Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2015

New Dry Oil in Town....by Cleria!

Hello Fairy Girls....

Ξέρω ότι οι περισσότερες από εσάς λατρεύετε τα ξηρά λάδια! Εγώ τα αγαπώ για πολλούς λόγους, τα φυσικά τους αρώματα, την απόλυτη ενυδάτωση, την θρέψη που χαρίζουν και επίσης το ότι συνήθως είναι πολυχρηστικά. Σήμερα θα σου μιλήσω για ένα πολύ νέο λάδι! Τόσο νέο που ακόμα δεν έχει κυκλοφορήσει στην αγορά αλλά είχα την τιμή να το δοκιμάσω και να σας το παρουσιάσω!


Ονομάζεται Cleria Renewal Dry Oil, και ανήκει στην σειρά Cleria της ελληνικής Pharmasept για την οποία σου είχα μιλήσει εδώ
Το Renewal dry Oil είναι ιδανικό για πρόσωπο, σώμα αλλά και μαλλιά! Περιέχει Έλαιο μαστίχας και έλαιο καμέλιας που είναι πλούσιο και Ω3 και Ω6. 

Το ξηρό αυτό λάδι, διαφέρει από τα υπόλοιπα που κυκλοφορούν ήδη στην αγορά! Ο λόγος είναι το λάδι μαστίχας που περιέχει το οποίο ενισχύει την παραγωγή της πρωτεΐνης Klotho, η οποία είναι η πρωτεΐνη της νεότητας που εμπεριέχεται στο δέρμα μας! Αυξάνει την ελαστικότητα της επιδερμίδας και επιβραδύνει την διαδικασία γήρανσης! 

Η μυρωδιά του δεν σε παραπέμπει σε μαστίχα όπως θα περίμενε κανείς! Νομίζω πώς η γλυκιά, μεστή αλλά ασυνήθιστη μυρωδιά του οφείλεται στο έλαιο καμέλιας! 
Το χρησιμοποίησα και στο πρόσωπο μου σαν θεραπεία νύχτας, αλλά και στο σώμα μου μετά το μπάνιο! Στο γυάλινο μπουκάλι υπάρχει μια αντλία spray που βοηθάει στο λάδι να βγαίνει σε μικρές ποσότητες και να απλώνεται ομοιόμορφα!

Απορροφάται πολύ πολύ γρήγορα και δεν είναι καθόλου βαρύ! Σε φρεσκολουσμένα μαλλιά αποφεύγω την χρήση ξηρών λαδιών λόγω της τρελής τάσης που έχουν να μαλλιά μου να λαδώνουν! Αλλά το χρησιμοποίησα ως μάσκα πριν από το λούσιμο και τους χάρισε μία υπέροχη λάμψη και ήταν ακόμη πιο απαλά μετά το λούσιμο!
Το Cleria Renewal Dry Oil θα είναι σύντομα διαθέσιμο για πώληση και θα σας ενημερώσω αμέσως μόλις βγει στην αγορά! Η τιμή του θα κυμαίνεται γύρω στα 20€ και δεδομένου της πολυτελούς συσκευασίας του και του πολύτιμου περιεχομένου του είναι μία πολύ καλή τιμή!

Πώς σου φαίνεται το νέο ξηρό λάδι Fairy Girl? Ποιό είναι το ώς τώρα αγαπημένο σου και πώς προτιμάς να το χρησιμοποιείς?

Many kisses from Fairy {oo} Mary!

Μερικά από αυτά τα προϊόντα ενδέχεται να μου έχουν σταλεί για review, αλλά η γνώμη  και τα άρθρα μου είναι πάντα αντικειμενικά και ειλικρινή!   

9 σχόλια:

  1. ειμαι φαν των Ξηρων λαδιων για το σωμα οποτε χαιρομαι πολυ που οι εταιριες βγαζουν τετοιου ειδους προϊοντα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπώ τα ξηρά λάδια ! Αλλά δεν τα βάζω ποτέ στο πρόσωπο μου .Αλλά για το σώμα ειδικά τώρα με τόσο κρύο είναι υπέροχα για την επιδερμίδα !Θα το δοκιμάσω και αυτό !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μιας και μιλάμε για λαδάκια θα σας προτείνω κι εγώ ενα που αρχισα να χρησιμοποιώ στο πρόσωπο το βράδυ ως θεραπεία επούλωσης από σημάδια ακμής και από μόλις 2,3 φορές εφαρμογής άρχισε να φαίνεται διαφορά!Επίσης ενυδατώνει πολύ καλα.Απλά θέλει λίγο χρόνο να αποροφηθεί εντελώς!Tο εφαρμόζω καμια ωρα πριν παω για υπνο!
    Το λαδάκι π αναφέρεις μόνο κ μόνο από τα αρώματα είναι αξιοπρόσεχτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το παραπανω λαδακι ειναι το bio oil και περα απο τη χρηση π ανεφερα,λεει πως βοηθαει επισης για τις ραγαδες!Ειναι για προσωπο-σωμα.Το αγόρασα απο καποιο ηλεκτρονικο φαρμακειο με εκπτωση γυρω στα 7-8 euros.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αχ δεν εχω δοκιμασει ποτε ξηρα λαδια και θα ηθελα να παρω καποια στιγμη ενα!λες να ειναι αυτο??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. δεν ειμαι φιλος των ελαιων, αλλα οταν ενα προιον ειναι για πολλες και διαφορες χρησεις, σε προδιαθετει να τα αποκτησεις. λιγο απο εδω, λιγο απο εκει, θα τα βγαλει τα λεφτα του.εχω ενα ξηρο λαδακι του bodyshop ανοικτο τωρα, αλλα θα ηθελα να το δοκιμασω μιας που καλοκαιρι ερχεται σε λιγο καιρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. όλες λένε τα καλύτερα για το συγκεκριμένο! μπράβο στην Pharamcept που είναι μια ελληνική εταιρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έχω χρησιμοποιήσει όταν πρωτοβγήκε το ξηρό λάδι της nuxe το οποίο είναι καταπληκτικό, ενυδατώνει χωρίς να αφήνει λιπαρότητα και γυαλίζει υπέροχα. Επειδή έχω μεικτή επιδερμίδα δεν είναι ο,τι πιο κατάλληλο για το πρόσωπο ούτε και για το σγουρά μαλλιά μου καθώς τα βαραίνει...πλέον εφόσον έμαθα πως υπάρχει τέτοιο λάδι απο ελληνική εταιρία και μάλιστα με μαστίχα- όλος ο κόσμος ξέρει πόσο ευεργετική είναι- εννοείται πως θα στραφώ σε αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...