Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2014

The Difference is Obvious Clear... Estee Lauder!

Hi Fairies....

Ήρθε η ώρα να μιλήσουμε για διαφορές.... Διαφορές, που είναι ορατές όμως! Μεικτό πρόσωπο, τάση για σπυράκια, και στην συνέχεια αντιαισθητικά σημαδάκια που μέχρι να φύγουν, έρχονται άλλα σπυράκια!!! Σου θυμίζουν κάτι όλα αυτά? The story of my life! Και κάπου εκεί στην απόγνωση της προσπάθειας για άψογο, καθαρό πρόσωπο, έρχεται η Estee Lauder και το Clear Difference, Advance Blemish Serum!

Το παίρνω για πρώτη φορά τα χέρια μου, το κοιτάω με λίγο δισταγμό! Ναι, γενικά αγαπώ τα serum της Estee Lauder, ήμουν παθιασμένη παλαιότερα με το pore minimizing! Επίσης αγαπώ τα serums της Estee και για την εμφάνιση τους, αλλά... τελικά θα μου μειώσει (εξαφανίσει???) την τάση για σπυράκια?
Ξεκινάω να το χρησιμοποιώ πρωί βράδυ! Δύο αντλίες σε πρόσωπο και λαιμό! Η gel απαλή υφή του απορροφάται πολύ γρήγορα και δεν αφήνει καθόλου λιπαρότητα! Συνεχίζω με την κρέμα μου! 1 μήνα! Ναι, 30 μέρες το χρησιμοποιώ πρωί βράδυ, όποια κρέμα ή ορό και να χρησιμοποιήσω, βάζω και αυτό ανελλιπώς! Θέλεις να μάθεις το αποτέλεσμα?
 
Τα σπυράκια όχι απλά μειώθηκαν, σχεδόν εξαφανίστηκαν, ένα μικρό, θρασύτατο, εσωτερικό, που τόλμησε να κάνει εμφάνιση, έφυγε ανώδυνα σε 2 μέρες μόνο του, χωρίς πόνο ή σημάδι! Απλά έφυγε! Ήμουν ακόμα δύσπιστη, περίμενα τις μέρες εκείνες που οι ορμόνες μου χτυπάνε κόκκινο και χάνουν τη μπάλα της ισορροπίας! Ήρθαν, έφυγαν και δεν άφησαν κανένα μάρτυρα πίσω τους! Κανένα κυστικό σπυράκι, κανένα σημάδι! Ναι, η διαφορά είναι ορατή και το Clear Difference είναι έρωτας! 
Ευχαριστώ Estee Lauder για  το Clear Difference Advance Blemish Serum!

Εσύ Fairy Girl, έχεις θέμα με σπυράκια ή ακμή ενηλίκων? Έχεις δοκιμάσει (ή θα ήθελες να δοκιμάσεις) το Clear Difference? Θα χαρώ να διάβασω την άποψη σου σχετικά!

Many kisses from Fairy {oo} Mary!

Μερικά από αυτά τα προϊόντα ενδέχεται να μου έχουν σταλεί για review, αλλά η γνώμη  και τα άρθρα μου είναι πάντα αντικειμενικά και ειλικρινή!

18 σχόλια:

  1. Ουαου, ακούγεται πολύ ενδιαφέρον! Ωραίο post! Και εγώ παιδεύομαι χρόνια με τα σπυράκια που μάλλον θα μου κάνουν παρέα μέχρι τα βαθιά γεράματα. Μπαίνει κατευθείαν στη wishlist μου και σε κάποια περίοδο που τα hondos/sephora εχουν έκπτωση θα το πάρω. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδα διαφορά πραγματικά.. ναι με έκπτωση να το πάρεις θα ειναι ότι καλύτερο!

      Διαγραφή
  2. Πολύ ενδιαφέρον! Έχω μεικτό δέρμα και εγώ αλλά μπιμπίκια ή σπυράκια βγάζω μόνο τις δύσκολες μέρες you know... Θα ήθελα να το δοκιμάσω βέβαια. Επίσης το soft clean που έχεις δίπλα στη φωτογραφία ήταν το αγαπημένο μου καθαριστικό για χρόνια απλώς λόγω οικονομικής στενότητας :) δεν το χρησιμοποιώ συχνά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαι εγώ το αγαπώ αυτό το καθαριστικό είναι η αλήθεια!! Όσο για την "στενότητα" σε καταλαβαίνω!! Ευχαριστώ για το σχόλιο σου κορίτσι!

      Διαγραφή
  3. Μαιρούλα πόσο ωραία παρουσίαση!!δεν έχω μεικτό δέρμα αλλά σίγουρα μιλάμε για μια εταιρεία που έχει φοβερή φήμη στον τομέα skincare και παλιότερα έχω δοκιμάσει αρκετά προϊόντα!!!πολλά φιλάκια Μαίρη Μαίρη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γεια σου Mary!! Όνομα και πράγμα αυτό το προιόν? Το θέλω απαραιτήτως να σου πω την αλήθεια γτι έχω κάτι stubborn σπυράκια που επιμένουν παρά τ καθημερινό face routine. Εγώ είχα μία μεγάλη έξαρση ακμής ενηλίκων αλλά εδώ και ένα χρόνο κάπως έχει σημαζευτεί. Με τι κρέμα το χρησιμοποιούσες εσύ;;; Και ποια είναι η αρχική του τιμή;; :) xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το χρησιμοποιώ με την κρέμα με βιταμινη C της Arcaya! και είμαι ενθουσιασμένη!

      Διαγραφή
  5. Είναι τόσο καλό ε;; :o Μάλλον θα μου φανεί χρήσιμο,ειδικά όταν οι ορμόνες κάνουν πάρτυ! :P
    Είναι πολύ ακριβό..; :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ καλό, με βοηθησε πολύ εμένα! Η τιμή του είναι από 50-70€ για την 100ασταρα συσκευασια!!

      Διαγραφή
  6. τον ποθω αυτο τον ορο..απο τη πρωτη στιγμη που βγηκε τα ματια μου κανουν λαμπακια οταν τον βλεπω..σιγουρα θα τον παρω//

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαίρη, μου φαίνεται υπέροχο!! Παρότι δεν το έχω ανάγκη και δεν θα το αγοράσω, ομολογώ ότι ακούγεται πολύ ενδιαφέρον!! Χαίρομαι πολύ που επιτέλους ένα τέτοιο προϊόν δουλεύει! Ευχαριστούμε για την όμορφη παρουσίαση!! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Oooh afto fennetai poli oreo!!! Den to exo dokimasei alla einai sto 'list' mou tora!!! :)

    Filakia polla polla!!

    Layla xx

    www.sprinklesofstyle.co.uk
    www.youtube.com/user/sprinklesofstyle

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η αλήθεια είναι ότι χρησιμοποιώ κυρίως cc creams γιατί δεν έχω και μεγάλη ανάγκη κάλυψης αλλά μου κίνησες την περιέργεια! Η αλήθεια είναι ότι και το double wear το έχω δοκιμάσει σε δειγματάκι και μου φάνηκε πολύ καλό, οπότε φαντάζομαι και αυτό που παρουσιάζεις...!

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...