Σάββατο 29 Μαρτίου 2014

Ooops, I've been Taged Again! Spring Lover TAG....

Γειά σας Fairies...
Η Άνοιξη είναι η αγαπημένη μου εποχή, παρά τις αλλεργίες που καραδοκούν! Λατρεύω τα χρώματα, τα λουλούδια και τα αρώματα της φύσης, τα οποία υπάρχουν ακόμα και μέσα στην πόλη! Είναι η καλύτερη στιγμή λοιπόν για το Spring Lover TAG που μου έστειλε η γλυκιά Έφη από το Efi Loves Beauty



Oι κανόνες του παιχνιδιού είναι οι εξής:
1) Αναφέρουμε το άτομο που μας έκανε Tag και το άτομο που δημιούργησε το tag (DimitrasOpinion) (άν θέλουμε)
2)Απαντάμε στις ερωτήσεις και γράφουμε 3 επιπλέον δικές μας ερωτήσεις σχετικές με την άνοιξη!
3) Κάνουμε tag 10 κοπέλες ή όσες θέλουμε!
4) Τις ενημερώνουμε σχετικά!

 

Πάμε να δούμε τις ερωτήσεις και τις απαντήσεις μου!
Ποιο είναι το αγαπημένο σχέδιο για τα νύχια σου την άνοιξη;
Δεν πολυκάνω σχεδιάκια στα νύχια μου, αλλά τελευταία έχω κολλήσει με τα πολύχρωμα ή ασπρόμαυρα confeti!
 ♥ Ποιο χρώμα κραγιόν θεωρείς must για την άνοιξη;
Τα ροζ και φουξ κραγιόν είναι ιδανικά για την Άνοιξη!

♥ Ποιο χρώμα γενικά σε "εμπνέει" την άνοιξη;
To mint-βεραμαν το λατρεύω όλο το χρόνο αλλά τώρα είναι η ιδανική εποχή για να το χαρώ!
 
♥ Αγαπημένο outfit για την άνοιξη;
Ανοιχτόχρωμο βεραμάν παντελονάκι, παστέλ μπλουζάκι, χαμηλά παπούτσια και η καινούργια μου βεραμάν τσάντα!
  

♥ Αγαπημένο ανοιξιάτικο αξεσουάρ; Ε, μα φυσικά τα γυαλιά ηλίου μου (όλα).
 
♥ Αγαπημένο ανοιξιάτικο φρούτο; Φρούτο ε? Φράουλες δαγκωτό!  
♥ Ποια μυρωδιά σου θυμίζει άνοιξη; Τα ζουμπούλια, οι φρέζες και οι αμυγδαλιές μυρίζουν μαγευτικά!

♥Ποιο είναι το αγαπημένο σου βερνίκι νυχιών για αυτή την εποχή;
Τις τελευταίες εβδομάδες αγαπάω το Parka Perfect by Essie, ένα "λερωμένο" γαλάζιο-γκρί που είναι τόσο όμορφο και τόσο διακριτικό παράλληλα! (photo above)
♥ Ποιο είναι το αγαπημένο σου λουλούδι; Αγαπημένο μου λουλούδι είναι οι ντάλιες, λίγο δυσεύρετο αλλά συνοδεύονται με μια γλυκιά ανάμνηση!
 
♥ Τι συναισθήματα σε γεμίζει η άνοιξη; Έρωτα και ανεξήγητη χαρά!
 
 ♥ Την άνοιξη κάνεις κάτι που δεν κάνεις τους υπόλοιπους μήνες; Α ναι τι;
Ναι κάτι κάνω ειδικά την άνοιξη! Φτερνίζομαι όλη τη μέρα και κοκκινίζω από τις αλλεργίες! :)

♥ Ποιο άρωμα βάζεις την άνοιξη;
Αυτή την εβδομάδα δοκίμασα και αγάπησα ένα πολύ δροσερό και λουλουδάτο άρωμα του Κορρέ και μάλλον αυτό θα συνοδευσει όλη την εποχή!

Οι δικές μου ερωτήσεις είναι οι εξής!
  • Πες μου κάτι που νιώθεις την επιθυμία να το αγοράσεις αμέσως μόλις μπεί η Άνοιξη!
  • Υπάρχει κάτι που να σε αγχώνει με τον ερχομό της Άνοιξης?
  • 3 λέξεις που δηλώνουν τα συναισθήματα σου για την Άνοιξη!

18 σχόλια:

  1. της spring το tag καθότανε στον ήλιο και λιαζότανε!!! if you know what I mean!!!ευχαριστώ fairy!!θα το κάνω όσο πιο σύντομα μπορώ!!!πολλά πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαίρομαι που έκανες το tag! Πολύ ωραίες οι απαντησούλες σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. NIce tag like the images so cute and I agree with the color you like to wear.
    http://tifi11.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραίο αυτό το ταγκ! Και πολύ ωραία και τα νυχάκια :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. κοιτα να δεις που θα αρχισει να μου αρεσει η Ανοιξη με αυτα που γραφετε...οχι οτι δεν μου αρεσει αλλα εγω ειμαι του καλοκαιριου...πολυ ωραιο το σχεδιο για τα νυχια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, ναι ντε! Η Άνοιξη είναι ωραία!! Κάνε και εσύ το tag αν θέλεις!!

      Διαγραφή
  6. Όμορφο το post σου νεραιδούλα.Σε ευχαριστω για το ταγκ.Ελπιζω να στρωθω και να το γραψω πριν περασει η εποχη.Σε φιλώωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωραίες οι απαντήσεις σου και πολύ ωραίες και οι φωτογραφίες που το συνόδεψες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τέλειο το tag αλλά και οι ερωτήσεις σου!!μάλλον θα το κάνω κι εγώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το κάνεις και να μου αφήσεις το link να το διαβάσω! Θα χαρώ πολύ!!

      Διαγραφή
    2. απάντησα και στις δικές σου ερωτήσεις!! http://kwnstantinan.blogspot.gr/2014_03_31_archive.html

      Διαγραφή
  9. Λοιπόν, ντροπή μου, το έχω δει τόσο καιρό, μου έφτιαξες τη διάθεση, απόλαυσα τις απαντήσεις σου και ξέχασα να αφήσω σχόλιο... :-/
    Ελπίζω να προλάβω να το κάνω και εγώ γιατί μου άρεσε πάρα πάρα πολύ και σ'ευχαριστώ που με σκέφτηκες Μαίρη μου!!!!! Πολύ όμορφες και οι φωτογραφίες σου, μόνο που το ξαναείδα το post σου με κάνει να χαμογελάω!!!

    Φιλιά πάρα πολλά :-* <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...