Παρασκευή 8 Μαρτίου 2013

NYX HAUL...and Swatches !

Γειά σας Fairies....

Είμαι σίγουρη ότι είστε όλες ενήμερες ότι ήρθαν και στην Ελλάδα τα NYX και πιο συγκεκριμένα στην Θεσσαλονίκη!! 
Θα σας δείξω λοιπόν λίγα πραγματάκια που έχω εγώ απο τα NYX.





Μosaic Highlighter

Ένα πολύ όμορφο highlighter, σε πολύ οικονομική τιμή (9€), και αρκετά καλή χρωματική απόδοση! 
Στα αρνητικά του, η λίγο "σκληρή" ποιότητα του, και η "σκόνη" που διασκορπίζεται όταν περνάς έστω και ελαφρά το πινέλο! 

SWATCHES
το κάθε χρώμα ξεχωριστά !
Αποτέλεσμα όλων των χρωμάτων μαζί, εφαρμογή με πινέλο και φωτογραφία με flash!
 Jumbo eye pencil in Levander


 Υπέροχο ανοιχτό μωβ που γράφει πολύ όμορφα! Έχει διάφορες χρήσεις, αφού μπορείς να το βάλεις στο εσωτερικό του ματιού, στο εξωτερικό σαν liner και σαν σκιά ή primer στο κινητό βλέφαρο! Εγώ το χρησιμοποιώ στο εσωτερικό του ματιού γιατι "γράφει" πολύ ωραία και δίνει βάθος στο βλέμμα! Σαν eye liner είναι καλό αλλά για λίγες ώρες, δεν είναι σταθερό αρκετά για μένα που λείπω πολλές ώρες απο το σπίτι!




Jumbo lip liner in Copper Pink

Μολύβι χειλιών και κραγιόν, 2 σε ένα! Πολύ καλή απόδοση, πολύ καλή διάρκεια και το χρησιμοποιώ πολλές φορές μόνο του! Το χρώμα του είναι ένα απαλό χάλκινο που μου αρέσει πολύ.



 Lip Liner in citrine!


 Μολύβι χειλιών για το περίγραμμα και όχι μόνο! Πολύ σταθερό μολύβι το οποίο αγαπώ ιδιαίτερα! Η απόχρωση είναι σαν σάπιο μήλο, ελαφρύ μπορντώ! (περίπου).


Είναι πολλά ακόμα αυτά που μου αρέσουν απο την συλλογή της NYX, οπότε.. έπεται και συνέχεια!
 
 Σας άρεσε η μικρή συλλογή μου απο τα NYX? Φιλοδοξώ να την μεγαλώσω βέβαια τώρα που ήρθαν στην Ελλάδα!! Δικά σας αγαπημένα απο τα NYX?

Μany copper pink kisses from Fairy {oo} Mary!
  

         

11 σχόλια:

  1. Loved your haul ! - what a beautiful blog you have, new follower xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Awesome post, dear, and cool blog!

    I am your follower now (with gfc & bloglovin`).
    And I will be SOO happy, if you follow me:-)

    xxx
    Have a great weekend!
    Tatiana

    http://www.bonnieblog.net/

    My FACEBOOK
    My LOOKBOOK
    My TWITTER

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μάλιστα, για να είμαι ειλικρινής δεν την γνώριζα τη σειρά αυτή. Εαν την δω, θα τσεκάρω αυτά που αναφέρεις.
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλοφόρετα! Το τελευταίο διάστημα και ειδικά όταν ήρθα Ελλάδα τα σήκωσα τα NYX και τα ευχαριστιέμαι πολύ τα προϊόντα τους, με το καλό να δοκιμάσεις κι άλλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Smug, δεν μπορώ να αποφασίσω εάν είναι ευτυχώς ή δυστυχώς που δεν έχω κοντά μου κατάστημα.... :)
      xoxo

      Διαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Enya Project! The Greek Skincare Project!

 Hello Fairies.... Σήμερα θα σου δείξω τα υπέροχα "διαμαντάκια" που είναι αποτελεσματικά, φυσικά και ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Το Enya Project αν...