Τετάρτη 20 Μαρτίου 2013

Αll about eve, Mario Badescu, Get Fresh and I Love - REVIEW

Γειά σας και πάλι Fairy Girls...

Σήμερα θα σας μιλήσω για κάποια προιόντα που είχε την καλοσύνη το κατάστημα All about Eve να μου στείλει για να τα δοκιμάσω.


Ας δούμε πρώτα τα Mario Badesku, που δεν σας κρύβω οτι ήθελα πολύ να τα δοκιμάσω αφού έχουν μιά ιδιαίτερη φήμη που τα ακολουθεί.

Το All about Eve αναφέρει σχετικά: "Σήμερα, οι θεραπείες προσώπου Mario Badescu συνεχίζουν να αποτελούν τα καλύτερα μυστικά της Ν. Υόρκης και προσελκύουν διασημότητες, όπως η Jennifer Aniston και η Sarah Jessica Parker. Σαν εταιρεία, συνεχίζει με την ίδια αφοσίωση που επέδειξε ο ιδρυτής της, παρέχοντας πάνω από 200 προϊόντα κατάλληλα για όλους τους τύπους δέρματος που βασίζονται σε φρέσκα φρούτα, βότανα και άλλα φυσικά συστατικά."



Τι υπόσχεται: 
Καθημερινή ενυδάτωση και ήπια αντηλιακή προστασία για το μεικτό, ξηρό δέρμα. Το υαλουρονικό οξύ κλειδώνει τη φυσική υγρασία του δέρματος και η αντιοξειδωτική βιταμίνη Α βασισμένη στα έλαια ξηρών καρπών θρέφει την επιδερμίδα και βοηθά στη νεανική και υγιή όψη της επιδερμίδας. Απορροφάται και δεν αφήνει λιπαρότητα.

Η άποψη μου. 
Πολύ καλή ενυδάτωση και όντως δεν μου άφησε λιπαρότητα στο πρόσωπο. Ένιωθα ενυδατωμένο το πρόσωπο μου και τις 8 ώρες που την φορούσα, και δεν επιβάρυνε καθόλου την μεικτή μου επιδερμίδα με επιπλέον λιπαρότητα! Όσο για τη θρέψη και την υγεία της επιδερμίδας είναι αποτελέσματα που φαίνονται με μακροχρόνια χρήση της κρέμας οπότε δεν έχω άποψη επί του θέματος. 


Τι υπόσχεται:
 Καθαριστικό σε μορφή τζελ, δεν αφρίζει και δεν περιέχει σαπούνι, καθαρίζει βαθιά και αναζωογονεί το λιπαρό δέρμα. Απομακρύνει μέικ-απ, ρύπους και την επιπλέον λιπαρότητα χωρίς να ξηραίνει την επιδερμίδα. Περιέχει οξέα που απολεπίζουν και εμποδίζουν τη δημιουργία ακμής και των μαύρων στιγμάτων.

Η άποψη μου.
Δυστυχώς αυτό το καθαριστικό με απογοήτευσε εντελώς, μιας και είμαι πολύ απαιτητική στο θέμα "καθαριστικά προσώπου". Δεν κάνει καθόλου αφρό, οπότε χρειάζεται μεγάλη ποσότητα για να καθαρίσω το πρόσωπο μου επαρκώς και δεν μου αφαίρεσε αποτελεσματικά το μακιγιάζ μου.  Δεν άφησε ξηρή την επιδερμίδα μου και αυτό είναι το μόνο θετικό που του βρήκα! Είναι καλό για πρωινό πλύσιμο, που απλά θέλεις να φρεσκάρεις την επιδερμίδα σου απο την λιπαρότητα! 


Τι υπόσχεται:
Λεπτό τζελ που δεν αφήνει λιπαρότητα, με μαλακτικά ceramides και θρεπτικά εκχυλίσματα βοτάνων, ενυδατώνει απαλά την ευαίσθητη περιοχή γύρω από τα μάτια. Για καλύτερα αποτελέσματα, διατηρήστε το στο ψυγείο που βοηθά στην αντιμετώπιση των πρησμένων και κουρασμένων ματιών.

Η άποψη μου.
 Μου άρεσε πολύ αυτό το τζελ, είναι ιδανικό για το πρωινό, αφού πραγματικά ενυδατώνει την περιοχή των ματιών και απορροφάτε εύκολα και άμεσα! Συνεργάζετε άψογα με το μακιγιάζ και το κονσίλερ μου !


Τι υπόσχεται:
Απομακρύνει απαλά κάθε ίχνος μέικ-απ από τα μάτια, χωρίς να αφήνει υπολείμματα. Ασφαλές για τα ευαίσθητα μάτια και για όσους φοράνε φακούς επαφής.

Η άποψη μου.
Πάλι απογοητεύτηκα γιατί ενώ πρόκειται για ένα προιόν που απευθύνεται σε ευαίσθητα μάτια (όπως τα δικά μου), κατά την διάρκεια του ντεμακιγιάζ των ματιών, μου προξένισε φοβερό τσούξιμο και γι' αυτό το λόγο δεν το χρησιμοποίησα, δεύτερη φορά! 
 

Τι υπόσχεται:
Ενυδατική μάσκα που φωτίζει και απαλά μειώνει τα σημάδια της ακμής και τις δυσχρωμίες από τον ήλιο. Φυσικά λευκαντικά συστατικά όπως kojic acid, γλυκόριζα και εκχυλίσματα μούρων κάνουν τη μάσκα απαλή και δραστική για όλους τους τύπους δέρματος.

Η άποψη μου.
Πολύ ωραία λευκαντική μάσκα, που φωτίζει το πρόσωπο άμεσα! Όχι, διαφορά στα σημαδάκια μου δεν είδα, αλλά μου άρεσε το πρόσωπο που βλέπεις αμέσως μετά την χρήση της μάσκας!

Όλα τα προιόντα Mario Badescu, θεωρούνται υψηλής ποιότητας και ίσως γι' αυτό οι τιμές τους είναι μέσου επιπέδου, κάτι μεταξύ ευρείας κατανάλωσης και high end brands!



 Υπέροχα αρώματα και πολύ ενυδατικές οι κρέμες σώματος Get Fresh! Το σώμα μένει ενυδατωμένο ολόκληρη τη μέρα, ακριβώς όπως υπόσχονται! Και ενώ πίστευα ότι η αγαπημένη μου θα γίνει η Blackberry Vanilla τελικά λάτρεψα την φρεσκάδα του Lemongrass!


Down'N Dirty το όνομα αυτού με κόκκους ελαφρόπετρας, φλοιούς καρυδιού, καταπραϋντικά εκχυλίσματα φυκιών και έλαια από βερίκοκο που κρατάει τα πόδια πλήρως ανανεωμένα. Πολύ καλό απολεπιστικό ποδιών, αποτελεσματικό και αφήνει τα πόδια ενυδατωμένα και όχι "στεγνά" όπως άλλα απολεπιστικά που έχω χρησιμοποιήσει!

And last but not least, "I love " strawberries & milkshake lip glosss*!

 Αρκετά λιπαρό στα χείλια αλλά μυρίζει τόσο όμορφα, που σου έρχεται να το φάς, και αυτό είναι αρκετό για να γίνει εθιστικό!

Θα συμπληρώσω ότι το All about Eve έχει φέρει στην Ελλάδα τα μοναδικά Τiki-Tahiti monoi oil, τα οποία σας έχω αναφέρει εδώ! Οπότε τώρα μπορώ να τα βρίσκω πιο εύκολα και να μην τα παραγγέλνω πλέον από την Ταιτή! Προσοχή το  Τiki-Tahiti monoi oil είναι απίστευτα εθιστικό, και αν το δοκιμάσεις δεν θα λείψει ποτέ από το νεσεσέρ σου! 

Ποιό από τα παραπάνω έχετε δοκιμάσει ή θέλετε να δοκιμάσετε Fairy Girls?

Strawberry & Milkshake kisses from Fairy {oo} Mary!
 
     
 


 


  

 

7 σχόλια:

  1. Mary τα Mario Badescu τα ήξερα σαν brand. Είχα ακούσει καλά λόγια, εδώ με έβαλες σε σκέψεις. Από τιμές πως πάμε?
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, αχ..... οι τιμές τους συγκαταλέγονται στα ψιλο-τσιμπημένα..... Αλλά όπως διάβασες, κάποια είναι καλά και κάποια χμχμχμ............
      Kisses my sweet Margaret....Thanks for commenting.....

      Διαγραφή
  2. Ακριβώς τα ίδια δοκίμασα κι εγώ! Με το eye make up remover και με το facial gel κι εγώ απογοητεύτηκα πολύ. Από τα καθαριστικά προσώπου ζητάω πολλά άρα και πολύ αφρό, με αυτό ένιωθα πως δεν καθαρίζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρα έχω και συμμάχους στην τρέλλα μου για τα καλά καθαριστικά!! Ευχαριστώ κορίτσι μου......
      :)

      Διαγραφή
  3. giati etsi ta Badescu??
    Egw emeina arketa eyxaristimeni kai poli kales times
    isws etyxa se kapoio kalo proion!!

    filakiaa

    www.fashionrailways.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ενυδατική τους μου άρεσε πολύ και ιδιαίτερα για χειμώνα....απλά δεν βρήκα κάτι τόσο καταπληκτικό στα προιόντα τα ίδια όσο ήταν ο ντόρος γύρω απο το όνομα τους...
      Εσύ τι ακριβώς δοκίμασες?
      Ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου!!

      Διαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Enya Project! The Greek Skincare Project!

 Hello Fairies.... Σήμερα θα σου δείξω τα υπέροχα "διαμαντάκια" που είναι αποτελεσματικά, φυσικά και ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Το Enya Project αν...