Κυριακή 18 Μαΐου 2014

Hawaiian Tropic Silk Hydartion! The Addiction!!

Hello Fairy Girls....

Το καλοκαίρι είναι προ των πυλών όσο και αν ο καιρός δεν μας βοηθάει! Σε λίγο τα κοντομάνικα και τα μαγιό μας θα είναι σε πρώτη ζήτηση! Οπότε πάρτε το καπέλο σας, εγώ το δικό μου και πάμε να σας δείξω τα νέα αντηλιακά της Hawaiian Tropic



Hawaiian Tropic, μέχρι σήμερα, στην Ελλάδα δεν ήταν διαθέσιμα διαδικτυακά! Αυτό όμως φέτος άλλαξε, αφού μπορείτε να τα βρείτε στο on line shop Eyewish.gr.
Η σειρά Silk Hydration είναι η αγαπημένη μου! Είναι το μόνο αντηλιακό  με ενυδατικές λωρίδες που προσφέρουν συνεχή ενυδάτωση του δέρματος όσο το φοράτε και είστε εκτεθειμένοι στον ήλιο.


Οι πολυτελείς μεταξένιες λωρίδες ενυδάτωσης φροντίζουν την επιδερμίδα σας, διατηρώντας τη ενυδατωμένη για 12 ώρες αφότου έχετε απομακρυνθεί από τις ακτίνες του ήλιου. Και για την μυρωδιά του τι μπορώ να πώ???? Απίστευτη! Καλοκαιρινή, αισθησιακή, γλυκιά και μοναδική! Την λατρεύω! 
αριστερά -προσώπου / δεξιά-σώματος
Το Silk Hydration σώματος κυκλοφορεί με δείκτη προστασίας spf 30 γεγονός που το καθιστά κατάλληλο για όλο το καλοκαίρι, από την αρχή μέχρι το τέλος! Θα το βρεις διαθέσιμο εδώ, σε τιμή προσφοράς 13€.

Και φυσικά μετά την επερχόμενη ηλιοθεραπεία τι χρειάζεται? Ένα ενυδατικό, δροσιστικό After-Sun
Hawaiian Tropic Silk Hydration - After Sun Lotion

Ένα πράσινο δίχρωμο ενυδατικό gel-κρέμα που περιποιείται το σώμα μετά τον ήλιο, το ενυδατώνει και το αναδομεί με την βοήθεια της Αλόης και του Shea Butter!  Χρειάζεσαι τίποτα καλύτερο?
Διαθέσιμο εδώ στην τιμή των 9€ .

Φέτος, η σειρά Silk Hydration, κυκλοφόρησε και το αντίστοιχο αντηλιακό για το πρόσωπο! Hawaiian Tropic Silk Hydration Face Oil Free Sunscreen with Spf30!
Τι να πρωτοπώ γι' αυτό? Απίστευτα ενυδατικό αντηλιακό, δεν χρειάζεσαι επιπλέον κρέμα ημέρας, απορροφάται αμέσως και είναι απολύτως ματ! Είναι σταθερό, κρεμώδες και αυτό το καθιστά ιδανικό για βάση μακιγιάζ! 

Κρατάει το πρόσωπο μου όλη την μέρα ενυδατωμένο και το make up μου σταθερό! Δεν αφήνει καθόλου λευκά σημάδια στο πρόσωπο μετά την εφαρμογή του! Και όσο για την μυρωδιά του, με ταξιδεύει όλη τη μέρα σε ξέγνοιαστες παραλίες. Χρειάζεται ελάχιστη ποσότητα, και με αυτή την τιμή είμαι σίγουρη ότι όλες θα το αναζητήσετε για μια δοκιμή! Θα το βρείτε εδώ και κοστίζει 7,10€.  
ΠΡΟΣΟΧΗ ΕΙΝΑΙ ΕΘΙΣΤΙΚΟ!
Εγώ μετά από αυτά και αφού ήδη χρησιμοποιώ την αντηλιακή προσώπου, ανυπομονώ για παραλία.... Φύγαμε????

Έχετε δοκιμάσει τα παραπάνω προϊόντα Fairy Girls? Εγώ απλά έχω εθιστεί στην μυρωδιά τους! Να τολμήσω να ευχηθώ "Καλό Καλοκαίρι"?

Many summer kisses from Fairy {oo} Mary!

10 σχόλια:

  1. Σίγουρα θα αγοράσω το αντιηλιακό σώματος! Σ'ευχαριστούμε πολύ που τα μοιράστηκες μαζί μας!!! Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι τόσο μα τόσο αγαπημένα προϊόντα που σίγουρα θα μπουν και φέτος στο νεσεσέρ μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αυτά τα hawaian πάντα μου μυρίζουν καλοκαίρι!!!και χειμώνας να είναι αν τα μυρίσεις σε παέι καλοκαίρι!!!πολύ περιγραφική φίλη!!!πολλά φιλάκια Μαίρη Μαίρη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. I love this product and the cute packaging.. lovely review xoxo
    http://natashabhatt.blogspot.in/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Great reviews these products I have not try but will if I find them now.
    http://tifi11.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...