Σάββατο 13 Απριλίου 2013

My new Emily Makeup Brush Holder - Case!

Γειά σας Fairy Girls......

Για αρκετό καιρό χρειαζόμουν μία θήκη για τα πινέλα μου, για να μπορώ να τα μεταφέρω στα ταξίδια μου, αλλά και για να τα έχω μέσα σε αυτήν ώστε να μην σκονίζονται καθημερινά!

For a long time I wanted a case for my makeup brushes, so I can take them with me outside of the house, and also to keep them away from dusting.



Μετά από εκτεταμένη έρευνα λοιπόν στο διαδίκτυο κατέληξα σε μία πολύ όμορφη και πολύ οικονομική θήκη! Την Emily makeup brushes cylinder holder and storage την αγόρασα από το ebay και μου κόστισε περίπου 12€, και φυσικά την επέλεξα στο αγαπημένο μου μωβ!

After a long search in the internet, I chose a beautiful and very economic brush holder case. Emily makeup brushes cylinder holder and storage is the one I bought from ebay for the price of 12€, and of course I chose the purple one.

Θαυμάστε την!! Please admire...































Την λάτρεψα και την θεωρώ πολύ πολύ βολική!
I adore my new brush case and I think is so convenient.

Πως σας φαίνονται αυτού του είδους οι θήκες για πινέλα Fairy Grils? Εσείς έχετε κάποια τέτοια στην κατοχή σας? 
What do you think of this kind of makeup brush holders-cases Fairy Grils? Do you own one?

Many purple kisses from Fairy {oo} Mary !

13 σχόλια:

  1. Τέλειααααα!!! Με γεια σου!!!! Πραγματικά και πανέμορφη και πρακτική!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 'Εχω μία από Sigma (νομίζω σε αυτή πρέπει να είναι βασισμένη η δική σου) αλλά να σου πω την αλήθεια δεν με βολεύει για ταξίδια...Για να προστατεύει όμως το σετ που περιείχε σε καθημερινή βάση είναι μια χαρά!!! Με γειά σου πολύ οικονομικά την πήρες... ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γτ δεν σε βολεύει Έλενα? Εμένα με βόλεψε πολύ γτ δεν χρειάζεται να τα στριμώχνω σε νεσεσέρ τα πινέλα μου και να σκέφτομαι ποια να πάρω και ποια να αφήσω! Ευχαριστώ για το σχόλιο σου... Αλλά ήταν όντως πολύ καλή η τιμή της! Φιλιά

      Διαγραφή
    2. Oύτε εγώ τα στριμώχνω σε νεσεσέρ έχω μια σκληρή μεν θήκη -άρα ασφαλή- αλλά πολύ πιο ελαφριά και με μικρότερο όγκο...γενικά όταν ταξιδεύω πάντα συσκευάζω με γνώμονα το βάρος και τον όγκο... ;o)) φιλιά

      Διαγραφή
  3. Όντως,φαίνεται πολύ πρακτική. Καλή επιλογή. Το playlist είναι όλα τα λεφτά miss.
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ από καρδιάς Miss M, χαίρομαι που σου αρέσουν οι μουσικές μας επιλογές! Enjoy your staying ....
      kisses

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραία θήκη Fairy με ωραίο χρώμα..θα την προτιμούσα όμως στο μπάνιο μου..δεν ξέρω αν θα την έπαιρνα μαζί γιατί στριμώχνω πάντα πολλά πράγματα μαζί..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμ, ίσως έχεις δίκιο, εγώ για να είμαι ειλικρινής επειδή δεν έχω ποτέ θέμα με τα κιλά στο αεροπλάνο (first class, λόγω της ιδιότητας του άντρα μου) δεν το σκέφτομαι έτσι! Αλλά όπως βολεύεται η κάθε μιά μας, σωστά?
      Ευχαριστώ για το σχόλιο σου
      xoxo

      Διαγραφή
  5. πολυ ωραια θηκη!!! αγαπω το μωβ χρωμα και θα την επαιρνα ανετα και εγω. ταξιδια δεν κανω αλλα για να προφυλασω τα καθαρα πινελα οπως ειπε παραπανω και η Ελενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eισαι κ εσύ του μωβ ε? Είναι τόσο οικονομική κ βολική που αξίζει , για όποια χρήση κ αν την θέλει η κάθε μία από εμάς!
      Φιλιά marakicious

      Διαγραφή
  6. Πόσο τέλεια!!!!!Ειδικά το μωβάκι ♥ Θέλω και εγωωωω, έχω θήκη από Real Techniques αλλά με τίποτα δε βολεύει τόσο όσο αυτή.. Με γεια σου!!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...