Σάββατο 2 Φεβρουαρίου 2013

Sephora Full Action Mascara - REVIEW -

Fairies........

Θυμάστε την προσφορά των Sephora που είχε όλες τις mascaras στην τιμή των 9,90€? Εννοείτε πως δεν θα έχανα την ευκαιρία! Σωστά?

Με την βοήθεια της πωλήτριας του καταστήματος (αφού δεν είχα ξαναδοκιμάσει καμία μάσκαρα των Sephora ) κατέληξα στην Full Action Mascara, colour Blue!






 Δεν υπάρχει κάτι που δεν μου άρεσε σε αυτή τη μάσκαρα! Ασε που είναι και υπέροχο μπλέ! Είναι πολύ σταθερή καθ'όλη τη διάρκεια της ημέρας. Δεν σπάει, δεν αφήνει κομματάκια και οι βλεφαρίδες δεν χάνουν την κλίση τους!

Υπόσχεται ότι θα τα κάνει όλα για τις βλεφαρίδες σας, μακραίνει, δίνει όγκο, ξεχωρίζει και δίνει την απαιτούμενη καμπύλη ! Σίγουρα έχει πολύ καλό αποτέλεσμα απο την πρώτη κιόλας στρώση, και άψογο αποτέλεσμα με δύο στρώσεις! Δεν δημιουργεί καθόλου κόμπους και σίγουρα διαχωρίζει τέλεια τις βλεφαρίδες. Όσον αφορά τον όγκο, εγω προσωπικά δεν είδα κάτι διαφορετικό απο τις άλλες μάσκαρα που χρησιμοποιώ!  Μια καμπύλη, πιο μακριές τις βλεφαρίδες μου  και ένα πολύ όμορφο σχήμα διαπίστωσα σίγουρα!  Δεν θα σας κουράσω με περισσότερα λόγια. Πιστεύω οι φωτογραφίες να σας δώσουν να καταλάβετε τι εννοώ!


 Λοιπόν σας άρεσε το αποτέλεσμα της Full Action? Εσείς ποιά μάσκαρα των Sephora προτιμάτε Fairy - Girls?

Many Kisses from blue eyelashed Fairy {oo} Mary! 

8 σχόλια:

  1. πολύ μου άρεσει !!!έχω και εγώ μανία με τη μπλε μάσκαρα και έχω δοκιμάσει αρκετές,αυτή όχι αλλά δε θα μου ξεφύγει,χιχιχ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να την δοκιμάσεις , μου άρεσε πάρα πολύ! Κ οπως ειδες είναι πολύ φωτεινό μπλέ!

      Διαγραφή
  2. Οι φωτογραφίες μιλούν από μόνες τους όντως. Είναι υπέροχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραίο μπλέ και ωραίο αποτέλεσμα!!!Στα υπόψην!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοειτε στα υποψιν. Αλλωστε ολες εχουμε αναγκη απο ΑΚΟΜΑ μια μπλε μασκαρα. Σωστα;

      Διαγραφή
  4. δεν εχω δοκιμάσει ποτέ μου μάσκαρα από Sephora αλλά μου αρέσουν πολύ οι μπλε (ειδικά όταν φαίνονται έντονα) και θα την έχω στα υπόψη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποτέ απο τα Sephora? Παρακαλώ να διορθωθεί άμεσα αυτή η παράλειψη!! (και εγώ πρώτη φορά δοκιμάσα) !! xxoxx :)

      Διαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...