Δευτέρα 30 Ιουνίου 2014

A Crystal with Magic Powers!

Hey Fairies....

Σήμερα θα ξαναθίξω το πολύ ιδιαίτερο θέμα "αποσμητικά". Σε παλαιότερη ανάρτηση σας είχα επισημάνει τις διαφορές του deodorant και του  antiperspirant (link). Σήμερα όμως το θέμα μου είναι ο αποσμητικός ορυκτός κρύσταλλος! Είχα διαβάσει πολλά γι' αυτόν, ότι είναι το πιο φυσικό και αγνό αποσμητικό που υπάρχει και ότι είναι απίστευτα αποτελεσματικός! 
Κάθε φορά που έβρισκα κάτι σχετικό στα φαρμακεία, η τιμή του με απέτρεπε από την αγορά του. "Ε, όχι να δώσω και 10-15€ για ένα αποσμητικό" σκεφτόμουνα! Τον τελευταίο καιρό παρατηρούσα  μία μικρο ενόχληση από το αποσμητικό μου (Neutro Roberts deodorant pink), μία ξηρότητα και ενίοτε φαγούρα στην περιοχή της μασχάλης και ήδη έψαχνα να το αλλάξω. Μέχρι που, σε μία περιήγηση στο e-shop της Bioaroma (ναι, ξέρεις πόσο λατρεύω αυτά τα φυτικά καλλυντικά από την Κρήτη, αν δεν ξέρεις checkαρε εδώ), εντόπισα τον φυσικό ορυκτό κρύσταλλο σε τιμή προσφορά 6,72€ και μάλιστα ελληνικής προέλευσης!

Αυτός ο 100% φυσικός ορυκτός κρύσταλλος, θα είναι άραγε αποτελεσματικός στην έντονη καλοκαιρινή εφίδρωση? Θα καλύπτει επαρκώς και εμένα αλλά και τον καλό μου? Μόλις έφτασε σπίτι μας άρχισα να τον επεξεργάζομαι! Είναι ένας κρύσταλλος (halloο) απόλυτα συμπαγής με μία ελαφριά μυρωδιά σανδαλόξυλου, λόγω των αιθέριων ελαίων με τα οποία είναι εμποτισμένος! 

Η χρήση του: Βρέχεις ελαφρώς τον κρύσταλλο και τον χρησιμοποιείς όπως τα κοινά αποσμητικά! Δεν αφήνει κανένα κατάλοιπο πάνω στο δέρμα, εκτός από αυτήν την απαλή φρεσκάδα του σανδαλόξυλου! Και μετά απορείς... Θα κάνει δουλειά? 

Η απάντηση είναι ΝΑΙ, με κεφαλαία γράμματα παρακαλώ! Ολόκληρη καλοκαιρινή μέρα μας έβγαλε ασπροπρόσωπους! Πιο αποτελεσματικό από ένα κοινό αποσμητικό και το κυριότερο? Καθόλου βλαβερό για την ευαίσθητη περιοχή της μασχάλης! 
Μην ξεχάσεις αφού τον χρησιμοποιήσεις, να τον ξεπλύνεις λίγο για να απομακρυνθούν τυχόν βακτήρια! Εμείς τον χρησιμοποιούμε εδώ και 2 εβδομάδες και δεν φαίνεται να έχει μειωθεί καθόλου η ποσότητα του. Προφανώς λιώνει πολύυυυ αργά όταν τρίβεται στο δέρμα, αλλά με αυτούς τους ρυθμούς το βλέπω να μας πηγαίνει παραπάνω από ένα χρόνο! 

Διαθέσιμο για αγορά στην ιστοσελίδα της Bioaroma εδώ, στην τιμή των 6,72€! Πίστεψε αν το δοκιμάσεις θα ξεχάσεις για πάντα τυχόν "μυρωδάτα" προβλήματα που σε απασχολούσαν στο παρελθόν! 

Πώς σου ακούγεται η ιδέα του αποσμητικού κρυστάλλου? Θα ήθελες να τον δοκιμάσεις Fairy Girl?

Many kisses from Fairy {oo} Mary!

10 σχόλια:

  1. ο κρύσταλλος είναι το καλύτερο αποσμητικό!! στην εφηβεία (καταλαβαίνεις...)με είχε σώσει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά το καλύτερο! Τώρα που τον έμαθα δεν θα τον αλλάξω ποτέ!

      Διαγραφή
  2. Δεν είχα ποτέ μου θέμα εφίδρωσης, μάλλον στην προηγούμενη μου ζωή ήμουν καμήλα :) Η μικρή όμως όμως έχει και όσο βαδίζει προς την εφηβεία γίνεται χειρότερο. Κάπως έτσι άρχισα να ψάχνω φυσικές λύσεις, ασφαλείς αλλά αποτελεσματικές. Θα τον έχω στο νου μου αυτόν τον κρύσταλλο. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοβαρά ε? Και εγώ δεν ιδρώνω πολύ στις μασχάλες αλλά μία ασφάλεια την θέλω!! χαχαχα, να τον δοκιμάσεις στην μικρή τον κρύσταλλο θα εκπλαγείτε!

      Διαγραφή
  3. μπράβο Μαίρη!!!η αλήθεια είναι ότι έχω ακούσει πολλά θετικά για τους κρυστάλλους αλλά ποτέ δεν ενέδωσα!!!σίγουρα θα κάνω μια δοκιμή πολύ σύντομα μάλιστα!!!πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι πολύ καλό να το έχεις υπόψη σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έχω και εγώ πρόβλημα με την φαγούρα σε ορισμένα αποσμητικά, θα ήθελα να τον δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ήξερα για τους κρυστάλλους και χρησιμοποιώ κι εγώ έναν τώρα αλλά δεν ήξερα ότι υπήρχε και με άρωμα! Θα του ρίξω μια ματιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαίρη μου έχω κι εγώ κρύσταλλο και όντως είναι αποτελεσματικός ως προς την κακοσμία. Μου λείπει όμως το άρωμα που αφήνουν τα αποσμητικά γι αυτό τον χρησιμοποιώ εναλλάξ με ένα κοινό αποσμητικό.
    Ο δικός μου είναι λίγο δύσχρηστος πχ για να τον έχεις στην τσάντα σου, αλλά βλέπω οτι αυτός που πήρες έχει συσκευασία, καλό αυτό. Και η τιμή του συμφέρουσαααα!
    Ευχαριστούμε για την ενημέρωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...