Πέμπτη 28 Μαΐου 2015

In Bloom....Beauty Serum, the Flowery Experience!

Good morning Fairy Girls...

Μεταξύ των πολλών προϊόντων που δοκιμάζω, κάποια παίρνουν σημαντική θέση στην καρδιά μου και στην ρουτίνα ομορφιάς μου! Ξέρεις από εκείνες τις παραξενιές που έχουμε όλες μας, που κάτι που αγαπάς θέλεις να το έχεις για να το χρησιμοποιείς όποτε το επιθυμείς και ας έχεις και άλλα παρόμοια! Ε, αυτό μου συμβαίνει και με τα Pelle Beauty, σου είχα μιλήσει και στο παρελθόν γι' αυτά (θυμήσου εδώ, εδώ και εδώ!). 


Η Marnie με τις 100% φυτικές δημιουργίες της από τον Καναδά, μου έκλεψε την καρδιά, λίγο τα υπέροχα λάδια της, όπως το Multitasking Stellar και το Luxe για το οποίο επιφυλάσσομαι να σου μιλήσω στο μέλλον, και πολύ με την σειρά της Bloom. Αυτός ο αφρός καθαρισμού και η τονωτική Lotion σε spray έγιναν πολύ γρήγορα τα αγαπημένα μου! Η σειρά Bloom, πρόσφατα απέκτησε νέο μέλος και έσπευσα να το δοκιμάσω! 

Το Bloom Beauty Serum by Pelle Beauty είναι ένας ορός που μπορείς να τον ερωτευτείς! Είναι ένας ενυδατικός ορός σε μορφή gel, το οποίο έχει την ιδιότητα να φυλακίζει την υγρασία μέσα στα κύτταρα του δέρματος και να κάνει το πρόσωπο να φαίνεται πιο φρέσκο και αναζωογονημένo!

Το υαλουρονικό οξύ και το νερό καρύδας συνεργάζονται αρμονικά για να προσφέρουν στο πρόσωπο μία συμπυκνωμένη "βόμβα" ενυδάτωσης!
Οι "λουλουδάτες" προσθήκες από νερόλι μαζί την -αγαπημένη της επιδερμίδας- Aloe Vera αναζωογονούν την επιδερμίδα καθώς ο Ιβίσκος βοηθάει στην διατήρηση και ενδυνάμωση της ελαστικότητας του δέρματος! Η εφαρμογή του είναι απολαυστική καθώς διαθέτει μία πολύ απαλή υφή που γίνεται ένα με την επιδερμίδα και δεν την βαραίνει καθόλου! Τα πρωινά μου, επιλέγω να φοράω μόνο την αγαπημένη μου bb cream, έτσι χρησιμοποιώ μόνο το Bloom Serum πρίν από αυτή και εκείνη απλώνεται ακόμη πιο βελούδινα στο πρόσωπο μου! Επίσης παρατήρησα ότι τις μέρες που φοράω αυτό τον ορό, η λιπαρότητα στο πρόσωπο μου κάνει πολύ περισσότερες ώρες να εμφανιστεί κατά την διάρκεια της ημέρας!
Το Bloom Beauty  Serum έχει μία υπέροχη χαλαρωτική λουλουδάτη μυρωδιά -όπως και τα υπόλοιπα προϊόντα της σειράς Bloom- η οποία κάθε πρωί με κάνει να την αναζητώ. Μόλις την απλώσω στο χέρι μου ταξιδεύω σε καταπράσινα λιβάδια γεμάτα φρέσκα πολύχρωμα λουλούδια, υπάρχει καλύτερος τρόπος να ξεκινήσεις την μέρα σου?
Σύντομα θα σου μιλήσω και για το πολυτελέστατο λάδι Luxe και το νέο Luxe Beauty Balm που αλλάζει τα δεδομένα στην εντατική περιποίηση! καθώς και το Balance Oil (ιδανικό για λιπαρά δέρματα).

Το Bloom Beauty Serum μπορείς να το προμηθευτείς από εδώ, η Pelle Beauty πραγματοποιεί και Διεθνής αποστολές και αν σου αρέσουν τα "ξεχωριστά" προϊόντα περιποίησης, σου συνιστώ να τα δοκιμάσεις.
Εσένα σου αρέσει να δοκιμάζεις νέα, "ξεχωριστά", προϊόντα Fairy Girl, ή σου αρκούν τα κλασσικά-αγαπημένα?

Many Kisses from Fairy {oo} Mary!

Μερικά από αυτά τα προϊόντα ενδέχεται να μου έχουν σταλεί για review, αλλά η γνώμη και τα άρθρα μου είναι πάντα αντικειμενικά και ειλικρινή

3 σχόλια:

  1. Ola ta prointa fenountai para poli orea!!! Lovely photos too!!

    Hope you're well!!

    Filakia Polla!!

    Layla xx

    www.sprinklesofstyle.co.uk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φαίνονται πολύ ωραία τα προϊόντα, αγαπώ το υαλουρονικό οξύ! Φιλάκια Μαίρη μου! :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μας ξεσηκώνεις...τι ωραία προιοντα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...