Τρίτη 30 Δεκεμβρίου 2014

A Gift Box for him!

Γεια σας Fairy Girls....

Τα μάθατε φαντάζομαι τα νέα, αύριο έρχεται ο Άγιος Βασίλης.. Τί? ΤΟ ΞΕΧΑΣΕΣ? Ή μήπως είσαι της τελευταίας στιγμής και θα ψάξεις σήμερα για δωράκια για όλους τους αγαπημένους σου! Και πες ότι βρήκες το ιδανικό δωράκι για τον καλό σου, την φίλη σου, την αδερφή σου...δε θα πρέπει να βρεις και ένα όμορφο κουτάκι για να το συσκευάσεις και να το αφήσεις κάτω από το Χριστουγεννιάτικο δέντρο σου?

Η σημερινή ανάρτηση λοιπόν, ήρθε πάνω στην ώρα για να σε βγάλει από την δύσκολη θέση! Τo Pharma Plus για το οποίο σου είχα ξαναμιλήσει (εδώ) έφτιαξε υπέροχα Gift Boxes, άκρως Χριστουγεννιάτικα και με δώρα ιδανικά για όλους!


Εγώ παρέλαβα χθες το gift box που προορίζεται για τον καλό μου... 
Μόλις το πιάνεις στα χέρια σου αποκτάς αυτόματα άκρως Χριστουγεννιάτικη διάθεση το ομολογώ... Το έβαλα κάτω από το δέντρο μας, αλλά η περιέργεια μας  νίκησε και τελικά ανοίχτηκε (αλλά ξαναμπήκε κάτω από το δέντρο). 

Η επιλογή μου ήταν ένα απίθανο σετ Apivita με κρέμα ξυρίσματος και ενυδατική κρέμα After Shave. Δεν υπάρχει ιδανικότερο και πιο χρήσιμο δώρο για άντρα σας το εγγυώμαι! 
Η Pharma Plus έκλεισε πολλές προτάσεις δώρων μέσα σε Χριστουγεννιάτικα κουτάκια τις οποίες μπορείς να δεις εδώ, να παραγγείλεις σήμερα και αύριο να τα έχεις κάτω από το δέντρο σου!

Σου έχω και άλλο νέο, αν η παραγγελία σου ξεπεράσει τα 50€ θα λάβεις μαζί της και ένα υπέροχο γούρι από το Χαμόγελο του Παιδιού! Και δώρα θα χαρίσεις, και θα λάβεις και εσύ ένα. αλλά και κάποια παιδάκια θα κάνεις χαρούμενα! 
Πες μου την γνώμη σου για τα Gift Bοxes, Fairy Girl και αλήθεια...τι δώρο διάλεξες φέτος για τον καλό σου? Εγώ ζω την τρελή προετοιμασία της Πρωτοχρονιάς, φέτος επιχείρησα και την πρώτη μου βασιλόπιτα! Άντε και του χρόνου Fairies....
Many Kisses from Fairy {oo} Mary!

5 σχόλια:

  1. και του χρόνου χρυσοχέρα!!!ακούγεται ιδανική επιλογή για τα αγόρια μας αυτό το δωράκι!!!τις καλύτερες ευχές μου φίλη Μαίρη!!!!πολλ φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ..ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. υπέροχες επιλογές! ^_^ πολύ όμορφο post!
    ευχές για ένα υπέροχο νέο έτος με υγεία, ευτυχία και αγάπη!

    http://alternativebeautybymaria.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Teleio dwro! Fb name Eirini Lefteris email irenepd@outlook.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...