Τετάρτη 7 Μαΐου 2014

TAG: Would You Rather Tag * The Beauty Edition!

Hello Fairies....

Νέο tag στο Fairy Make up Tales, αυτή τη φορά με tag-αρε η Έφη από το Efi Loves Beauty η οποία το ξεκίνησε κιόλας, και την ευχαριστώ πολύ. Αυτά τα tags μου φτιάχνουν πάντα το κέφι!

Πάμε να δούμε τους κανόνες του παιχνιδιού!
1) Αναφέρουμε το άτομο που μας έκανε tag
2) Απαντάμε στις ερωτήσεις
3) Κάνουμε tag 10 άλλα αγαπημένα blogs
4) Τις ενημερώνουμε σχετικά

1) Θα προτιμούσες να χάσεις όλες σου τις μάσκαρες , τα eyeliners , τα κραγιόν, και τα lipgloss σου ή να χάσεις όλες τις παλέτες και σκιές ματιών σου;
Ξεκινήσαμε με δύσκολες ερωτήσεις, δεν θα άντεχα με τίποτα να χάσω την mascara και το blush μου...Χωρίς όλα τα άλλα μπορώ να ζήσω! λέμε τώρα)

2) Θα προτιμούσες να κόψεις όλα τα μαλλιά σου ή να μην δικαιούσε να τα κόψεις ξανά ;
Δεν θα είχα κανένα μα κανένα πρόβλημα να μην τα ξανακόψω ποτέ! Αγαπώ τις αλογοουρες και τις πλεξούδες οπότε.....

3) Θα προτιμούσες ένα κοραλί μάγουλο ή ένα ροζ μάγουλο;
Ένα ροζ, ροδαλό μάγουλο γιατί με τα κοραλί δεν το έχω και πάρα πολύ!

4) Αν είχες 1000 ευρώ για να ξοδέψεις, θα προτιμούσες να αγοράσεις ρούχα ή προϊόντα μακιγιάζ;
Ε, μου βάζετε δύσκολα! Μπορώ να το σπάσω στα 3 γιατί σίγουρα θα χρειάζομαι και κανένα παπουτσάκι? 

5) Θα προτιμούσες να εφαρμόσεις το κραγιόν ως eyeliner, ή το eyeliner ως κραγιόν ;
Λίγο χαζούτσικη αυτή η ερώτηση! Τίποτα από τα δύο! Θα προτιμούσα να μη χρησιμποιήσω κανένα από τα δύο! Σίγουρα χωρίς αυτά θα φαινόμουν πιο όμορφη! (!!!)
6) Θα προτιμούσες να ψωνίζεις μόνο από τα MAC ή από τα Sephora ;
Εννοείτε από τα Sephora, γιατί αγαπώ τα MUFE, TheBalm και άλλα πολλά! Άλλωστε έχω ξαναπεί ότι τα MAC είναι καλα, αλλά όχι αναντικατάστατα! Άσε που τα θεωρώ και υπερ-εκτιμημένα!

7) Θα προτιμούσες να χρησιμοποιούσες μόνο μια απόχρωση σκιάς ή μόνο μια απόχρωση για τα χείλη για το υπόλοιπο της ζωής σας ;
Με μία μόνο απόχρωση για τα χείλη θα μπορούσα να ζήσω! Με μία μόνο σκιά όχι! Θα ήταν πολύ βαρετό το μακιγιάζ!

8) Θα προτιμούσες να φοράς χειμωνιάτικα ρούχα το καλοκαίρι ή το καλοκαίρι τα ρούχα του χειμώνα;
Α, είμαι αδιαπραγμάτευτη! Κανένα από τα δύο! Το χειμώνα κρυώνω απίστευτα και το καλοκαίρι ζεσταίνομαι εξίσου πολύ!

9) Θα προτιμούσες σκούρα νύχια ή ανοιχτόχρωμα νύχια όλο το χρόνο ;
Ανοιχτόχρωμα βέβαια! Με το Αγαπημένο μου Γαλλικό μανικιούρ, μπορώ να ζήσω για πάντα!

10) Θα προτιμούσες να αποχωριστείς το αγαπημένο σου προϊόν για τα χείλη ή το αγαπημένο σου προϊόν για τα μάτια ;
Για τα χείλη εννοείτε! Με τα μάτια έχω μία πολύ ιδιαίτερη σχέση!

11) Θα προτιμούσες να έχεις τα μαλλιά σου αλογοουρά ή σε έναν ακατάστατο κότσο;
Αλογοουρά, όπως απάντησα και παραπάνω! Την λατρεύω, με βολεύει και νομίζω ότι κολακευει και το πρόσωπο!

12) Θα προτιμούσες να μην έβαφες ποτέ ξανά τα νύχια σου ή να μην χρησιμοποιούσες ποτέ ξανά lipgloss ; Γιατί τώρα νομίζεις ότι πολυ χρησιμοποιώ Lipgloss? Ποτέ δεν το θυμάμαι! Οπότε....ξεκάθαρη η απάντηση μου!

13) Θα προτιμούσες να ξυρίσεις τα φρύδια σου και να μην έχεις καθόλου ή να κάθεσαι και να τα βάφεις καθημερινά;
Ήθελα να ήξερα τι είδους άτομο έγραψε αυτές τις ερωτήσεις! Εχω αγάπη στα φρύδια μου, οπότε.... δεν θα τα ξύριζα ούτε και αν με πλήρωνε κάποιος!

14) Θα ήθελες να ζεις χωρίς μακιγιάζ ή χωρίς βερνίκια νυχιών ;
Α, πολύ στερητικό αυτό το Tag! Αρνούμαι να απαντήσω! Δεν αποχωρίζομαι τίποτα! Τα θέλω όλα! Τελεία και πάυλα! .-
Με την σειρά μου κάνω tag τα παρακάτω Blogs για να συγχυστεί και κανένας άλλος με αυτές τις ερωτήσεις!
http://www.glittermeup.co.uk
http://snowwhitefirered.blogspot.gr
http://missticklemepink.blogspot.gr
http://pelisbeautyblog.blogspot.gr
http://crazyjazzytips4everything.blogspot.gr/
http://anothermakeupworld.blogspot.gr
http://mommytzini.blogspot.gr
http://toothfairygardy.blogspot.gr
http://roselipsblog.blogspot.gr
http://www.loveatfirstsiteblog.com

Ελπίζω να σας άρεσε το tag Fairy Girls.... Μπορείτε να το κάνετε και όσες άλλες θέλετε και να μου αφήσετε τα Link απο κάτω...Θα χαρώ να διαβάσω τι θα αποχωριζόσασταν εσείς....

Many kisses from Fairy {oo} Mary!

9 σχόλια:

  1. Μ΄άρεσαν πολύ οι απαντήσεις σου!!! Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ Μary για το tag !!! Πολλά γλυκά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πόσο τέλειο tag!!!!! Απολαυστικές οι απαντήσεις σου και ομολογώ σε κάποιες με προβλημάτισες :-Ρ
    Έχω tag στη σελίδα μου που θα χαρώ τρελά αν το κάνεις, λατρεύω αυτά τα post και πρέπει να αρχίσω να τα ακολουθώ όλο και περισσότερο!

    Φιλιά πάρα πολλά Μαίρη μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα το κάνω ναι γιατί μου άρεσε πολύ και το δικό σου TAG!!! Χαιρομαι που το απόλαυσες!!!

      Διαγραφή
  3. Αχαχαχα όντως πολυ στερητικό tag αλλά οι απαντήσεις άκρως διασκεδαστικές!! Το χάρηκα πολυ! Φιλία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραίο tag! Έχουν πλάκα και οι απαντήσεις σου! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...