Πέμπτη 15 Μαΐου 2014

Care Moments by Bioten!

Γειά σας και πάλι Fairy Girls...

H αγαπημένη ελληνική Bioten, μόλις κυκλοφόρησε στην αγορά, νέα σειρά με αφρόλουτρα και φυσικά δεν γινόταν να μην τα δοκιμάσω και να σου πώ την γνώμη μου! 
 Ονομάζονται Care Moments και κυκλοφορούν σε τρία υπέροχα αρώματα! Πάμε να τα δούμε ένα προς ένα!

Care Moments Refreshing με εκχύλισμα Κυδωνιού*!

H γνωστή αναζωογονητική μυρωδιά του κυδωνιού, γνωστή από την σειρά προσώπου με κυδώνι της Bioten. Είναι απίστευτα δροσερό άρωμα και πίστεψε με, μετά το ντούς νιώθεις πραγματικά ξεκούραστη και γεμάτη ενέργεια! Κάνει αρκετό αφρό, δεν περιέχει χημικά, όυτε και parabens!




Care Moments Silky Radiance με Macadamia και βούτυρο Κακάο*!



Σου είχα μιλήσει για αυτή την λαχταριστή μυρωδιά εδώ, όταν το είχα δοκιμάσει σε κρέμα σώματος, και δεν χόρταινα να την μυρίζω! Καταλαβαίνεις λοιπόν ότι είναι η αγαπημένη μου μυρωδιά! Γεμίζει το μπάνιο μου με μία γλυκιά μυρωδιά κακάο και καραμέλας! 


Care Moments Nurishing με μέλι και εκχύλισμα βαμβακιού*!
Έχει την πιο απαλή μυρωδιά από τα τρία, για σένα που σου αρέσουν οι απαλές μυρωδιές στο αφρόλουτρο! Προσφέρει μέγιστη ενυδάτωση σε βάθος! Όλα τα νέα αφρόλουτρα της Bioten χρειάζονται μικρή ποσότητα για τον απαιτούμενο αφρό, είναι όπως πάντα οικονομικά, είναι Ελληνικά και έχουν ποικιλία και ποιότητα! Και το βασικότερο, είναι 100% οργανικά!



Εσύ ποιό θέλεις να δοκιμάσεις Fairy Girl? Υπάρχει κάποιο από τα τρία που αγάπησες ήδη?
Δές περισσότερα reviews από Bioten εδώ!

Many sweet kisses from Fairy {oo} Mary!
*PR Samples

Subscribe to Newsletters and stay in touch with Fairy Make up Tales! 

12 σχόλια:

  1. I am loving this product.. packaging looks good too.. nice review xoxo
    http://natashabhatt.blogspot.in

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εχω αυτο με το μακαντεμια κ το βουτυρο κακαο! Ενταξει δεν υπαρχει!!μαζι με την κρεμα μυριζει τελεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πωπω τι ωραιες μυρωδιες και τι ομορφο ποστ!!! θελω να τα δοκιμασω όλα!!! φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πωπω τι υπεροχες μυρωδιες και πολύ ωραιο ποστ!!! θελω να τα δοκιμασω όλα!!! φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αγαπημένη μύρισα το macadamia και πρέπει να πω πως μυρίζει υπέροχα...θα το πιστέψεις ότι δεν έχω δοκιμάσει κάτι από αυτή την εταιρεία;
    πολύ ωραίο post Μαιρούλα μου!!
    πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπώ τα Bioten . είναι όλα υπέροχα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φίλη Jazzy δεν την πιστεύω αυτή την παράλειψη και παρακαλώ να διορθωθεί άμεσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όλα τα προϊόντα Bioten είναι υπέροχα!
    Εγώ χρησιμοποιώ την ενυδατική της κρέμα καθώς και προϊόντα καθαρισμού προσώπου και εχω ενθουσιαστεί πραγματικά.
    Μπορείς να δεις το δικό μου post για τα προϊόντα της Bioten που χρησιμοποιώ στο Blog μου!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...