Κυριακή 11 Αυγούστου 2013

Erre Due's Volumizing Waterproof Mascara - REVIEW

Γεια σας Fairy Girls....
 
Σήμερα θα σας παρουσιάσω την πολυσυζητημένη Volumizing Waterproof Mascara by Erre Due! Καταρχήν να σας θυμίσω ότι η Erre Due είναι από τις λίγες πολύ αξιόλογες και διαδεδομένες ελληνικές εταιρείες στον χώρο της ομορφιάς και των καλλυντικών!
Η συγκεκριμένη mascara είναι από την Ιταλία,είναι paraben free και έχει δημιουργήσει ένα θέμα γύρω από το όνομα της! Αναρωτιέστε για ποιό λόγο? 

Σε κάποιες άρεσε, και σε κάποιες όχι, σε κάποιες πάλι δεν στέγνωνε ποτέ μετά την εφαρμογή της, και κάποιες δεν αντιμετώπισαν αυτό το πρόβλημα!
Τιμή: περίπου στα 10€ ανάλογα με το κατάστημα!

Η Volumizing Waterproof Mascara by Erre Due* κυκλοφορεί σε δύο χρώματα! Σε κλασσικό μαύρο και σε ένα υπέροχο πολύ έντονο blue electric!Έχει λαστιχένιο βουρτσάκι, αρκετά ευέλικτο και δεν σκληραίνει καθόλου τις βλεφαρίδες!
Δεν σας κρύβω ότι χρησιμοποίησα την μπλε περισσότερο από την μαύρη, λόγω του ότι, το καλοκαίρι σπανίως φοράω μαύρη mascara! Προτιμώ τις χρωματιστές που ταιριάζουν με την καλοκαιρινή μου διάθεση και το πολύχρωμα μακιγιάζ μου!
Η μαύρη βέβαια είναι ιδανική για τα ζεστά καλοκαιρινά βράδια, που το μακιγιάζ είναι πιο "προσεγμένο" αφού δίνει ένα εντυπωσιακό και πολύ σταθερό αποτέλεσμα.
Στα συν της η υπέροχη, χαρούμενη κίτρινη συσκευασία της.

Την φοράω τις μέρες που έχει πολύ ζέστη, τις μέρες που ενδέχεται μετά από την δουλειά να πάω στην θάλασσα αλλά και κάθε σαββατοκύριακο στην παραλία!

Δίνει όγκο στις βλεφαρίδες μου όπως υπόσχεται άλλωστε και το όνομα της, δίνει ένα πολύ όμορφο χρώμα, και σε αντίθεση με άλλες κοπέλες δεν αντιμετώπισα πρόβλημα με το στέγνωμα της στις βλεφαρίδες μου. Χρειάζεται 2 στρώσεις και το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό!
Δοκίμασα να βάλω περισσότερες στρώσεις για να δω αν θα κομπιάσει και αν θα γίνει πιο έντονο το αποτέλεσμα, και μόνο τότε διαπίστωσα ότι δεν στέγνωσε εύκολα! Όμως στην πραγματικότητα δεν χρειάζεται η υπερβολική ποσότητα! Το αποτέλεσμα θα είναι ίδιο και καλύτερο με μόλις 2 στρώσεις! 

Από την στιγμή μάλιστα που στεγνώσει, δεν πάει πουθενά! Μπορείς να την φοράς όλη την ημέρα και να είναι εκεί, απολύτως σταθερή! Το μόνο της αρνητικό είναι ότι σαν αδιάβροχη mascara που είναι, με δυσκολεύει πολύ στο ντεμακιγιάζ της! Η πιο εύκολη λύση για να την αφαιρέσεις χωρίς ταλαιπωρία είναι τα διφασικά ντεμακιγιάζ!

Την έχετε δοκιμάσει Fairy Girls? Προτιμάτε της αδιάβροχες mascaras κατά την διάρκεια του καλοκαιριού?

Many blue electric kisses from Fairy{oo}Mary! 
*PR Samples

16 σχόλια:

  1. ♥♥♥this post I use colorful mascara especially during cold months great post doll. No need to come over will have new post tomorrow.
    http://tifi11@blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Glad you also love the colorful mascaras! Thanks for saving me time ( :P) I can't wait to read what's new tomorrow!

      Διαγραφή
  2. teleiaaaaa,tin latreksa molis eida to mple gia ta matia sou to mple.yperoxh maskara ,10 eurw?mia xara einai aksizei .ayto akribws thelw....mou aresei para polu...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περιμένω τις εντυπώσεις σου μόλις την δοκιμάσεις! Ευχαριστώ για το σχόλιο σου!

      Διαγραφή
  3. με τα διφασικά που δοκίμασα δεν έβγαινε με τίποτα. Αγόρασα τώρα ένα του Korre για αδιάβροχη μάσκαρα, μήπως και. Εσύ πιο χρησιμποιείς; Γιατί εντάξει για αδιαβροχη μάσκαρα που να χρησιμποιώ τώρα το καλοκαίρι χωρίς να μου κάνει τίποτα το φοβερό στις βλεφαρίδες (αφού δεν έχω και ιποτα μεγάλες άλλωστε) καλή είναι. Εγώ την βάζω στις κάτω γιατί δακρύζω ή αν θέλω κάτι με περισσότερο αντοχή στην υγρασία και στην ζέστη του καλοκαιριού. αλλά ακόμα δεν έχω βρει κάτι που να την αφαιρεί γρήγορα, μου παίρνει ώρες να ξεβάψω τα μάτια μου με δαύτη. θα δοκιμάσω και του Κορρε και θα σου πω αλλά αν γίνεται πες μου πτι χρησιμποιείς και εσύ μήπως δεν το έχω δοκιμάσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα, ναι είναι αλήθεια ότι είναι μεγάλος μπελάς η αφαίρεση της, εγω χρησιμοποιώ το διφασικό της Clinique και αμεσως μετά αμυγδαλέλαιο, και έχουν ένα κάποιο αποτέλεσμα! Αλλά λίγο δύσκολα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. δεν μπορώ να πω πως αγαπώ τις αδιαβροχες mascara αλλά το χρώμα της φαίνεται πολύ ωραίο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. You have lovely eye lashes dear loved this review :)
    www.indianbeautyzone.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολυ ωραιο μπλε χρωμα!! Την λατρεψα αλλα δισταζω να την αγορασω διοτι εχω ακουσει οτι δεν στεγνωνει ευκολα!!

    Φιλακια!!

    http://beautywithmairy.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. seems to be a good product...
    nice review..
    my recent one :http://www.vanitynoapologies.com/2013/08/rimmel-london-scandaleyes-precision-micro-eyeliner-swatch-review-eotd.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κι εμένα μου αρέσει, βέβαια το κακό με τα waterproof είναι ότι δεν βγαίνουν με τίποτε εάν δεν έχεις διφασικό αλλά από το τρέχει η μάσκαρα ολημερίς.........
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστή σε βρίσκω Miss M. και εγώ την χρησιμοποιώ κατ'επιλογή αλλά με βγάζει ασπροπρόσωπη!

      Διαγραφή
  9. θα ηθελα πολυ να δοκιμασω τη μαυρη.Η μπλε ειναι πολυ extreme για μενα.Eιναι αληθεια οτι οι αδιαβροχες καταστρεφουν τις βλεφαριδες αν τις φορας συχνα??
    Ριξε αν θες μια ματια και στο μπλογκ μου ειμαι καινουρια...ΧΟΧΟ
    http://mybeautymap.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nαι είναι αλήθεια, γιατί χάνουν την υγρασία τους οι βρλεφαρίδες και ταλαιπωρούνται και από το ντεμακιγιάζ της αδιάβροχης mascara! Καλη αρχή στο blog σου θα σε επισκεφτώ αμέσως!!

      Διαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...