Σάββατο 25 Ιανουαρίου 2014

On the Catwalk...by Essence!

Hallo Fairy Girls....

Λίγο πριν τα Χριστούγεννα το blog Ζάχαρη και Ομορφιά, έκανε μία πρωτότυπη κλήρωση μεταξύ κάποιων Blog και ανταλλάξαμε μεταξύ μας δωράκια και καρτούλες! Το δικό μου λοιπόν, έφτασε από την γλυκύτατη Katty Tzoe (check her blog here) και ήταν υπέροχο! Πολύ προσεγμένο πακετάκι, σε ένα υπέροχο μεταλλικό χριστουγεννιάτικο κουτάκι (που λάτρεψα) και μία καρτούλα με γλυκές ευχές!

Το κραγιόν On the Catwalk by Essence, έγινε πολύ γρήγορα το αγαπημένο μου, σε συνδυασμό με το μολύβι χειλιών Νο5 Soft Berry, της ίδιας εταιρείας!
Δεν είχα ξαναδοκιμάσει κραγιόν Essence και η έκπληξη μου ήταν μεγάλη! Ευχαριστώ πολύ Katty!
 
Εσείς έχετε δοκιμάσει κραγιόν από την essence, Fairy Girls? Ποιό είναι το αγαπημένο σας?

Many berry-kisses from Fairy{oo}Mary!

16 σχόλια:

  1. Πολύυ ωραίο!!Νομίζω το ωραιότερο από την σειρά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτά τα κραγιόν είναι πολύ ωραία πραγματικά!
    Έκπληξη από Essence
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χρώμα πασαρελάτο!!!να τα χαρείς Μαίρη μου!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι όμορφο κουτάκι! Το κραγιόν το έχω και είναι σούπερ χρώμα!
    Να τα χαρείς όλα και πάλι μπράβο στη Ζαχαρούλα για την όμορφη ιδέα της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραίο και το κραγιόν και το μολύβι!Αλλά και το κουτάκι πολύ όμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αααααα εβγαλες και υπεροχες φωτογραφιες είναι τελειο τα post.Aν δεν εχει εκει που εισαι αυτά τα κραγιον να μου πεις στο facebook να κανονίσουμε να σου τα στειλω από εδώ .Φιλακιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωω, είσαι πολύ καλή κορίτσι! Ευχαριστώ διπλά λοιπόν!!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  7. χαίρομαι όταν βλέπω ότι σας άρεσε! πολύ ωραίο και το δικό σου! φιλάκια κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...