Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2014

W7 Loves your Hands!!!

Καλημέρα Fairy Girls...

Μόλις κυκλοφόρησε η νέα κρέμα χεριών της W7 και έφτασε άμεσα στα χέρια μου από το Bebeauty.gr (μαζί με την νέα Sleek Garden of Eden palette)! 


Ξέρεις είναι η εποχή της κρέμας χεριών, ώστε να προετοιμάσεις και να οχυρώσεις τα "ευαισθητα" χεράκια σου για τον σκληρό χειμώνα! Η W7 κρέμα χεριών είναι ότι πιο δροσερό έχω δοκιμάσει! 

Μυρίζει λεμόνι και πορτοκάλι και προσφέρει μία επαρκή ενυδάτωση στα χέρια μου! Δεν κολλάει και απορροφάται σχετικά εύκολα! Προστατεύει και ενυδατώνει τα χέρια μου για 2 με 3 ώρες!! Η μυρωδιά του όμως είναι τόσο αναζοωγονητική που μου αρέσει να την απλώνω κάθε τόσο και να μυρίζω τα χέρια μου! 
Η τιμή είναι μόλις 5€ και είναι άμεσα διαθέσιμη στο Bebeuty.gr εδώ!
Αν αγαπάς και εσύ την μυρωδιά του λεμονιού Fairy Girl φρόντισε να την αποκτήσεις πριν εξαντληθεί!!
Mην ξεχνάς ότι στο Bebauty θα βρείς διαθέσιμες και τις υπέροχες παλέττες της Sleek, εγώ σύντομα θα επανέλθω με το review της Garden of Eden στα χρώματα του πράσινου και του dusty pink που αγαπώ! 
Αλήθεια εσένα ποιά είναι η αγαπημένη σου κρέμα χεριών για το φθινόπωρο?

Για περισσότερα Βebeauty νέα, κάνε Like στην σελίδα τους στο FB από εδώ!

Many kisses from Fairy {oo} Mary!

8 σχόλια:

  1. Το άρωμα λεμονιών είναι αγαπημένο!!! Πολύ ωραίο post, φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Oooh afto agouetai polli oreo…..lemon kai orange - prepei na einai poli fresh!!! :)

    Filakia Polla

    Layla xx

    www.sprinklesofstyle.co.uk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπημένος ο συνδυασμός λεμόνι-πορτοκάλι πρέπει να είναι τέλεια κρέμα χεριών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ακούγεται υπέροχη!! Κρέμες χεριών χρησιμοποιώ όλον τον χρόνο. Ανάλογα τις καιρικές συνθήκες, γίνονται και οι αλλαγές. Αυτό το διάστημα χρησιμοποιώ της Bioten με γιαούρτι και αμύγδαλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τέλεια!!!αλλά μετά μου έδειεξες τις παλέτες και ξέχασα τα πάντα για την κρέμα χαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μου τελειώνει σιγά σιγά η κρέμα χεριών που έχω και σκεφτόμουν πια να είναι η επόμενη για δοκιμή. Θα μπει σίγουρα στη λίστα των υποψηφίων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...