Τρίτη 10 Ιουνίου 2014

Dessata, a Different Detangling Brush!

Γειά σας Fairy Girls.....

Σήμερα θα σας δείξω ένα προιόν αγαπημένο σε όλες και απίστευτα χρήσιμο! Την επαναστατική βούρτσα μαλλιών Dessata*! 





Ξέρω, ξέρω που πάει το μυαλό σας, ότι θυμίζει αντιγραφή της αγγλικής Tangle Teezer! Πρόκειται για την ίδια ακριβώς βούρτσα, σε Ισπανική έκδοση! Ξεμπερδεύει τα μαλλιά με μηδέν κόπο, δεν τα σπάει και φυσικά αγαπάει το νερό και χρησιμοποιείτε άψογα και σε βρεγμένα μαλλιά!


Η Dessata* έχει 440 ελαστικά πλαστικά δοντάκια σε 3 διαφορετικά μήκη που κάνουν απαλό μασάζ στο κεφάλι, ενώ ξεμπερδεύουν ανώδυνα τα μαλλιά. 
Αν έχετε μικρά κορίτσια στο σπίτι που κλαίνε στο χτένισμα, θα την λατρέψουν. 
Είναι ανθεκτική, ποιοτική και οικονομική! Εγώ την δικιά μου την βρήκα στο εξυπηρετικότατο site ofarmakopoiosmou.gr στην τιμή των 11,18€ και κυκλοφορεί σε διάφορες διχρωμίες!
Μπορείς να την δείς και να την προμηθευτείς από εδώ!
Επειδή διαθέτω και ακόμα 3 (!!!) Tangle Teezers στο σπίτι, έχω να πω ότι η Dessata δεν διαφέρει και πολύ. Μία διαφορά, είναι ότι ίσως τα δοντάκια της είναι λίγο πιο μαλακά από της T.T., αλλά αυτό δεν είναι και απαραίτητα κακό. Ίσως να μην είναι τόσο ανθεκτικά στο χρόνο, αλλά θα επιστρέψω μετά από 6 μήνες χρήσης να το προσθέσω σαν update στο τέλος της ανάρτησης.
Το ηλεκτρονικό κατάστημα ofarmokopoiosmou.gr διαθέτει μεγάλη ποικιλία προϊόντων ομορφιάς, είναι όλοι εξυπηρετικότατοι και σκέφτεται τον πελάτη του, αφού σε κάθε παραγγελία προσθέτει δείγματα.
Λοιπόν πώς σου φάνηκε η Dessata, Fairy Girl?

Many kisses from Fairy {oo} Mary 
*PR Sample

19 σχόλια:

  1. The packaging and design of that brush is so cute! I love the pink color, too :)

    xo Azu

    www.raven-locks.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ακούγεται πολύ ενδιαφέρουσα αυτή η χτένα!
    Εγώ για να είμαι ειλικρινής δεν έχω θέμα και με την απλή βούρτσα απλά δεν ξέρω η μικρή μου αύριο-μεθαύριο πως θα τα πάει.... :)
    φιλιά xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δοκιμάσεις μία τετοια βουρτσα θα δεις ομως πολυ μεγαλη διαφορα στα μαλλια σου! Λιγότερο σπάσιμο και απίστευτη γυαλαδα!

      Διαγραφή
  3. εγω έχω πάρει μια απο το ebay εχω να πω οτι δεν σπάνε την τρίχα και ξεμπλέκουν πολύ καλά απο τις υπόλοιπες βούρτσες χωρίς να σε πονάνε γι αυτό και έχουν γίνει αγαπημένες μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έχω λατρεία στην Tangle Teezer αλλά και αυτή φαίνεται super cute!! Πολύ ωραίο review, περιμένω και το update ;-)

    Φιλιά πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μ' αρεσει το σχεδιάκι στο λογότυπο, σαν κουφετο ειναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Την έχω κι εγώ!!!!Τα μαλλιά μου είναι μπούκλες,οπότε μπερδεύονται αμέσως. Δεν τα ξεμπερδεύει γρήγορα, αλλά τουλάχιστον δεν μου σπάει το μαλλί, ούτε με πονάει όπως οι απλές. Με γεια σου κοπέλα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. φαίνεται πολύ καλή και τι όμορφα σχέδια φιλία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ναι ναι τη θέλω και θα την πάρω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Eχω μεγάλο θέμα με την μικρη μου.Δεν θέλει να την χτενίζω γιατί πονάει λέει.Θα την προμηθευτώ οπωσδήποτε.Ελπίζω να είναι καλή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Για μένα που έχω λεπτή τρίχα είναι μια αγορά που πρέπει να κάνω άμεσα νομίζω..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλησπέρα σας, ήθελα να ρωτήσω επειδή δοκιμάσατε και τις δυο συγκριτικα πια ειναι καλυτερη για μαλλι σπαστο με χοντρη τρίχα
    Σας ευχαριστω <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου fairy girl, για μενα η καλυτερη ειναι η Tangle Teezer, αλλα διαβασε και αυτό εδώ.. ίσως σε βοηθήσει να αποφασίσεις!
      http://fairymakeuptales.blogspot.gr/2014/07/are-you-looking-for-best-hair-brush.html

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ πάρα πολυ!!!

      Διαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Enya Project! The Greek Skincare Project!

 Hello Fairies.... Σήμερα θα σου δείξω τα υπέροχα "διαμαντάκια" που είναι αποτελεσματικά, φυσικά και ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Το Enya Project αν...