Σάββατο 14 Ιουνίου 2014

Marrakesh X, 10 in 1 Spray Hair Mask!

Γειά σου Fairy Girl...

Ψάχνεις ένα θαυματουργό προϊόν για τα μαλλιά σου? Ένα προϊόν που να τα θρέφει, να τα ενυδατώνει, να τα κάνει απαλά και να μοσχομυρίζουν?


Εγώ το ανακάλυψα και σου το παρουσιάζω! Ονομάζεται Marrakesh X-Mask! Θυμάσαι που σου είχα παρουσιάσει και το απόλυτο ισιωτικό μαλλιών της ίδιας εταιρείας εδώ?
Η υγρή αυτή μάσκα X-mask περιέχει έλαιο κάνναβης, μέλι και εκχυλίσματα από ακόμα 9 βότανα! Είναι 100% φυτική, δεν είναι δοκιμασμένη σε ζώα και είναι αποτελεσματική!


3-4 ψεκασμοί είναι αρκετοί για τα δικά μου μαλλιά! Δεν ψεκάζω στην ρίζα, αλλά από το μισό μήκος και κάτω! Το καλό είναι ότι δεν χρειάζεται ξέβγαλμα, και ότι δεν βαραίνει καθόλου τα μαλλιά! 

Μετά από 2 μήνες που την χρησιμοποιώ, τα μαλλιά μου είναι απίστευτα απαλά, δεν έχουν πλέον ξηρές άκρες και έχουν απίστευτη κίνηση!
Προστατεύει από το την θερμότητα του styling, και εμποδίζει την ψαλίδα και το φριζάρισμα! 
Ένας άλλος λόγος που το λάτρεψα είναι αυτή η εξωτική μυρωδιά που αφήνει στα μαλλιά μου.
Κοστίζει 16€, και μπορείς να το παραγγείλεις από εδώ. Σε μία κιόλας μέρα θα βρίσκετε σπίτι σου! Η συσκευασία λέει ότι είναι αρκετή για 10+ χρήσεις, εγώ έχω κάνει τις διπλάσιες ήδη με τα 3-4 του μπουκαλιού!
Πριν όμως κάνεις την παραγγελία σου, διάβασε την γνώμη μου για την ισιωτική κρέμα Marrakesh KaHm γιατί μπορεί να σε ενδιαφέρει!

Έχεις δοκιμάσει κανένα προϊόν της εταιρείας Marrakesh, Fairy Girl? Ποιο θα σε ενδιέφερε περισσότερο?

Many kisses from happy Fairy {oo} Mary!

4 σχόλια:

  1. ακουω διαφορες κριτικες για αυτο το προϊον..θα ηθελα να το δοκιμασω καποιοα στιγμη, ειδικα αν βρω καποιο δειγματακι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η σειρά είναι πολύ δυνατή έχω δοκιμάσει όλα τους τα προϊόντα και είναι καταπληκτικά!!! Πολλοί το κατακρίνουν το προϊόν αλλά εγώ το λατρεύω, 'οπως και το απίστευτο άρωμα του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. φαίνεται πολύ ενδιαφέρον και θαυματουργό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Enya Project! The Greek Skincare Project!

 Hello Fairies.... Σήμερα θα σου δείξω τα υπέροχα "διαμαντάκια" που είναι αποτελεσματικά, φυσικά και ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Το Enya Project αν...