Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2013

My August in photos......

Καλό μας φθινόπωρο Fairy Girls....


Ας δούμε μέσα από φωτογραφίες, πώς ήταν ο Αύγουστος για μένα! Να σας θυμίσω ότι δεν έχω πάρει ακόμα άδεια, δεν έχω πάει μακρινές διακοπές.... αλλά μετράω αντίστροφα για πολυήμερο ταξιδάκι στο εξωτερικό.... Λεπτομέρειες σχετικά, θα σας έχω σύντομα!
Ξεκούραση!

15 Αυγούστου στην παραλία !
Ένα καφεδάκι στην Κομοτηνή!
Γρανίτα πεπόνι και δροσερή θάλασσα!
Η νέα μου αγαπημένη Le Pandorine !
Καλοκαιρινά σκουλαρίκια, δημιουργία της Drosostalitsa!
Γιορτή κρασιού στην πόλη μας!
Φυσικά δεν θα έλειπε ένα καλό Aperol Spritz!
Υπέροχη Αυγουστιάτικη ανατολή ηλίου!
Ένα παγωμένο Breezer......
.... σε θερινό κινηματογράφο!
" Ο έρωτας της βασίλισσας"
Πολυχρησιμοποιημένα και αγαπημένα για τον μήνα που μας πέρασε!

Τα αφρόλουτρα αυτού του μήνα!
Μην μελαγχολείτε Fairies, κάθε εποχή είναι όμορφη, αρκεί να την υποδέχεσαι με χαμόγελο!

Πώς σας φάνηκαν οι φωτογραφίες μου για τον μήνα Αύγουστο Fairy Girls? Πώς νιώθετε που μπήκε ο Σεπτέμβριος?

Many kisses from Fairy{oo}Mary!

21 σχόλια:

  1. ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΓΕΡΟΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ!! ΚΑΛΟ ΧΕΙΜΩΝΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχες φωτο μακάρι να ηταν καλοκαίρι για πάντα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πειράζει.....τώρα θα χαρούμε τις εναλλαγές του φνινοπώρου!!!! ¨:)

      Διαγραφή
  3. Τέλειες καλοκαιρινές φωτο!!
    Αγαπώ το καλοκαίρι βρε παιδί μου!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν οι φωτογραφίες μου! Όσο για το καλοκαίρι σε ποιόν δεν αρέσει??

      Διαγραφή
  4. Αααα πολυ όμορφο ποστ! :) και πολυ ωραίες φωτογραφίες!
    Εμενα προσωπικά μου αρεσει που τελείωσε το καλοκαίρι γιατί αγαπω πολυ το φθινόπωρο!
    Φιλιά

    http://beautyswings.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολυ ομορφες οι φωτογραφιες σου.Καλο μας φθινοπωρο.Ματς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να έχουμ ένα όμορφο και χαμογελαστό φθινόπωρο!!! Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  6. καλό φθινόπωρο!!!!τέλεις φωτογραφίες!!!αχ καλοκαιράκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μας άφησε μάλλον το καλοκαιράκι....Χαίρομαι που σου άρεσαν!! :)

      Διαγραφή
  7. ΜΙα χαρά πέρασες Αυγουστιάτικα κορίτσι!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω παράπονο!! Νομίζω ότι ήταν ο καλύτερος καλοκαιρινός μου μήνας!!

      Διαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...