Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2013

An Unpaixtable Award x 3!

Ηi again Fairy Girls...

Χαίρομαι πάρα πολύ γιατί 3 φίλες bloggers με επέλεξαν για να μου χαρίσουν ένα νέο βραβειάκι!
 Το βραβείο ξεκίνησε από εδώ http://www.all4blogs.gr/arthra/unpaixtable-blogger-award

Οι γλυκύτατες φίλες bloggers που με βράβευσαν είναι 
η Χαρά από το http://www.jiubilo.blogspot.gr, 
η Ελπινίκη από το http://beautyeverymoment.blogspot.gr και 
η Xριστίνα από το http://chicgirlonthego.blogspot.gr/ 

Σας ευχαριστώ πολύ κορίτσια για την τιμή που μου κάνατε!


Οι κανόνες είναι πάνω κάτω οι γνωστοί! Να ευχαριστήσεις αυτούς που σε βράβευσαν, να βάλεις το link από όπoυ ξεκίνησε το βραβείο από το all4blogs και φυσικά να απαντήσεις στις ερωτήσεις που ακολουθούν  αυτό το βραβείο! Στην συνέχεια να βραβεύσεις με την σειρά σου 5 αγαπημένα blogs.

Ας δούμε τις ερωτήσεις του βραβείου....
Οι πρώτες  έξι είναι κοινές και η έβδομη ερώτηση δίνεται από το blog που βραβεύει τα υπόλοιπα!

1) Intro (όνομα,τοποθεσία,ζώδιο,blog platform)
Είμαι η Μαίρη, γεννήθηκα στο Παλαιό Φάληρο περνώντας τα πρώτα παιδικά μου χρόνια και παρότι έζησα σε διάφορα μέρη της Ελλάδας θεωρώ ότι είμαι από την Αλεξανδρούπολη, είμαι Κριός με ωροσκόπο Καρκίνο και το blog μου είναι το Fairy Make up Tales....
2) Ποιό είναι το μότο του blog σου;Αν δεν έχεις σκέψου ένα τώρα.

Το μότο του το blog μου είναι....

 Come on girls... the water is fine... Join me! !!!
Join Fairy Make up Tales....





3) Αν το blogging ήταν παιδικό παιχνίδι ποιό θα ήταν και γιατί;
Θα ήταν η αγαπημένη κούκλα (εγώ είχα ενα βεραμάν λαγουδάκι για παράδειγμα) των παιδικών μας χρόνων. Όχι μία από τις πολλές, αλλά η μία και μοναδική, που όταν την χάσεις την ψάχνεις, και αν την παραμελήσεις, νιώθεις τύψεις. Η κούκλα που σε συντροφεύει τις κρύες νύχτες του χειμώνα και τις ζεστές του καλοκαιριού! Αυτή η κούκλα με την οποία μοιράζεσαι  όλα τα μυστικά σου! Αυτή που αγαπάς και της αφιερώνεις τον χρόνο σου!
 
4) Όταν γίνω διάσημη blogger θα...
ήθελα να βρώ το μυστικό της ομορφιάς που θα διατηρεί όλες τις γυναίκες φρέσκες και όμορφες παρότι δε νομίζω να γίνω διάσημη blogger γιατί εκτός του ότι υπάρχουν άπειρα, πιστεύω ότι θα χάσω αυτό που αγαπώ πιο πολύ και με κάνει χαρούμενη "να μοιράζομαι την εμπειρία που αποκτώ μέσα από τον κόσμο της ομορφιάς και να δίνω τη δική μου γνώση και πινελιά στην περιποίηση των γυναικών".


5) Κάνε φίρμα τη λιγότερο δημοφιλή ανάρτησή σου...
Την αγάπησα πολύ αυτή την ανάρτηση και τιμήθηκε ελάχιστα, μόνο με 253 προβολές!
Είναι για το αγαπημένο μου ιταλικό cocktail, με τίτλο        ''Spritz'' the summer aperitif of northern Italy"






6) Ποιά κατηγορία ιστολογίων θα ήθελες να αφανίσεις από τη blog-o-σφαιρα και γιατί;
Δεν θέλω να εξαφαvίσω καμία κατηγορία ιστολογίων γιατί όλα έχουν ένα συγκεκριμένο κοινό στο οποίο απευθύνονται! Αν σε κάποιον δεν αρέσουν απλά δεν τα διαβάζει! 

Η ερώτηση της Χαράς είναι η εξής....
 Αν ζούσες σε κάποια άλλη δεκαετία ποια θα επέλεγες και γιατί;
Μμμ, δύσκολη ερώτηση, νομίζω θα επέλεγα να ζώ στον Μεσαίωνα, λατρεύω τα υπέροχα φορέματα εκείνης της εποχής, τα bustier, τα μαλλιά μπούκλες και το απλό αλλά θηλυκό μακιγιάζ της εποχής!




                                                                                  
 

Η ερώτηση της Ελπινίκης είναι η εξής....
Είναι η μέρα του γάμου σου και......εξαφανίστηκε η διάσημη make up artist που είχες κλείσει για το νυφικό μακιγιάζ. Τι κάνεις;
1. Ακυρώνω το γάμο φυσικά!
2. Βάφομαι μόνη μου, τι beauty blogger είμαι; Τς!
3. Πηγαίνω χωρίς ίχνος μακιγιάζ, γιατί είμαι κούκλα! 


Εννοείτε πως απαντάω το 2.
Βάφομαι μόνη μου γιατί μου αρέσει, γιατί ξέρω τι μου πάει και γιατί παντρεύομαι και δεν αφήνω τίποτα να μου χαλάσει αυτή τη μέρα!

Και τέλος η ερώτηση της Χριστίνας είναι η εξής....
''Υπάρχει κάποιο blog που θαυμάζετε, διαβάζετε και έχετε ως πρότυπο; "
Πολλά είναι τα blogs που αγαπώ να διαβάζω και να παρακολουθώ, αλλά όχι με την έννοια του πρότυπου! Κατά τη γνώμη μου δε πρέπει να υπάρχουν πρότυπα που να τα ακολουθούμε στο blogging, γιατί κάθε ιστολόγιο είναι διαφορετικό, όπως και ο δημιουργός του! 
 
Με την σειρά μου βραβεύω τα πέντε παρακάτω blogs..... 

1. της Αργυρούσας το http://www.loveatfirstsiteblog.com
2. της Σταυρούλας το http://www.drugstoreandbargainlover.com
3. το  http://missticklemepink.blogspot.gr  και περιμένω απαντήσεις και από την Ελένη και από την Άννα
4.  την Μυρώνα-Smug του http://ourwalkingclosetssecrets.blogspot.gr  και τέλος
5.  την Σοφία του http://luckystar21.blogspot.gr 


και τις καλώ να απαντήσουν στην εξής ερώτηση...

Πιστεύεις στην εξωγήινη ζωή? Θα ήθελες να εποικίσεις τον Άρη? Και αν ναι, θα μπορούσες να κάνεις δεσμό με τον Mister Spock του Star Trek?












Ελπίζω να σας άρεσε το Unpaixtable award, και ευχαριστώ και πάλι τα κορίτσια που με βράβευσαν! Περιμένω με αγωνία να διαβάσω τις απαντήσεις σας! 


Many kisses from unpaixtable Fairy {oo} Mary 

14 σχόλια:

  1. Σου αξίζουν τα βραβεία κορίτσι!
    φιλάκιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. naiiii I believe that aliens exist! Great answers. Kai emena mou aresoun auto ta uperoxa foremata!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Congrats ypu ate awesome doll. No need to come over no new post today

    http://tifi11.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. awesome post dear
    wanna follow each other via gfc and bloglovin
    kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ευχαριστώ πολύ πολύ καλή μου, με πέτυχες σε ζόρικη περίοδο αλλά θα το ετοιμάσω μόλις μπορέσω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο! Μόλις πρόσθεσα και τη δική σου απολαυστική ερώτηση :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Oops! Ξέχασα να σου δώσω και το link http://luckystar21.blogspot.gr/2013/10/the-unpaixtable-blogger-award.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Enya Project! The Greek Skincare Project!

 Hello Fairies.... Σήμερα θα σου δείξω τα υπέροχα "διαμαντάκια" που είναι αποτελεσματικά, φυσικά και ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Το Enya Project αν...