Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2014

Some thoughts about bblogging within 2 years of Fairy Make up Tales!

Καλημέρα Fairies....

Σήμερα και μετά από κάποια περιστατικά (στα οποία δεν θα επεκταθώ) ένιωσα την ανάγκη να γράψω μία ανάρτηση για το blogging και πιο συγκεκριμένα για το beauty blogging. Σε λίγες μέρες συμπληρώνονται δύο χρόνια από τότε που αποφάσισα να ασχοληθώ με αυτό, όμως η αγάπη μου για τα καλλυντικά και την ομορφιά δεν ξεκίνησε τότε! 

Από τότε που άρχισα να νιώθω την ανάγκη να χρησιμοποιώ προϊόντα μακιγιάζ και περιποίησης με θυμάμαι να ψάχνω... Να ψάχνω τα πιο ιδιαίτερα, τα πιο διαφορετικά, τα πιο αποτελεσματικά αλλά παράλληλα και τα πιο όμορφα! Όταν για πρώτη φορά πήρα στα χέρια μου τους Meteorites Perles by  Guerlain μαγεύτηκα! Ναι, τότε κατάλαβα ότι λατρεύω το γεγονός ότι είμαι γυναίκα και μπορώ να ασχοληθώ και να τα χρησιμοποιώ όλα αυτά!

 Και έτσι ένα πρωί, μου ήρθε η ιδέα του blog. Αφού εγώ, τα αγόραζα έτσι και αλλιώς για τον εαυτό μου αυτά τα όμορφα πραγματάκια, γιατί να μην μπορούσα να τα δείξω και σε άλλες κοπέλες (εκτός από τις φίλες μου) που θα τους ενδιέφεραν. Βλέπεις, δεν είναι όλα αυτά τα όμορφα και ακριβά καλλυντικά "καλά", ή μάλλον μπορεί να είναι καλά αλλά δεν ταιριάζουν γάντι σε όλες! Οπότε, αφού "έκλαιγα" εγώ τα χρήματα μου για κάποιο προϊόν, θα ήταν καλό να μπορούσα να "σώσω" έστω μία κοπέλα από το ίδιο λάθος! Αυτές λοιπόν ήταν οι σκέψεις όταν ξεκίνησα το blogging! 

Στην Ελλάδα ο όρος "Pr Samples" από μεγάλες και επώνυμες εταιρείες, μόλις αρχίζει να ανθίζει σιγά σιγά και φυσικά δεν μπορώ να σου κρύψω την ανείπωτη χαρά μου όταν λαμβάνω κάποιο καινούργιο λανσάρισμα για να το δοκιμάσω και να γράψω γι ' αυτό! Δεν θα προσποιηθώ ότι δεν χαίρομαι ιδιαιτέρως όταν γυρνάω σπίτι και με περιμένει ένα δεματάκι, όμως δεν είναι αυτός ο λόγος που αγαπώ το beauty blogging! Έχεις σκεφτεί ποτέ, πόσες φορές δεν μου ταίριαξε ένα προϊόν? 

Πόσες φορές έβγαλα ακμή χρησιμοποιώντας μία κρέμα που τελικά δεν "καθόταν" καλά στο πρόσωπο μου? Έχεις σκεφτεί πόσο χρόνο μπορεί να σπαταλήσω για να βγάλω όμορφες, καθαρές, αξιοπρεπείς φωτογραφίες, και πόσο ακόμα χρόνο χρειάζομαι για να ντύσω αυτές τις φωτογραφίες με λόγια? Όμως δε με πειράζει, και ξέρεις γιατί? Γιατί αγαπώ αυτό που κάνω! Μπορεί να έχω μία 8ωρη δουλειά, άντρα, σπίτι, πρόσφατα απέκτησα και σκύλο αλλά βρίσκω κάθε μέρα χρόνο για να αφιερώσω στο blog μου! 
Με "πονάνε" οι μέρες που οι προβολές δεν πάνε τόσο καλά, όσο άλλες, με στεναχωρεί όταν  μία ανάρτηση που αγαπώ δεν "αγκαλιάζεται" όσο θα περίμενα, αλλά αυτά όλα είναι μέσα στο παιχνίδι, σωστά?  
Υπάρχουν κάποιες "συνάδελφοι" bbloggers που με αφορμή κάποιες αναρτήσεις μου, ζητάνε και ξανά ζητάνε ΔΩΡΕΑΝ προϊόντα από κάποιες εταιρείες, ατυχώς βέβαια γιατί τα συγκεκριμένα προϊόντα για τα οποία έγινε λόγος έχουν αγοραστεί εξ' ολοκλήρου από εμένα! Και δεν μπορώ παρά να αναρωτηθώ, γιατί κάποιες bloggers αδυνατείτε να καταλάβετε ότι οι εταιρείες δεν είναι απρόσωπες, υπάρχουν άνθρωποι πίσω από αυτές, που με κάποιους μπορεί να έχουν δημιουργηθεί και κάποιες ανθρώπινες φιλίες, είτε σου εμπιστεύονται κάποια προϊόντα τους, είτε απλά τα αγοράζεις από αυτούς! Μία καλημέρα, μία συμβουλή, ένα ενδιαφέρον, και ναι, αν θα γράψω για κάτι που προέρχεται από αυτούς θα θέλω να το δουν, είτε είναι θετικό είτε είναι αρνητικό, δεν έχει σημασία! 

Ναι, έχω δημιουργήσει πολλές φιλίες -είτε προσωπικές, είτε διαδικτυακές- μέσα από το blogging και ξέρεις κάτι? Είμαι πολύ περήφανη γι' αυτό! Ακούγομαι κάπως θυμωμένη, το ξέρω, όμως στην πραγματικότητα είμαι απλά απογοητευμένη, blogging κορίτσια, ΔΕΝ είναι τα ΔΩΡΕΑΝ προϊόντα, είναι η αγάπη γι' αυτό που κάνεις, το πείσμα, η επιμονή και η υπομονή να φτιάξεις μία αξιοπρεπή ανάρτηση που να μπορεί να διαβάζεται στην πάροδο των χρόνων. Δεν ξέρω αν τα καταφέρνω τόσο καλά όσο θέλω, αλλά το προσπαθώ! 

Το Fairy Make up Tales γίνεται στις 9-10-2014 2 ετών και ανεβαίνει σιγά και σταθερά και αυτό το οφείλω σε όλες εσάς, που το αγαπήσατε, που το στηρίξατε και που αγαπάτε να το επισκέπτεστε! Ένα ευχαριστώ λοιπόν σε όλες εσάς, τα αγαπημένα μου Fairy Girls, που μετά από 2 χρόνια σας ξέρω σχεδόν όλες και μιλάμε συχνά για αυτά που αγαπάμε! Δεν ξέρω αν σας κούρασα αλλά πραγματικά ένιωθα την ανάγκη να ξεκαθαρίσω την θέση μου και σε σας τους αναγνώστες μου αλλά και σε όλους τους άλλους bloggers και μη!
Πολλά φιλιά Fairies.... αν είχες την υπομονή να διαβάσεις όλες αυτές τις σκέψεις μου και έφτασες ώς το τέλος  σε ευχαριστώ διπλά. 2 χρόνια Fairy Make up Tales λοιπόν, και μείνε εδώ γύρω γιατί σου ετοιμάζω δωράκια..........
Πρός το παρόν μην ξεχνάς το Flash-Giveaway που τρέχει στο FB!
 * Oι φωτογραφίες που "ντύνουν" αυτή την ανάρτηση, είναι όλες από reviews που θα παρουσιαστούν στο μέλλον!

Many kisses from Fairy {oo} Mary!

24 σχόλια:

  1. καλημέρες...αλλά δεν υπάρχει κανένας λόγος να δίνεις αξία στους ανούσιους και επιφανειακούς...είσαι η Μαίρη...είσαι αληθινή και πολύ γλυκιά και τουλάχιστον όσοι σε γνωρίζουν μόνο θετικά μπορούν να πουν-μπορούν να πουν βέβαια και άλλα που δνε γράφονται in public-αλλά ειλικρινά κοίτα να κάνεις αυτό που αγαπάς γιατί το κάνεις εξαιρετικά και με μπόλικη αγάπη...εγώ σε γνώρισα από το blogging ,χαίρομαι ιδιαίτερα γι'αυτό,έχουμε ανταλλάξει ένα σωρό κουβέντες περί blogging,αγάπης και προσωπικών και δεν μπορώ να πω τίποτα άλλο παρά του ότι είμαι χαρούμενη που σε γνωρίζω!!!τα φιλιά μου Μαίρη Μαίρη και φυσικά την αγάπη μου!!!πάρε την αγάπη και μετέτρεψε τη δημιουργικά σε απάντηση!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θα επεκταθώ φίλη Jazzy, την αγάπη που παίρνω από σενα την ανταποδίσω διπλή! Δηλώνω Χαρούμενη που σε θεωρώ φιλη!
      xxxoxoxxxo

      Διαγραφή
  2. Ακριβό σπορ το blogging εγώ το λέω και το ξαναλέω. Δυστυχώς πολλοί έχουν παρεξηγήσει το χόμπι μας και θεωρούν ότι πρόκειται είτε για ένα πολύ επικερδές επάγγελμα είτε για ένα επάγγελμα που σου στέλνουν μονίμως δωρεάν.
    Ναι μου στέλνουν δωρεάν προϊόντα αλλά δεν είναι όλα δωρεάν όσα δείχνω. Ξοδεύω αρκετά χρήματα απο μόνη μου σε πράγματα που μου αρέσουν. Προσωπικά ξοδεύω πιο πολλά σε περιποίηση και λιγότερα σε μακιγιάζ, εννοώντας ότι θα προτιμήσω μια ακριβή κρέμα ή ένα high end serum απο ένα ακριβό κραγιόν. Το γεγονός ότι μου στέλνουν pr samples είναι κατι το οποίο μου δείνει την δυνατότητα να δοκιμάσω περισσότερα πράγματα, πράγματα που ίσως θα παράβλεπα όχι απαραίτητα γιατι δεν θα μπορούσα να αγοράσω αλλά και γιατί δεν θα μου χρειάζονταν άμεσα. Πχ θα διάλεγα μια ενυδατική κρέμα άντε δύο , έτσι δεν θα είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω και να πω την γνώμη μου σε μια τρίτη που ίσως να μην την επελεγα γιατι είτε δεν θα μου ταιριαζε εκ πρωτης όψεως είτε απλά δεν θα μου έκανε κούκου.
    Τα Pr Samples παλαιότερα τα στέλνανε οι εταιρείες σε δημοσιογράφους. Έχουν φτάσει στα χέρια μου αρκετά από μια καλή φίλη της αδερφής μου που μας τα προωθούσε.Πάντα γινόταν και πάντα θα γίνεται. ΑΠλά τώρα με την κρίση στον χώρο των εκδόσεων και την άνθηση του blogging στέλνουν και σε bloggers.
    Όταν δεχομαι λοιπόν ένα δωρεάν προϊόν μου δίνεται η ευκαιρία να το δοκιμάσω και να πω την άποψη μου. Δεν είμαι όμως υποχρεωμένη και να μου αρέσει. Ούτε να το εκθειάσω. Αυτό όμως το παρεξηγούν κάποιες και περιμένουν τουλάχιστον να το θάψεις. Αγνοούν το γεγονός ότι όλες έχουμε διαφορετικά χαρακτηριστικά, επιδερμίδα και ανάγκες; Ίσως. Άλλες το βλέπουν σαν ευκαιρία και με μοναδικο κίνητρο τα δωρεάν προϊόντα ξεκινούν να Blogάρουν. Χωρις να έχουν κάτι να πουν, χωρίς καν να τους ενδιαφέρει η έννοια blogging και το χειρότερο χωρίς αγάπη για αυτό που κάνουν. Όταν όμως μερικοί απαιτούν, κυριολεκτικά απαιτούν, από τις εταιρείες να τους στέλνουν δωρεάν προϊόντα ενώ μόλις ξεκίνησαν το blogging γιατί νομίζουν ότι έτσι κάνουμε όλες, αυτό απλά μας εξοργίζει. Γιατί δημιουργεί την λανθασμένη εντύπωση ότι όλες είμαστε έτσι. Όχι κούκλες μου δεν κάνουμε blogging για τα δωρεάν προϊόντα. Μπλογκάρουμε γιατί απλά δεν μπορούμε να αντισταθούμε στην ανάγκη του. Και τις περισσότερες φορές ξοδεύουμε πάρα πολλά χρήματα για το χόμπι μας αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να προσθέσω εγώ τώρα? ΤΙΠΟΤΑ! Με κάλυψες!
      Ευχαριστώ για το σχόλιο σου Κατερινάκι!

      Διαγραφή
  3. Aγαπάς αυτό που κάνεις και φαίνεται! Μην απογοητεύεσαι. Πάντα υπάρχουν αυτοί που δεν καταλαβαίνουν ή παρερμηνεύουν τα πράγματα ή είναι επιφανειακοί! Οπότε όλα καλά. Α ναι! Στείλε τούρτα στις 9/10 χαχα. Φιλιά Μαίρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ καλή μου, επιφανειακοί είναι η πιο σωστή λέξη πιστευω!! ΤΟυρτα ε? καλη ιδεα!!! Αλλα να κόψω 1700 κομμάτια? χαχαχαχ

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφα τα λόγια σου, ξεκάθαρα και αληθινά... Τα περιστατικά που αναφέρεις είναι απογοητευτικά, αλλά σε κάθε χώρο υπάρχουν άτομα αξιόλογα που τιμούν με τον τρόπο τους το εκάστοτε αντικείμενο, όπως υπάρχουν και άλλα που δεν κινούνται από την αγάπη και το πάθος, αλλά από το συμφέρον και την ζήλια... Εσύ μείνε όπως είσαι, αληθινή... Δεν σε ξέρω καλά και ούτε έχουμε πει πολλά, αλλά η γλυκιά προσωπικότητά σου φαίνεται μέσα από τις αναρτήσεις σου, αλλά και τα μηνύματα που έχουμε ανταλλάξει... Σου εύχομαι να μείνεις πάντα αληθινή και να συνεχίσεις να απολαμβάνεις το blogging που φαίνεται ότι αγαπάς τόσο πολύ! Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι πολύ γλυκιά Μαρτίνα και σε ευχαριστω για τα καλά σου λόγια! Άλλωστε το να είμαστε θετικοί και αισιόδοξοι είναι αυτό που σώζει την κατάσταση ! Σωστά?

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα Μαίρη μου!
    Όπως ξέρεις απέχω από το blogging τους τελευταίους μήνες αλλά θα ήθελα και εγώ να προσθέσω ότι πράγματι ο σκοπός δεν είναι τα δωρεάν προϊόντα. Εξάλλου, αγοράζω και από μόνη μου πολύ πολύ περισσότερα (εγώ η αλήθεια είναι κυρίως ρούχα και παπούτσια γιατί ασχολήθηκα & ασχολούμαι κυρίως με το fashion κομμάτι του blogging) αλλά πραγματικά είναι η επαφή και η γνωριμία με τις co-bloggers, με κοπέλες που θέλουν να μάθουν εάν ένα προϊόν είναι αξιοπρεπές ώστε να επενδύσουν τα χρήματά τους, είναι η συνεργασία με πολλές αξιόλογες εταιρίες, είναι όλα αυτά που σε αποζημιώνουν. Ωστόσο, αυτό το οποίο για μένα είναι το μεγαλύτερο τίμημα του blogging, και αυτό δείχνει ότι πραγματικά το κάνεις για σένα και για κανέναν άλλο, είναι ο χρόνος τον οποίο οφείλεις να αφιερώσεις σε ένα blog ώστε να είναι αξιοπρεπές όπως είπες και εσύ παραπάνω. Άπειρες ώρες στο blog, στις φωτογραφήσεις προϊόντων και στα outfit posts, στα reviews που πρέπει να γράψεις ώστε να είναι αναλυτικά και συνοπτικά, στη σελίδα του facebook, χρόνο που στις εποχές μας είναι δύσκολο να βρεις <3
    Κάνεις πολύ καλά αυτό που κάνεις Μαίρη μου και μας αρέσει πολύ να σε διαβάζουμε και να ενημερωνόμαστε! Keep up!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρώτα απ'ολα να πώ ότι μου λείπουν τα style look σου, ακόμα θυμάμαι εκείνη την υπέροχη φωτογράφιση στην θάλασσα!! Χαίρομαι που παρόλη την αποχή σου, είσαι εδώ και σχολιάζεις πολλές από τις αναρτήσεις μου! Αυτό με κάνει χαρούμενη είαι με το logging εχω γνωρίσει κορίτσια σαν και σένα!! Και όσο για τις άπειρες ώρες αφιέρωσης στο blogging το ξέρεις και εσύ πολύ καλά!! Σε φιλώ!!

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Είσαι τόσο γλυκιά και ευγενική <3
      Σε φιλώ!!

      Διαγραφή
  6. Τα λες ακριβώς όπως είναι Μαίρη μου και δεν χρειάζεται να προσθέσω απολύτως τίποτα!
    Το πόσο χαίρομαι να bloggάρω δεν λέγεται καθώς και να διαβάζω όλα αυτά τα όμορφα blogs που φτιάχτηκαν με τόση αγάπη όση αφιερώνω κι εγώ στο δικό μου! Φιλιά πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. My love you know why you do what you do, so just focus on that.
    Autoi pou theloun tzampa pragmata as tous na lene oti theloun! Spread love and only love.
    Xeromai pou eisai fili mou pragmatikaaa.
    FIliaa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ χαίρομαι πάρα πολύ Ady! Είσαι σπάνιο κορίτσι! Think positive and spread love...so it is!

      Διαγραφή
  8. Συγχαρητήρια για τα 2 χρόνια διαρκούς blogging! Πριν ακόμα ασχοληθώ συκγκεκριμένα με το beauty blogging θυμάμαι να ψάχνω διάφορα καλλυντικά και να βρίσκω πάντα μία σχετική σου ανάρτηση!
    Αυτό σημαίνει πως αυτά τα 2 χρόνια έχεις κάνει εξαιρετική δουλειά, έχεις παρουσιάσει πληθώρα προϊόντων και έχεις βοηθήσει πολλές από εμάς να σχηματίσουμε μια πρώτη εντύπωση για προϊόντα που ενδιαφερόμαστε.
    Έχω πει ότι ο καθένας στα γραπτά του αποτυπώνει τον εαυτό του. Αυτό που εκλαμβάνω από τα δικά σου κείμενα είναι ένα πολύ δημιουργικό και θετικό άτομο και χρειαζόμαστε τέτοιους ανθρώπους!!! Συνέχισε απτόητη! Να θυμάσαι ότι το κάνεις πρώτα για τον εαυτό σου, όλα τα άλλα θα έρθουν από μόνα τους!!! Πολλά φιλιά Fairy Mary & ακόμα περισσότερες επιτυχίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πόσο χαίρομαι που με εβρισκες στις αναζητήσεις σου και σε βοηθούσα εστω και λίγο, δε λέγεται! Αυτός είναι ( ή θα έπρεπε να είναι) και ο σκοπός κάθε bblog, να βοηθάει σε ώρες αναζήτησης ενός προιόντος ομορφιάς να σχηματιστεί μία γενική άποψη, ΠΡΙΝ από την αγορά του! Ευχαριστώ για όλα όσα γράφεις και για τις ευχές!! Think positive and smile EVERYDAY ναι αυτό με αντιπροσωπευει νομίζω!!
      φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  9. Πολύ όμορφο το post σου, συμφωνώ σε όλα!
    Το θέμα που έχει δημιουργηθεί με τα δωρεάν προιόντα που λαμβάνουμε οι bloggers είναι διότι μερικές κοπέλες νομίζουν πως ότι λάβουμε δωρεάν θα το εκθειάσουμε...Κάτι που δε συμβαίνει όμως :) Εγώ έτυχε να γράψω αρνητικό review για την αδιάβροχη μάσκαρα της Erre Due και από τότε δε μου ξαναέστειλε τίποτα! Όμως είμαι πολύ πιο ευχαριστημένη, γιατί έστω και 1 κοπέλα να γλίτωσε τα 11 ευρώ λόγω δικής μου ενημέρωσης σημαίνει πως κάποιος πραγματικά με εμπιστεύτηκε και άκουσε τη γνώμη μου :)
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμείς γράφουμε την ειλικρινή άποψη μας ανεξαρτήτως εταιρείας σωστά? Ο σκοπός είναι να εισαι ειλικρινης με τους αναγνώστες σου απέναντι στο προιόν! So keep (sincere) blogging too doll! Thanks for commenting!

      Διαγραφή
  10. πες με χαζη αλλα ποτε δε φανταζομουν οτι κοπελες ξεκινασε το blogging Για να λαμβανουν προϊοντα τζαμπα...Θεωρουσα οτι ολες το ξεκινησαν σαν και μενα ή σαν και σενα, απο αγαπη..Τι ρομαντικη..!!!Ολα αυτα μεχρι να το ζησω στο πετσι μου που λενε..Κοπελες που ειχαν μπλογκ για μια βδομαδα αντε το πολυ ενα μηνα, μου εστελναν στη σελιδα μου (η οποια πιστευαν οτι ειναι καποια εταιριας) προκειμενου να τους δωσω τζαμπα προϊοντα για να κανουν review..Review λεγοντας, να γραψουν εκθειαστικα σχολια..Επεσα απο τα συννεφα πραγματικα..Μετα καταλαβα πως γινεται μπλογκ με πολυ λιγοτερους συνδρομητες απο το δικο μου, με πολυ λιγοτερα αρθρα να λαμβανουν προϊοντα και οχι απο τιποτα τυχαιες εταιριες..Αλλα απο πολυ καλες και διασημες..Συμφωνω με ολα οσα ειπες..Πραγματικα ειναι σα να τα ελεγα εγω (παρολο που δεν λαμβανω δωρεαν προϊοντα..)Φιλακια και Keep going...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ωραια τα ειπες!
    Το εχω πει πολλες φορες και μεσα απο το blog μου οτι το blogging δεν ειναι επαγγελμα ουτε αγγαρεια ειναι κατι που το κανεις με χαρα και αγαπη ωστε να δημιουργησεις κατι που θα σε ενθουσιασει!
    Κατα καιρους λαμβανω και εγω μηνυματα απο κοπελες για το πως θα κανουν ενα blog και να παρουν δωρεαν προιοντα, ειναι θλιβερο.
    Εγω δεν εχω ζητησει ποτε ως τωρα να μου δωσουν δωρεαν, γιατι οπως αναφερεις, πισω απο καθε εταιρεια βρισκονται ανθρωποι και μπορει με καποιους απο αυτους να εχουμε φιλιες και ναι και εγω εχω τις δικες μου και χαιρομαι πολυ για αυτο!
    Αλλα δυστυχως Μαιρη μου οτι και να πεις αυτες που πρεπει να καταλαβουν δεν θα το καταλαβουν ποτε!

    Χρονια πολλα για το blogακι σου!
    Καλα να περνας!
    Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μου άρεσε πολύ το post αυτό κυρίως γιατί φαινόταν ξεκάθαρα πως όσα είπες είναι από την καρδιά σου! Εγώ αυτό που έχω καταλάβει είναι ο κόσμος είναι πολύ επιφανειακός και δεν σκέφτεται πέρα από αυτό που βλέπει. Οπότε αν ο άλλος δεν εκτιμά τον ίδιο του τον εαυτό σκεπτόμενος με τέτοιο τρόπο γιατί να σπαταλήσω εγώ χρόνο και σκέψεις γι'αυτούς! Κάποιοι Μαίρη πάντα μα πάντα θα θεωρούν τις bloggers και τις youtubers τσιράκια των εταιριών και τίποτα παραπάνω. Ίσως γιατί αυτοί οι κάποιοι δεν έχουν βρει αυτό που τους γεμίζει στη ζωή τους και νιώθουν άσχημα απέναντι σε άλλους! Ο ίδιος μου ο αδερφός δέχτηκε "πόλεμο" και κόμπλεξ από χρόνια φίλους του επειδή κατάφερε με πολύ κόπο και διάβασμα να πάρει υποτροφία και μεταπτυχιακό στην Αμερική! Από τότε εγώ απλά προσπερνώ τέτοιες συμπεριφορές και απλά συνεχίζω να κάνω αυτό που με γεμίζει! ΄
    Χρόνια πολλά από τώρα στο blog σου και να συνεχίζεις να γράφεις με την αγάπη που έχεις no matter what!
    Φιλιά στον υπέροχο σκυλάκο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. What you have written is exactly what happens here in India too.. people think bblogger are only fr free samples and are nt treated nicely.. we all do a lot of hardwork and blogging is a passion for me just like you, so keep going and many congratulations on 2 years of blogging.. Natasha xoxo
    http://natashabhatt.blogspot.in

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Enya Project! The Greek Skincare Project!

 Hello Fairies.... Σήμερα θα σου δείξω τα υπέροχα "διαμαντάκια" που είναι αποτελεσματικά, φυσικά και ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Το Enya Project αν...