Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2014

Seventeen X-Traordinaire Violet Mascara is a Bye-Bye Buy!

Hi Fairies.....

Το 2014 είναι η χρονιά του μωβ! Βέβαια για μένα αυτό δεν παίζει και πολύ ρόλο γιατί πάντα ήμουν πολύ fan του μωβ! Επίσης γνωρίζετε πόσο αγαπώ τις mascara με χρώμα! Αν συνδυάσουμε τις δυο  αυτές αδυναμίες μου, έχουμε μία έντονη μωβ mascara!



Ο λόγος για την X-Traordinaire  mascara της Seventeen σε χρώμα Violet! Είναι ότι πιο μωβ έχω δει σε mascara! Το πιο έντονο χρώμα με την καλύτερη απόδοση! 

Δίνει όγκο στις βλεφαρίδες, όμως όχι κάτι το τόσο φοβερό. Το μεγαλύτερο +(συν) της είναι το χρώμα της! 
Η τιμή της είναι γύρω στα 10€, αρκετά προσιτή τιμή κατά την γνώμη μου!
Τώρα θα μου πείτε, γιατί την έχω χαρακτηρίσει ως bye-bye buy αφού όλα ως τώρα είναι θετικά? Ο λόγος λοιπόν είναι η διάρκεια της! Το αποτέλεσμα της μένει αναλλοίωτο στις βλεφαρίδες μου το περισσότερο για 3 ώρες! Μόλις περάσει το 3ωρο αρχίζουν  να πέφτουν κομματάκια μωβ mascara παντού στο πρόσωπο μου! 

Δεν μου αρέσει που συμβαίνει αυτό, δεν το έχω ξανά συναντήσει σε καμία άλλη mascara μου και είναι ο βασικός λόγος που δεν θα την ξανά αγοράσω! 

Εσείς έχετε δοκιμάσει την X-Traordinaire Fairy Girls? Έχετε συναντήσει και εσείς το φαινόμενο των σκορπισμένων κομματιών mascara στο πρόσωπο? Και αν ναι, με ποια mascara?
Many Ultra Violet Kisses from Fairy {oo} Mary!

19 σχόλια:

  1. πολύ ωραια φαινεται εγω εχω τη μωβ της radiant εξαιρετικη και δεν αφηνει κομματακια τσεκαρε την!!!φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και γω τη μωβ της radiant εχω και ειναι τελεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. και η μαυρη η xtraordinare Μου αφηνει κομματακια μετα απο λιγες ωρες...το αποτελεσμα που δινει η συγκεκριμενη ειναι απιστευτο, δεν το εχω βρει σε τοσο οικονομικη μασκαρα,αλλα δεν την παιρνω ξανα γιαυτο το λογο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ ακριβώς το ίδιο καλή μου, δεν θα την ξανα αγορασω δυστυχως!!!

      Διαγραφή
  4. Ax και εγώ έχω την ίδια μάσκαρα σε μαύρο και σε μωβ, μα δεν μου δημιούγησε τέτοια θέματα!!! Την έχω καθιερώσει μην σου πω κ την αγοράζω όποτε χρειάζομαι μάσκαρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια ε? Την φοράς όλη μέρα όπως και εγώ ή μόνο κάποιες ώρες?

      Διαγραφή
  5. και έλεγα πως μόνη η δική μου το έκανε αυτό!!!!φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αχ κρίμα ρε συ!
    Και είναι πολύ εντυπωσιακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ εντυπωσιακή όντως Ηλέκτρα μου, αλλά μόνο για λίγες ώρες εφαρμογής..!

      Διαγραφή
  7. Αχ και έχει τόσο ωραίο χρώμα!Και σου πάει!Πρώτη φορά πάντως το ακούω αυτό για μάσκαρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάποιες το κάνουν, δυστυχώς... Και εμένα πρώτη φορά μου έτυχε!

      Διαγραφή
  8. Wow an amazing mascara. I used to have so many different colours before, but I stopped using them. Now you just reminded me :)
    Have a day full of love and inspiration!

    Lu ♥
    Giveaway Time http://bit.ly/1dNXAYE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. :( να πάρει η ευχή , ούτε εμένα με έχει βολέψει αυτή. Έχει πόσο καιρό που ψάχνω μια ελληνική μάσκαρα να υποστηρίξω και τελικά όλο στις ξένες καταλήγω. Κρίμα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς....τα κορίτσια προτείνανε την Radiant, εσυ την εχεις δοκιμάσει?

      Διαγραφή
  10. Κρίμα...κι έχει τόσο ωραίο μωβ, πραγματικά!
    Αλλά τι να το κάνεις...
    Άραγε γιατί συμβαίνει αυτό; Δεν το έχω ξανασυναντήσει. Να είναι κάποιο συστατικό; Το χρώμα; Τι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω καθόλου αλλά το σκέφτομαι δύο φορές, πριν την βάλω στο γραφείο λόγω πολλών ωρών!!!

      Διαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Enya Project! The Greek Skincare Project!

 Hello Fairies.... Σήμερα θα σου δείξω τα υπέροχα "διαμαντάκια" που είναι αποτελεσματικά, φυσικά και ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Το Enya Project αν...