Δευτέρα 5 Μαΐου 2014

HyperGel Nail Polish by Models Own! The Innovation!

Γειά σας Fairies....

Νέα εμμονή! Νέα χρώματα για τα νύχια μου, πιο ανοιξιάτικα, πιο καλοκαιρινά, πιο έντονα και πιο γυαλιστερά! 


Τα νέα βερνίκια νυχιών της Models Own τα HyperGel κυκλοφόρησαν και στην Ελλάδα και αγαπήθηκαν σχεδόν αμέσως, αφού ήδη εξαντλούνται και επανέρχονται διαρκώς!


Η Models Own δημιούργησε ένα νέο ημι-μόνιμο βερνίκι για χρήση στο σπίτι και χωρίς λάμπα UV! Απλά βάφεις τα νύχια σου και αυτά γυαλίζουν σαν gel, plus ότι έχουν διάρκεια τουλάχιστον 5 μέρες (στα δικά μου νύχια). 
Η εκτυφλωτική λάμψη τους οφείλεται σε  ένα έλαιο από το άνθος του λωτού και αφαιρείτε απλά και εύκολα με ασετόν. 
Κυκλοφορεί σε 10 νέες φωτεινές αποχρώσεις, από τις οποίες εγώ επέλεξα 2 και περιμένω να επανέλθει ακόμα μία που είναι σε έλλειψη για να την αποκτήσω!
Ένα έντονο και πολύ ιδιαίτερο βεραμάν, το Turquise Gloss και ένα υπέροχο γυαλιστερό Νude χρώμα το Naked Glow, θα συνοδέψουν πολλά μανικιούρ και πεντικιούρ του καλοκαιριού μου! Πάρτε μία ιδέα και θα επανέλθω μόλις αποκτήσω και το πολυπόθητο ροζ! 
To αποτέλεσμα που θα δείτε στις φωτογραφίες είναι 2 στρώσεις από το κάθε χρώμα και χωρίς top coat!
Eίναι διαθέσιμα στο Andele.gr, εδώ και κοστίζουν 7,90€ για 14(!!)ml.
 
 
Πώς σου φάνηκε το αποτέλεσμα των HyperGel, Fairy Girl? Επειδή τον τελευταίο καιρό αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με τα νύχια μου που ξεφλουδίζουν διαρκώς, έχεις κάποια λύση να μου προτείνεις?

More Models Own Nail polishes reviews you can find here!
1st of June 2014 Update!
Απέκτησα ακόμα δύο αγαπημές καλοκαιρινές αποχρώσεις Hypergel την White Light και την Pink Venner!
 


Many bright and shiny kisses from Fairy{oo}Mary!

19 σχόλια:

  1. πανέμορφα!!! τέλειο αποτέλεσμα...
    λένε για μια καλη βάση της essence! εγώ θα σου προτείνω μερικές μέρες να τα αφήσεις χωρίς να τα βάψεις γιατι και το συχνό βάψιμο προκαλεί ξεφλούδισμα , και να βάζεις βάση πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα κάναω αυτά, και άβαφα τα αφήνω και σκληρυντικό βάζω! Πήρα τώρα μια βάση της Mavala και βιταμίνες......θα δούμε τι θα κάνουν! Ευχαριστώ πάντως για την βοήθεια!

      Διαγραφή
  2. Loved the nail paint n the packaging too.. super shades.. loved them.. xoxo
    http://natashabhatt.blogspot.in

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολύ όμορφα χρώματα και τέλειο αποτέλεσμα ;) !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολύ ομορφα!!! και πολύ καλο αποτέλεσμα!!! και εγω εχω το ιδιο πρόβλημα με το ξεφλούδισμα!!! αν βρεις κατι πες μ κ εμενα!!! φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Lovely colors!
    I really like the last one in pastel.
    Have anice week!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλεια και τα χρώματα ειναι ολα ενα και ενα , να μην ξέρεις πιο να διαλέξεις !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έχεις κάνει φοβερή επιλογή χρωμάτων!!! Το μπεζ στα χέρια σου δείχνει διακριτικό αλλά όχι άχρωμο και το βεραμάν το λάτρεψα!!! Με έχεις βάλει σε σκέψη και για τα 2!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ποσο ωραία χρώματα! Θα τα δοκιμάσω κι εγω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...