Πέμπτη 19 Ιουνίου 2014

Fight Cellulite in 30 Days!

Γεια σας Fairies.....

Αφού λοιπόν το καλοκαίρι δεν έχει αποφασίσει ακόμα να εγκατασταθεί επίσημα στην χώρα μας, έχεις άπλετο χρόνο να προετοιμάσεις το σώμα σου για την παραλία!
Χρειάζεσαι μόνο 1 μήνα και περίπου 15€! Τη λύση την δίνει η  Bioten, η γνωστή αγαπημένη ελληνική εταιρεία, που είναι οικονομική και άκρως ποιοτική λόγω των φυτικών συστατικών που χρησιμοποιεί!

2 προϊόντα σου είναι απαραίτητα! Το λάδι κατά τη κυτταρίτιδας BIOTEN Cellufight* το οποίο περιέχει ένα εξωτικό και τολμηρό κοκτέιλ αντικυτταριτιδικών φυσικών συστατικών!

Το Guarana ενεργοποιεί τον μεταβολισμό και εξαλείφει τις τοξίνες από τους ιστούς. Το Λάδι Ελιάς θρέφει και ενυδατώνει το δέρμα, επαναφέροντας την απαλότητα και τη σφριγηλότητα του, ενώ η Βιταμίνη Ε με τις αντιοξειδωτικές τις ιδιότητες προστατεύει την φυσική ισορροπία της επιδερμίδας. 
Χρειάζεται ένα έντονο μασάζ στις προβληματικές περιοχές, μία με δύο φορές τη μέρα, εγώ το χρησιμοποιώ βράδυ πριν κοιμηθώ! Απορροφάται πολύ εύκολα, και δεν κολλάει στα ρούχα! Συσφίγγει ορατά το δέρμα.

Για πρωινή χρήση επέλεξα να χρησιμοποιήσω την κρέμα Κατά της κυτταρίτιδας BIOTEN BodyShape*.
Περιέχει ένα μοναδικό συνδυασμό ενεργών συστατικών, όπως ο αντιοξειδωτικός πράσινος καφές, που βοηθούν στην καταπολέμηση της όψης φλοιού πορτοκαλιού και συσφίγγει ορατά το δέρμα.
Το χρησιμοποιώ κάθε  πρωί και η σύνθεση του είναι τόσο ελαφριά, που μου επιτρέπει να ντυθώ αμέσως μετά την εφαρμογή του! Υπόσχεται -3cm σε 4 εβδομάδες και σου εγγυώμαι ότι η  ΒΙΟΤΕΝ κάνει ότι υπόσχεται!
 Το λάδι κατά της κυτταρίτιδας CelluFight κοστίζει περίπου 6,50€ και η κρέμα BodyShape 9€. Είναι διαθέσιμα όπως όλα τα προϊόντα Bioten σε καταστήματα ευρείας πώλησης καλλυντικών και Super Markets.
Μπορείς να διαβάσεις και άλλα reviews από προϊόντα Bioten εδώ!

Εσύ Fairy Girl ποια προϊόντα βρίσκεις αποτελεσματικά για την εξάλειψη της κυτταρίτιδας? 

Many natural kisses from Fairy {oo} Mary!

14 σχόλια:

  1. πολύ ωραίο ποστ Μαίρη μου, δεν τα έχω δει ακόμα αυτά τα προϊόντα όταν ξαναπάω σούπερ θα ψάξω καλύτερα , εγώ ένα καλοκαίρι χρησιμοποιούσα της Apivita εναν ορό μαζί με μια κρέμα και σε ένα μήνα δεν είχα καν κυτταρίτιδα! θα ψάξω σίγουρα και της bioten όμως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά τ απροιόντα της Bioten είναι τόσο οικονομικά και τόσο αξιόλογα που αξίζουν μία δοκιμή!! Πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  2. Από το λαδάκι κατά της κυτταρἰτιδας έχεις δει αποτέλεσμα? Αφήνει αίσθημα καύσου? σκεφτόμουν να το πάρω..! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι πολύ καλό! Όχι δεν καίει καθόλου, απλά ίσως λίγο ζεσταίνει όσο το τρίβεις!!

      Διαγραφή
  3. Tέλεια! θα είναι η επόμενη μου αγορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. έχω δοκιμάσει πολλά. χωρίς αποτέλεσμα και γενικά είμαι λίγο δύσπιστη! εσύ είδες διαφορά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με παράλληλη χρήση και των 2 ναι! Τώρα συνεχίζω και με δευτερη κρέμα~!! Ευχαριστώ για το σχόλιο σου! xoxoxo

      Διαγραφή
  5. δεν έχω δοκιμάσει κάτι από bioten πόσο μάλλον για κυτταρίτιδα...ένα πρόβλημα αιώνιο,που μόνο πόλεμο κάνουμε ...ελπίζω με αυτά να δούμε και αποτέλεσμα!!!πολλά φιλάκια Μαίρη Μαίρη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. έχω δοκιμάσει όλα τα προιόντα της bioten για την κυτταρίτιδα και δηλώνω μεγάλη φαν!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Για την bioten έχω να πω κι εγώ οτι είχα δει αποτέλεσμα παρόλο που ήμουν γενικά δύσπιστη με τα προιόντα κατά της κυτταρίτιδας.Προτείνω σίγουρα μια δοκιμή σε όσες διστάζουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Την Anticellulite cream την έχω δοκιμάσει αλλά δεν εντυπωσιάστικα! Αυτή τη περίοδο χρησιμοποιώ την cellufight gel και μου αρέσει..είναι αρκετά καλύτερη!!! Την πέτυχα σε προσφορά 1+1 δώρο και ευτυχώς που την αγόρασα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Την κρέμα την έχω δοκιμάσει και μου αρέσει πολύ! Με έβαλες σε πειρασμό και για το λαδάκι! Πολύ ωραίο post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...