Τετάρτη 24 Απριλίου 2013

Dermalogica precleanse, special cleansing gel, oil free matte spf 30 and overnight clearing gel REVIEW!......

Hi Fairy Girls......

Η συμπάθεια μου για τα προιόντα της Dermalogica είναι γνωστή και από προηγούμενες αναρτήσεις μου που μπορείς να διαβάσεις εδώ!

Σήμερα θα σας δείξω ακόμα μερικά προιόντα απο την Dermalogica που μπορείτε να προμηθευτείτε και από το e-shop που διαθέτουν.


Το προ-καθαριστικό precleanse*,


το οποίο σύμφωνα με την Dermalogica είναι ένα υδατοδιαλυτό καθαριστικό λάδι που έχει σα βάση του έλαιο ελιάς και βερίκοκου, ενισχυμένο με έλαιο από τον καρπό του δέντρου kiwi, με σπόρους βόραγου και με εκχύλισμα από πίτουρο ρυζιού. Διαλύει το σμήγμα και τους λιποδιαλυτούς ρύπους που συσσωρεύονται στην επιφάνεια του δέρματος. 

Η προσωπική μου γνώμη είναι ότι πρόκειται για ένα πολύ καλό καθαριστικό σε μορφή λαδιού που αφαιρεί σχεδόν τα πάντα στο πέρασμα του. Το απλώνουμε σε όλο το πρόσωπο και τα μάτια σε στεγνό δέρμα κάνοντας απαλό μασάζ και στην συνέχεια βρέχουμε τα χέρια και συνεχίζουμε το μασάζ, και ενώ το λάδι γαλακτωματοποιείται αφαιρεί τα πάντα στο πέρασμα του. Ακολουθεί ξέπλυμα με ζεστό νερό και στην συνέχεια προχωράμε στο κύριο καθαριστικό......

Που στην δική μου περίπτωση είναι το special cleansing gel * το οποίο σύμφωνα με την Dermalogica είναι ένα αφρώδες συμπυκνωμένο ζελέ χωρίς σαπωνοποιητικά στοιχεία, απομακρύνει τέλεια τους ρύπους χωρίς να αφαιρεί την απαραίτητη για το δέρμα υγρασία. Δεν περιέχει τεχνητά χρώματα και αρώματα.

Και ναί είναι γεγονός, καθαρίζει άψογα! Δεν ξηραίνει το πρόσωπο μου και δεν αφήνει υπολλείματα! Πέρασε με επιτυχία και το τέστ, βαμβάκι με τονωτική λοσιόν! Το βαμβάκι μετά το πέρασμα στο πρόσωπο παρέμεινε καθαρό

Μου αρέσουν τα σωστά ποιοτικά καθαριστικά και καταλήγω στο συμπέρασμα ότι έχει δίκιο η Dermalogica που πιστεύει ότι σωστός καθαρισμός, είναι ο διπλός καθαρισμός! 


Επόμενο προιόν η κρέμα ματιών Total eye care me spf 15* !
Η Dermalogica αναφέρει σχετικά ότι πρόκειται για μια προηγμένη κρέμα ματιών με α-υδροξυ οξέα βοηθάει στην προστασία και αναδόμηση της ευαίσθητης περιοχής των ματιών ενώ παράλληλα μειώνει την εμφάνιση των μαύρων κύκλων. Δεν περιέχει τεχνητά χρώματα και αρώματα.

Μου άρεσε η υφή της που δεν είναι λιπαρή στα μάτια μου, και φυσικά μου άρεσε το ότι περιέχει δείκτη προστασίας για την προστασία της περιοχής γύρω από τα μάτια.  Τώρα όσον αφορά την αναδόμηση δεν μπορώ να εκφέρω ολοκληρωμένη άποψη γιατί χρησιμοποιήσα δύο δείγματακια σε φακελάκι! 

Άλλωστε σας έχω μιλήσει για την αγαπημένη μου κρέμα ματιών που χρησιμοποιώ απο την Dermalogica, εδώ!

Για το Overnight clearing gel* έχω ανακοινώσει την αγάπη μου σε προηγούμενη μου ανάρτηση που μπορείς να διαβάσεις εδώ!

Αγαπημένο προιόν όλων..... 
H Oil free Matte Block spf 30 * έχω χρησιμοποιήσει ήδη την προηγούμενη έκδοση αυτής της υπέροχης αντιηλιακής κρέμας (στην κίτρινη συσκευασία με δείκτη spf20), η οποία είχε πολύ λεπτόρευστη υφή, αλλά με ενοχλούσε λίγο το άρωμα της που μου μύριζει κάτι έντονο σαν κίτρο. (ναι ναι καλά διάβασες, υπάρχουν και μυρωδιές που δεν μου αρέσουν και με ενοχλούν ιδιαίτερα)!!

Η νέα όμως Oil free matte spf 30 αντιηλιακή μου, είναι μοναδική και είναι η νέα μου αγάπη! Καθόλου λιπαρή στο πρόσωπο μου, χωρίς μυρωδιά και κρατάει ματ την επιδερμίδα μου για όλο το 8ωρο που την φοράω! Εντάξει η τιμή της είναι ιδιαιτέρως "τσιμπιμένη" στα 58€ για 50 ml προιόντος. Αλλά η επιδερμίδα μου το καλοκαίρι χρειάζεται αυτή τη δόση πολυτέλειας, γιατί συνδυάζω την επαρκή αντιηλιακή προστασία (spf30) και την ματ όψη!

Τέλος θα σας μιλήσω για ένα ιδιαίτερο προιόν το οποίο μου πρότεινε η εταιρεία, σύμφωνα με το δερμοδιαγνωστικό ερωτηματολόγιο που συμπλήρωσα!

Πρόκειται για το Extreme C, το οποίο είναι μία κίτρινη σκόνη που μόλις έρθει σε επαφή με το δέρμα γαλακτωματοποιείται και απορροφάτε άμεσα! 
Μου προτάθηκε και την απέκτησα αμέσως, λόγω των ελαφριών πανάδων που έχω γύρω από τα μάτια! Την χρησιμοποιώ κάθε βράδυ και θα σας ενημερώσω σε βάθος χρόνου για τα αποτελέσματα της!

 Έχετε δοκιμάσει κάτι απο τα παραπάνω Fairy Girls? Τι γνώμη έχετε για τα ποιοτικά αλλά κάπως ακριβά προιόντα περιποίησης προσώπου?

Μany kisses from face matte and sunblocked Fairy{oo}Mary!

 
  

**Tα παραπάνω προιόντα εκτός της extreme c και των προιόντων που αναφέρονται στις προηγούμενες αναρτήσεις μου, στάλθηκαν από την εταιρεία με σκοπό την δοκιμή τους, αυτό όμως δεν επηρρεάζει καθόλου την άποψη μου, η οποία είναι πάντα αληθινή και αντικειμενική βάση των αναγκών του δικού μου δέρματος! 

8 σχόλια:

  1. Σχετικά με το διπλό καθαρισμό,εγώ πάντα έτσι λειτουργούσα και πάντα μου έκανε εντύπωση όταν διάβαζα για κοπέλες που αρκούνται στον απλό.Συνήθειες,τι να πεις!Όσο για τα προϊόντα,φαίνονται πολύ αξιόλογα,αλλά και πολύ ακριβά δυστυχώς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eγώ να σου πώ με τι απορώ περισσότερο? Πώς ξεβάφονται κάποιες κοπέλες με μαντηλάκια καθαρισμού? Δεν καθαρίζουν ούτε στο ελάχιστο! Οσο για τις τιμές των συγκεκριμένω είναι ακριβά αλλά αξιόλογα όπως είπες!
      xoxo

      Διαγραφή
  2. Και εγώ πάντα διπλό καθαρισμό κάνω και απορώ επίσης όπως και η J πως αρκούνται άλλες κοπέλες με τον απλό! Τα προϊόντα πρέπει να είναι πραγματικά εκπληκτικά και πολύ θα τα ήθελα, αλλά δυστυχώς η τιμή τους είναι αρκετά τσιμπημένη και σε πολλά αποτρεπτική, όπως στο αντηλιακό.
    Θέλω πολύ να μας πεις εντυπώσεις από το extreme C γιατί και εγώ έχω αρχίσει να εμφανίζω λίγες πανάδες και θέλω απεγνωσμένα να τις εξαφανίσω!!
    Φ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Xaxa, αποτρεπτική, ειδικά για αυτές τις εποχές! Η αλήθεια είναι ότι στο παρελθόν τα είχα δωσει πολλάκις αλλά πλέον το σκέφτομαι διπλά!
      Και επειδη μου λες ότι έχεις και εσύ θεματάκι με τις πανάδες, σύντομα θα σου πώ πώς απαλλάχτηκα εγώ από τις δικές μου με 30€! Φιλιά!!

      Διαγραφή
    2. Πάρα πολύ κατατοπιστικό post.Έχω ξοδέψει απίστευτα ποσά για τις πανάδες :προϊόντα ,δερματολόγοι κ.τ.λ. κ.τ.λ. και το αποτέλεσμα μηδαμινό :( Ψάχνω στο blog και δεν μπορώ να βρώ την δραστική λύση με 30 ευρώ :( Μήπως θα μπορούσατε να μου πείτε ποιό ειναι το post ? Ευχαριστώ πολύ :)

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα! Πολύ ενδιαφέρον post! Αν και δεν έχουμε γνώμη πάνω σε αυτά τα προϊόντα ωστόσο γραφτήκαμε στο blog σου να ενημερωνόμαστε γενικά.
    Σε περιμένουμε και στο δικό μας.
    http://chicates.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Έκανα follow και εγώ στο blog σας!!! Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Ωραιο . Και οπως ειπε και η γιαγια μου ....κατι πολυ καλο δεν μπορει να ειναι και φθηνο ......κατι ηξερε ..ετσι δεν ειναι ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...