Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2013

Dear Santa......

Dear Santa.....
Αποφάσισα να σου γράψω και φέτος γράμμα, γιατί νομίζω πάλι πέρσι τα έκανες λίγο μαντάρα! Να τονίσω λοιπόν, ότι αυτό το γράμμα είναι για να σου κάνω τη ζωή πιο εύκολη φέτος τα Χριστούγεννα!


  Ε, ήμουν και πολύ καλό κορίτσι εδώ που τα λέμε....
Πρίν απ'όλα, σε ευχαριστώ για αυτά που μου χάρισες κατά την διάρκεια του χρόνου που μας πέρασε! Μπορεί να ξέχασες να μου τα φέρεις την Πρωτοχρονιά αλλά με αποζημίωσες! 
 
Έχει μέρες που σκέφτομαι τι είναι αυτό που θέλω να μου φέρεις! Τα καλλυντικά τα αγαπώ πολύ, αλλά φέτος νιώθω ότι δεν χρειάζομαι κάτι άλλο σχετικό! Ήθελα να αποκτήσω μία κρέμα από την Kiehl's αλλά η φίλη μου η Εύα φρόντισε γι' αυτό και σε απάλλαξε! (Ευχαριστώ Ευάκι μου!!!)

Ξέρεις την αδυναμία μου για παπούτσια, οπότε δεν θα με παρεξηγήσεις που θα σου ζητήσω και φέτος ένα ζευγάρι από την Irregular Choice (αυτό) (επειδή ξέχασες να μου φέρεις το περσινό).  Φέτος όμως για να σε δελεάσω, πρέπει να σου πω ότι με το παπουτσάκι που διαλέγω θα σε διαφημίζω όλο το χρόνο! 

Αν έχει τελειώσει αυτό στο νούμερο μου (διότι είσαι περιζήτητος), φέρε μου αυτό με το υπέροχο ξωτικάκι!

Μα αφού, σου αξίζει λίγη διαφήμιση, θα μου το φέρεις??  
Ε? Φανταστικέ μου Άγιε Βασίλη? Νομίζω πως πέρα από αυτό, δεν θα σου ζητήσω κάτι άλλο για μένα. Νομίζω πώς τα έχω όλα και είμαι ευτυχισμένη με αυτά!
Για την οικογένεια μου θα σου ζητήσω να φέρεις σε όλους αυτό που ο καθένας επιθυμεί ηθικά και όχι υλικά!
Για τον καλό μου...τι να ζητήσω? Άσε, το έχω αναλάβει εγώ αυτό! Το δώρο του είναι ήδη κάτω από το δέντρο μας!
Για την αδερφή μου....που είναι και φέτος μακριά μας λέω να της παραδώσεις προσωπικά ένα φιλί και την αγάπη μου, με τις ευχές μου για να επιτύχει μέσα στο 2014 αυτό που ονειρεύεται!
Το 2013 Άγιε Βασίλη, ίσως ήταν η πιο δύσκολη χρονιά (εδώ και δεκαετίες) για πολλές οικογένειες! Θέλω αν γίνεται φέτος, να δώσεις όλη σου την προσοχή σε αυτές τις οικογένειες που είμαι σίγουρη ότι ούτε γράμμα δεν θα μπορέσουν να σου γράψουν! Να τους προσφέρεις απλόχερα ό,τι χρειάζονται για να ξαναγίνουν ευτυχισμένοι και να ζούν αξιοπρεπώς! 

Γιατί μετά την υγεία, το πιο σημαντικό αγαθό για τον άνθρωπο είναι η ευτυχία και το χαμόγελο! Γιατί τι είναι τα Χριστούγεννα?? Μαγεία!!
Δεν ξέρω αν σου ζήτησα και πάλι πολλά! Όμως είμαι σίγουρη ότι φέτος δεν θα με απογοητεύσεις!
Υ.Γ. Θα σου αφήσω χριστουγεννιάτικα γλυκά και λίγο γάλα κάτω από το δέντρο, για να πάρεις δύναμη για εκείνη τη δύσκολη βραδιά!  
Μην ξεχάσεις να περάσεις και από την αδερφή μου στη Βαρκελώνη, δεν άλλαξε ακόμα σπίτι, θα την βρείς στο παλιό!


Με αγάπη
Μαίρη!
Αν θέλεις να διαβάσεις και το περσινό γράμμα μου στον Αγιο Βασίλη δες εδώ!

18 σχόλια:

  1. Πολύ μου άρεσε αυτό το post! Με έβαλες σε christmas mood!
    Φιλιάα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλειο Μαιρούλα ,πολύ ωραίο γράμμα.Και εγώ με την σειρά μου να σου ευχηθώ η καινούργια χρονιά να σου φέρει ότι πραγματικά θέλεις από την ψυχή σου.Ολα σου τα 'ονειρα να πραγματοποιηθούν....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ki εγώ τα ίδια θέλω από τον Αγιο Βασίλη!!!!!! :) :) ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ..όπως τα παραμύθια..πολύ όμορφο μπράβο σου,με τις καλύτερες ευχές μου μα περάσεις υπέροχα και να πραγματοποιηθούν όλες οι επιθυμίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ένα όμορφο γράμμα στον Άγιο Βασίλη από ένα υπέροχο κορίτσι!!! Να είσαι πάντα χαρούμενη και ευτυχισμένη!!! Καλές γιορτές όμορφη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά Χριστουγέννα κοριτσάκι μου.....και ευχαριστώ...ξέρεις εσύ....

      Διαγραφή
  6. Γέλασα πολύ με το γράμμα σου αλλά με έβαλες και στο christmas spirit! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέλεια λοιπόν, πέτυχα τον σκοπό μου!! Φιλιά πολλά κορίτσι!

      Διαγραφή
  7. Πόσα αγαπώ τα γράμματα στον Αη Βασίλη; Εύχομαι ο Άγιος Βασίλης να πραγματοποιήσει όλες σου τις επιθυμίες! Όσον αφορά τα παπούτσια, τι να πω; Είναι απλά θεϊκά και ακόμη πιο θεά αυτή που έχει το θάρρος να τα υποστηρίξει!
    Φιλιά <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επιτέλους και κάποια που ασχολήθηκε με τα παπουτσια μου!!! χαχα! Ας μου τα φέρει ο Αγιος καιθα τα υποστηρίξω....είμαι θαραλλέα εγώ! χαχαχα!!! Φιλιά!

      Διαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...