Κυριακή 20 Ιουλίου 2014

Castalia Sun!

Hi Fairies.........

Το καλοκαίρι ξεκίνησε και εμείς κάναμε λίγα μπανάκια, όχι δεν μαυρίσαμε ακόμα αλλά δεν καήκαμε κιόλας! Σύμμαχο σε αυτές τις πρώτες καλοκαιρινές μας εξορμήσεις έχουμε τα προϊόντα της σειράς Helioderm της Castalia! Το έχεις καταλάβει μάλλον, ότι τα προϊόντα αυτής της εταιρεία τα αγαπώ και τα τιμώ, μου ταιριάζουν στο πρόσωπο, πώς να το πω! 





Στο νεσεσέρ μου φέτος μπήκε το Helioderm Spray SPF 20! Μου αρέσει γιατί είναι ανάλαφρο! Έχει spray και η υφή του προϊόντος είναι μία πολύ λεπτόρρευστη κρέμα η οποία δεν κολλάει καθόλου. 
Αμέσως νιώθω το δέρμα μου ενυδατωμένο, αλλά όχι βαρύ από το αντηλιακό! 

Και φυσικά, όταν δεν κολλάω εγώ, δεν κολλάει και η ενοχλητική άμμος επάνω μου!
Το Helioderm Spray είναι κατάλληλο και για πρόσωπο και για σώμα, αλλά επειδή ακόμα είμαστε στην αρχή του καλοκαιριού προτιμώ μία πιο "ενισχυμένη" προστασία για το πρόσωπο μου. 

Έτσι επέλεξα το Helioderm Fluide SPF 50+. Ναι, ναι 50+ το έχω αποφασίσει "ΔΕΝ ΘΑ ΒΓΑΛΩ ΑΛΛΕΣ ΠΑΝΑΔΕΣ"!  Έχει μια πολύ απαλή υφή και δεν αφήνει ενοχλητικά άσπρα σημάδια στο πρόσωπο μου. Έτσι μπορώ να την φοράω και χωρίς να κοιτιέμαι στο καθρεφτάκι και να με κοιτάνε όλοι περίεργα! 

Είναι ιδανική και κατά τη διάρκεια δερματολογικής ή φαρμακευτικής αγωγής, για την αποφυγή φωτοδερματίτιδων ή φωτοευαισθησίας, είναι υποαλλεργική (ναι, και αλλεργίες έχω, και φέτος με θυμήθηκαν καλοκαιριάτικα) και καθόλου βαριά για το μεικτό μου πρόσωπο!
Tα πρωινά αγαπώ να χρησιμοποιώ την ενυδατική κρέμα Dermopur με χρώμα, ιδανική για ματ αποτέλεσμα και για προστασία του προσώπου μου από ατέλειες! Διάβασε τι έχω γράψει σχετικά εδώ!


Και φυσικά μετά τον ήλιο και την θάλασσα, χρησιμοποιώ το Castalia After Sun που αγαπώ! Μπορείς να το θυμηθείς εδώ! 

Εσύ έχεις δοκιμάσει κάτι από Castalia, Fairy Girl??? Τι αντηλιακό χρησιμοποιείς φέτος? 
Μείνε συντονισμένη γιατί σύντομα έρχεται μία Castalia έκπληξη!

Many kisses from sunny Fairy {oo} Mary! 
*PR Samples

4 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία όλα Εγώ εχω τ after sun και το dermopur χωρισ χρώμα φιλία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραίο post!!! Aγαπώ τα αντιηλιακά και τα χρησιμοποιώ όλο το χρόνο. Περιμένω τα αγαπημένα του μήνα για να μας πεις ποιό αντιηλιακό έχεις ευχαριστηθεί περισσότερο. Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πολύ καλά κάνεις, και εγώ όλο το χρόνο τα χρησιμοποιώ, αγαπημένα μήνα δεν κάνω αλλά ίσως κάνω μία ανάρτηση με αγαπημένα αντηλιακά! Τι λες?

      Διαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Enya Project! The Greek Skincare Project!

 Hello Fairies.... Σήμερα θα σου δείξω τα υπέροχα "διαμαντάκια" που είναι αποτελεσματικά, φυσικά και ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Το Enya Project αν...