Παρασκευή 3 Μαΐου 2013

Korres Azure Blue Nail Polish

Happy Easter Fairies...


Λατρεύω τα μανό του Korres, έχουν μεγάλη ποικιλία χρωμάτων και είναι απαλλαγμένα από τα βλαβερά χημικά συστατικά των μανό! Περιέχουν σμύρνα και προβιταμίνη Β5 που βοηθάει στην ενδυνάμωση των νυχιών!

I am a great fan of Korres nail polishes. It comes in a variety of colors and are free of the harmful incredients that most nail polishes have! The nail polishes are enriched with myrrh and provitmain B5 for stronger nails.

Το χρώμα που διάλεξα αυτή τη φορά είναι το Azzure Blue....






Όλες οι φωτογραφίες είναι με 2 στρώσει χρώματος και χωρίς top coat!































Σας άρεσε το azzure blue Fairy Girls? Θα το φορούσατε? Ποιό είναι το αγαπημένο σας χρώμα από τα μανό του Κορρέ?

Would you wear the Azzure Blue Korres nail polish? Did you like it? Which is your favorite nail polish from Korres?

Many azzure blue kisses from Fairy{oo}Mary!

11 σχόλια:

  1. Πανέμορφο χρώμα! love it <3

    dreamofbeauty22.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ Μαίρη μου το χρώμα είναι απλά τέλειο!
    Kisses and hugs
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορίτσια το χρώμα είναι απλά υπέροχο και καλοκαιρινο!
      xoxo

      Διαγραφή
  3. so lovely post

    http://newlifewithfashion.blogspot.com/2013/05/458-black-paris.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. υπέροχο χρώμα!!!άκρως καλοκαιρινό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Πιστευεις ότι δεν τρελαίνομαι καθόλου για τα Essie? Πολύ υπερτιμημενα νομιζω!

      Διαγραφή
  6. ωραιο χρωμα μου αρσει!!!!!! εγω προτιμω κοκκινο σκουρα χρωματα κ γαλλικο ειτε κλασικο ειτε με χρωμα. Για αλλαγη βαζω διαφορα χρωματα το καλοκαιρι κυριως. Τα χρωματα που αποφευγω κιτρινο ροζ οσα εχω δοκιμασει ακομα κ καποια που μου εχουν προτεινει δεν μου πηγαιναν καθολου απογοητευση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγω ειμαι ιδιαιτερως επιλεκτική με τα βερνίκια νυχιών μου. Και δεν φοράω ΠΟΤΕ κόκκινο!

      Διαγραφή
  7. Πολύ ωραίο χρώμα! δεν έχω κανένα μανό από korres, αλλά είναι στα άμεσα σχέδιά μου η αγορά τους!
    Φ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχω αρκετά και είναι πολύ καλά! Και με υπέροχα καλοκαιρινά χρώματα!

      Διαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Enya Project! The Greek Skincare Project!

 Hello Fairies.... Σήμερα θα σου δείξω τα υπέροχα "διαμαντάκια" που είναι αποτελεσματικά, φυσικά και ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Το Enya Project αν...