Τρίτη 29 Ιουλίου 2014

Invisibobble mania!

Hello Fairies....

Σήμερα θα σας μιλήσω για την νέα μανία μου στα αξεσουάρ μαλλιών! Το όνομα τους είναι Invisibobble και πρόκειται για λαστιχάκια μαλλιών!
Αλλά όχι κοινά, συνηθισμένα λαστιχάκια! Είναι λαστιχάκια σε σπειροειδή μορφή, που δεν σπάνε, δεν καταστρέφουν τα μαλλιά, δεν τα μπερδεύουν και το σημαντικότερο δεν τα σημαδεύουν! 


Πόσες φορές δεν ίσιωσες τα μαλλιά σου και ετοιμάστηκες για μία σημαντική έξοδο, και πριν φτάσεις εκεί αναγκάστηκες να πιάσεις τα μαλλιά σου μία ελαφριά κοτσίδα, απλά και μόνο για να μην μπερδευτούν από τον αέρα? Και όταν έβγαλες το λαστιχάκι είχαν αυτό το αντιαισθητικό "σπάσιμο" στο ίσιωμα τους, και τώρα όλοι θα ήξεραν ότι κάποια στιγμή τα έπιασες με λαστιχάκι! Όμως με το Invisibboble δεν έχω πια αυτό το πρόβλημα! Δεν αφήνει κανένα ίχνος, και το κυριότερο? Δεν μπερδεύει τα μαλλιά μου όσο και αν τα τυλίξω  γύρω του!
Κυκλοφορεί σε απίθανα χρώματα και κάθε συσκευασία περιέχει 3 του ιδίου χρώματος! Κοστίζει 6,50€ (3τεμ.) και για να μάθετε που μπορείτε να το βρείτε κάντε μία ερώτηση στον κο Βρεττάκο επίσημο αντιπρόσωπο Δυτικής Ελλάδας και Ιονίων νήσων, ο οποίος θα χαρεί να σας απαντήσει! 
 
Εγώ διάλεξα ένα κουτάκι με κίτρινα και ένα με διάφανα Invisibobble και δεν σου κρύβω ότι θέλω και άλλα! Όταν δεν τα φοράς μπορείς να τα έχεις στο χέρι σου σαν βραχιόλι, αλλά είμαι σίγουρη ότι δεν θα τα βγάζεις από τα μαλλιά σου όπως και εγώ!

Και μην βιαστείς να σκεφτείς ότι θα ξεχειλώσουν (εγώ το σκέφτηκα)! Όταν το βγάζεις από τα μαλλιά σου είναι ξεχειλωμένο και μέχρι να το ξαναβάλεις έχει έρθει πάλι στο αρχικό του μέγεθος! Απίστευτο!
Στο Youtube βρήκα διάφορα βιντεάκια - tutorials για χτενίσματα με το Invisibobble και διάλεξα δύο που μου άρεσαν περισσότερο και μπορείς να τα δεις εδώ και εδώ!

Μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον κο Βρεττάκο για πληροφορίες και παραγγελίες στο 2610453742 και 6939301300 και στην Facebook page here!

UpDAte 6-2-2015! 

Νέα χρώματα Limited Edition.... Ε, χρειαζόμουν μερικά ακόμα.... Διαθέσιμα και στο eshop του Eyewish.gr εδώ.


Λοιπόν Fairy Girl....  Σε ενθουσίασε καθόλου το νέο αυτό αξεσουάρ?

Many kisses from Fairy {oo} Mary!

17 σχόλια:

  1. Δεν ξέρω αλλά εμένα δεν με ενθουσίασε!!
    Βέβαια είναι εντυπωσιακό απλά..δεν είμαι τέτοιου στύλ!!!
    Παρόλα αυτά είναι ένα πάρα πολύ εντυπωσιακό αξεσουάρ μαλλιών!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω αν το λες εντυπωσιακό, πρωτότυπο όμως ναι! Αλλά μάρεσε γιατι όσο και να το μπερδεύω στα μαλλιά μου δεν με πονάει όταν βγαίνει!

      Διαγραφή
  2. καλα αν οντως δεν σπανε την τριχα να τρεξω να τα παρω..κατι τετοιο χρειαζομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες τον κότσο επάνω? Σήμερα τον έκανα μπερδευοντας τα μαλλιά μου γύρω γύρω και όταν το έβγαλα (πανεύκολα) δεν ξεμαλλιάστηκα καθόλου! Τι πιο βασικό?

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Στα δικά σου μαλλιά δεν θα θέλει και πολλά γυρίσματα, ίσως και ένα μόνο!

      Διαγραφή
  4. Έχω παραγγείλει παρόμοια απο το ebay, δεν ξέρω αν είναι τα ίδια και αν κάνουν τα ίδια! τα περιμένω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α,θα περιμένω να μου πείς, αν και ένα παρόμοιο που είχε πέσει στα δικά μου χέρια μου πόναγε πολύ τα μαλλιά!

      Διαγραφή
  5. πολύ πρωτότυπο !! σίγουρα χρειάζομαι κ εγώ ένα τέτοιο σετάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Aν είχα πιο μακριά μαλλιά, σίγουρα θα το παραγγελνα! Δίνει πολύ ωραίο και εντυπωσιακό αποτέλεσμα πάνω σου!!! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Vow.. u know what.. i do have this and never knew how to use it other than tying it in a pony tail.. Thanks fr sharing xo
    http://natashabhatt.blogspot.in

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ειχε βγαλει και η essence limited edition και ειναι φανταστικα και δεν σπανε την τριχα!φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι όμορφα! Ειδικά τα διάφανα! Και σε πολύ καλή τιμή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ ωραία,και τα χτενίσματα που επέλεξες πολύ ωραία και πολύ απλά.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι ωραίοςκότσος!!!
    Σαν να έφυγες από το κομμωτήριο.
    Λοιπον μόνο σε εμένα θυμίζουν καλώδια τηλεφώνου;
    Μόλις μακρύνει η αφάνα μου θα τα τιμήσω δεόντως

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Enya Project! The Greek Skincare Project!

 Hello Fairies.... Σήμερα θα σου δείξω τα υπέροχα "διαμαντάκια" που είναι αποτελεσματικά, φυσικά και ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Το Enya Project αν...