείνα που επέλεξα εγώ ή που απλά βρέθηκαν στα χέρια μου με τον ένα ή τον άλλο τρόπο.

Νew post  for the Best and Worst Sample I had tested within the month that passed us. I remind you that in this series of posts it is not going to be tested samples that came from promoting corporations but only those that I chose or simply those that have been found in my hands in one way or another.

   
Ξεκινάμε όπως πάντα με το δείγμα που μου έκανε την χειρότερη εντύπωση για τον Αύγουστο.  We start, as always, with the sample that made me the worst impression for August!
 

Idealia Skin Sleep by Vichy!   
Είναι πολύ της μόδας αυτές οι κρέμες νύχτας με δράση μάσκας ύπνου και αφού είχα δοκιμάσει μία (Link) και με είχε ξετρελάνει, αποφάσισα να δοκιμάσω και αυτή της Vichy! Στις διακοπές μου πήρα 3 δείγματα sachets της Idealia Skin Sleep και το κάθε ένα από αυτά το χρησιμοποίησα 2 φορές!
Δυστυχώς η μάσκα ύπνου της Vichy με απογοήτευσε εντελώς! Ας τα πάρουμε από την αρχή όμως. Η υφή της είναι ένα ροζ λεπτόρρευστο gel  που απλώνεται εύκολα. Απορροφάται πανεύκολα αλλά όλα τα θετικά της, τελειώνουν εδώ! Δεν προσέφερε καμία ενυδάτωση στην επιδερμίδα μου, και το επόμενο πρωί ήταν σαν να μην είχε δουλέψει καθόλου στην διάρκεια της νύχτας! Με την άλλη μάσκα νύχτας που είχα δοκιμάσει, ξυπνούσα με υπέροχο απαλό και λαμπερό πρόσωπο, με αυτή μάλλον με αφυδατωμένο ξυπνούσα! Η τιμή της κυμαίνεται από 18€ έως και 22€ για το βαζάκι των 50ml.
 Nowadays everybody's talking about these  night sleeping creams that works as overnight facial masks and after I had tried one (Link) and I was really thrilled, I decided to try and the Idelia Skin Sleep by Vichy! On my vacation I got 3 samples of Idelia Skin Sleep  and each one of them was used 2 times! Unfortunately the sleeping mask of Vichy disappointed me totally!
Let's take it from the beginning though. The texture is a pink light gel which spreads easily. Absorbed very easily but unfortunately all the positives, ending here! It dd not offer  any moisturize to my skin, and the next morning it felt like it hasn't  worked at all during the night! The other night mask I had tried , has excellent results such as a lovely soft and glowing face, but this one probably  dehydrated my skin while sleeping! The price ranges from 18 € to 22 € for the jar of 50ml.
 

Και τώρα ας δούμε το καλύτερο δείγμα που δοκίμασα τον μήνα Αύγουστο
And now let's see the best sample tested for August! 

 

Argan Shampoo με Olive Oil by Farmec!

Δεν ξέρω εάν και εσείς είστε σαν και μένα και στις διακοπές σας κουβαλάτε πάντα τα δικά σας σαμπουάν, μάσκες και μαλακτικές, εγώ πάντως δεν αφήνω στην τύχη την ενυδάτωση και το ξεμπέρδεμα των μαλλιών μου.
Έτσι λοιπόν πήρα μαζί μου (μεταξύ άλλων) το σαμπουάν με argan oil και ελαιόλαδο της Farmec, που είχε κάνει το πρώτο λανσάρισμα του μέσα από το Χειμωνιάτικο CherryBox. 
Ένα σαμπουάν ιδανικό για λεπτά μαλλιά που συνδυάζει αυτά τα δύο θαυματουργά έλαια, μόνο καλό περίμενα να κάνει στα μαλλιά μου. Και έκανε! Απόλυτη ενυδάτωση στα μαλλιά μου που ήταν όλη τη μέρα στην θάλασσα και τον ήλιο!
Με ένα λούσιμο έμεναν τόσο απαλά που δεν χρειαζόμουν ούτε καν μαλακτική κρέμα για να τα ξεμπερδέψω! Χάρισε απίστευτη λάμψη στα μαλλιά μου και υπέροχη μυρωδιά! Οπότε τι άλλο να ζητήσω? Απλά ενθουσιάστηκα! Κοστίζει μόνο 8€ για 250ml προιόντος και είναι διαθέσιμο στο eshop του CherryBox εδώ!
I don't know if you're like me and on holidays always bring your own shampoo, mask and conditioner, but I certainly don't leave into luck  the hydration and the detangling of my hair. So I got with me (among others) the Shampoo with argan oil and olive oil by Farmec, who had made the first launch through the Winter CherryBox.
An ideal shampoo for fine hair that combines these two miraculous oil, only good expect to make in my hair. And it did! Gave absolute hydration to my hair, despite the fact I was all day in the sea and Sun! With only one use my hair was so smooth ans soft that I did not even need conditioner for the detangling! It gave incredible shine to my hair and lovely scent! So what else to ask? I am just thrilled! It only costs 8 € for 250ml product and is available at CherryBox's eshop  here!


Έχετε δοκιμάσει κάτι από τα παραπάνω, Fairy Girls?
Have you tried anything from the above products, Fairy Girls?
 
Many Kisses from Fairy {oo} Mary!  
My opinion on the samples I try and write about is totally based on my own needs and preferences!

4 σχόλια:

  1. Τα έχω δοκιμάσει και εγώ!!! Το σαμπουάν δεν...Too light for the bush!!Η κρέμα καλούτσικη,nothing special although !!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν έχουμε δοκιμάσει κανένα από τα δύο, αλλά έχοντας αγαπήσει τη sleep mask από korres είχαμε πει στον πειρασμό να τσεκάρουμε και αυτή της Vichy. Κρίμα! xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ουτε εγω ειμαι ικανοποιημενη απο τη μασκα!
    Οσο για το σαμπουαν θα το δοκιμασω κι εγω ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. το σαμπουαν ειναι καταπληκτικο και το εχω αγαπησει κι εγω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...