Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2014

Jordana is finally here!

Hi Fairies...

Σε περίπτωση που δεν το ακούσατε... ΕΧΩ ΝΕΑ! 
Ήρθαν τα Jordana στην Ελλάδα! Αναρωτιέσαι μήπως γιατί τόση χαρά? Τα Jordana είναι καλλυντικά με προέλευση την Αμερική, πολύ καλής ποιότητας και οικονομικά και τυγχάνουν ιδιαίτερης συμπάθειας από πολλές bbloggers ανά τον κόσμο! Οπότε.....όταν το αγαπημένο Bebeauty.gr ανακοίνωσε την άφιξη τους, ήμουν τρελλά ανυπόμονη και απ'ότι φαίνεται όχι άδικα!


Σήμερα θα σας δείξω 3 προιόντα Jordana για τα χείλη που δοκίμασα και με ενθουσίασαν!

JORDANA MATTE LIPSTICK COLOUR MATTE CAFE. 


Ένα matte κραγιόν σε καφέ απόχρωση! Πολύ ενυδατικό, απόλυτα matte και απίστευτα σταθερό! Περίπου 6 ώρες στα χείλη μου, ενώ ήπια και έφαγα!! Απίθανο! Η τιμή του είναι μόνο 2.20€ και μπορείς να το βρείς εδώ!

 

Είναι διαθέσιμο σε 6 matte αποχρώσεις που μπορείς να δείς εδώ!

Jordana Easyliner for lips 

Ένα μηχανικό μολύβι χειλιών στην απόχρωση Baby Berry!

Είναι πολύ μαλακό και απλώνεται βελούδινα πάνω στα χείλη! Χρωματίζει τόσο ομοιόμορφα τα χείλια, και λόγω της ενυδατικής σύστασης του μπορεί να φορεθεί και μόνο του, χωρίς κραγιόν!




Το λάτρεψα, και μόνο με 2,50€ λέω να αποκτήσω και μερικές ακόμα αποχρώσεις! Θα το βρείς διαθέσιμο εδώ!
Τελευταίο άφησα το (πλέον) αγαπημένο μου... 


JORDANA TWIST SHINE MOISTURIZING BALM STAIN.
Ένα μηχανικό κραγιόν σε μορφή μολυβιού και υφή βουτυρένια! Το χρώμα του είναι ένα απαλό nude-ροζ, παιχνιδιάρικο με διακριτικό shimmer και ελαφριά γυαλάδα, το Nude Chic!

Είναι ιδανικό για όλα τα πρωινά στο γραφείο αλλά και ένα βραδυνό smokey look που απαιτεί διακριτικά χείλια! Δίνει χρώμα, διαρκεί και παράλληλα ενυδατώνει και προστατεύει τα χείλια! Κοστίζει 3,70€ και είμαι σίγουρη ότι θα το λατρέψεις όπως και εγώ! Θα το βρείς εδώ και είναι διαθέσιμο σε 8 αποχρώσεις
Μην ξεχάσεις να κάνεις like στην σελίδα του BeBeauty στο Facebook για να μένεις ενημερωμένη για όλες τις νέες παραλαβές σε Jordana, Barry M, Sleek και πολλά, πολλά άλλα!

Πολύ καλό value for money τα Jordana Fairy Girls κατά την γνώμη μου... Και σύντομα θα σας μιλήσω και για τα υπόλοιπα που δοκιμάζω, πούδρα, ρουζ, βερνίκι νυχιών και μολύβι ματιών! Λοιπόν, εσύ θα τα δοκιμάσεις?

Many kisses from Fairy {oo} Mary!


Κάποια από τα παραπάνω προϊόντα, ενδέχεται να μου έχουν σταλεί για review, αλλά η γνώμη και τα άρθρα μου είναι πάντα αντικειμενικά και ειλικρινή!

10 σχόλια:

  1. το κραγιόν φαίνεται τέλειο! το καφέ εννοώ! σίγουρα θα το αναζητήσω! φιλιά <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και διαρκεί πάρα πολύ Εφη μου, ευχαριστώ για το σχόλιο σου!!

      Διαγραφή
  2. τι όμορφα χρώματα! πολύ ωραίο το μολύβι για τα χείλη! υπέροχο post! ^_^
    http://alternativebeautybymaria.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαίρη μου, φαίνονται όλα τέλεια! Να τα χαρείς! Το balm stain με κέρδισε, ομολογώ, με την πρώτη ματιά!! Στην επόμενη παραγγελία μου από Bebeauty θα το πάρω και εγώ!! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα είναι υπέροχο Martina μου, και χρώμα και υφή!! φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  4. φίλη Μαίρη είναι επικίνδυνα δελεσταικό να παρακολουθούμε τις αναρτήσεις σου!!!να τα χαρείς όλα <3
    πολλά πολλά φιλάκια Μαίρη Μαίρη <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συμφωνώ με τη Jazzy παραπάνω! Είσαι δελεαστική! χιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...