Τρίτη 20 Αυγούστου 2013

Helioderm Lait Après Soleil (After Sun) by Castalia - REVIEW

Hey Fairy Girls....

Στην καρδιά του Αυγούστου και όσες από εσάς δεν είστε σε διακοπές και βρίσκεστε σε μία δροσερή γωνία και με διαβάζετε, σίγουρα θα περιμένετε να γράψω για κάτι πολύ καλοκαιρινό! 

Και έχετε απόλυτο δίκιο, καλή η θάλασσα, καλός ο ήλιος, απαραίτητα και τα αντηλιακά αλλά ακόμα πιο απαραίτητη η φροντίδα του δέρματος μας μετά την έκθεση του στον ήλιο!
Θα σας μιλήσω λοιπόν για το Helioderm Lait Après Soleil* by Castalia!
Είναι ένα after sun για πρόσωπο και σώμα  με υφή λεπτόρρευστου γαλακτώματος. Περιέχει  shea butter και εκχύλισμα σουσαμιού! Είναι κατάλληλο για την ανακούφιση της επιδερμίδας από ηλιακό έγκαυμα ή απλής πολύωρης έκθεσης στον ήλιο, και αποκαθιστά την ισορροπία της επιδερμίδας άμεσα! Επίσης περιέχει βιταμίνη Ε με την οποία προστατεύει την επιδερμίδα από τις καταστροφικές ελεύθερες ρίζες!
Είναι απίστευτα ενυδατικό, και το καλύτερο είναι ότι δροσίζει το σώμα άμεσα χωρίς να κολλάει όπως μια κοινή ενυδατική κρέμα!
Η μυρωδιά του είναι απαλή και δροσερή και φυσικά είναι δερματολογικά ελεγμένο και υποαλλεργικό όπως όλα τα προϊόντα της Castalia.
To καλύτερο κατά την γνώμη μου είναι ότι μπορείς να το χρησιμοποιήσεις και σε πρόσωπο και σε σώμα και είναι ότι πιο ελαφρύ και ενυδατικό θα μπορούσες να χρησιμοποιήσεις μετά από μία ολόκληρη μέρα κάτω από τον ήλιο!

Η τιμή του κυμαίνετε γύρω στα 15€ σε οn line φαρμακεία! 

Εσείς Fairy Girls χρησιμοποιείτε after sun? Πόσο απαραίτητα τα θεωρείτε και ποιό είναι το αγαπημένο σας?

Many sunny kisses from Fairy {oo} Mary!
*PR Sample

16 σχόλια:

  1. Αγαπω castalia δεν εχω να πω κατι αλλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνούμε απόλυτα λοιπόν....Ευχαριστώ για το σχόλιο σου!

      Διαγραφή
  2. Δεν το έχω δοκιμάσει γιατί είμαι πολύ ευχαριστημένη από το αντίστοιχο after sun της Apivita αλλά θα το έχω στα υπόψην γιατί η Castalia είναι αξιόλογη εταιρία!

    xx
    FashionEvELand | FEEL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ λοιπόν θα έχω στα υπόψιν αυτό της apivita, μου άρεσε και το δικό σου review πολύ!
      xoxo

      Διαγραφή
  3. δεν έχω δοκιμάσει ποτέ after sun αλλά νομίζω θα έπρεπε! νιώθω την επιδερμίδα κάπως ταλαιπωρημένη μετά το μπάνιο. Θα το έχω σίγουρα στα υπόψιν αυτό το προϊόν! ευχαριστούμε πολύ για το review!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ότι θα δείς πολύ μεγάλη διαφορά, μέγιστη ενυδάτωση και αποθεραπεία από τον ήλιο σε σχέδη με απλές ενυδατικές! Χαίρομαι που σου άρεσε το review μου!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  4. den to exw dokimasei alla tha to ithela poli1!!
    poli kalo post!
    tha xarw na se dw sto blg mou1!
    filakiaa

    www.fashionrailways.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θα συμφωνήσω, τα προιόντα 2 σε ένα είναι πολύ βολικά. Αφού περιέχει και shea butter τότε θα πρέπει να μυρίζει και υπέροχα. Φιλάκια!
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Enya Project! The Greek Skincare Project!

 Hello Fairies.... Σήμερα θα σου δείξω τα υπέροχα "διαμαντάκια" που είναι αποτελεσματικά, φυσικά και ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Το Enya Project αν...