Παρασκευή 28 Δεκεμβρίου 2012

Tommy G Rainbow nail polish and Korres peony - REVIEW

Hallooo Fairy - Girls...

Μέρες γιορτινές που επιβάλλουν ένα όμορφο προσεγμένο μακιγιάζ και οπωσδήποτε όμορφα γιορτινά χρώματα στα νύχια!
Ο λόγος για το μανό της Rainbow by Tommy G. Είναι ένα μανό σε χρώμα ρόζ-σαμπανιζέ-μωβ ανοιχτό με glitter και shimmering effect!  Απλώνεται υπέροχα και έχει πολύ καλή κάλυψη, στις φωτογραφίες παρακάτω έχω περάσει 2 στρώσεις για πιο έντονο αποτέλεσμα, αλλά εάν επιθυμείτε κάτι πιο διακριτικό και με μία στρώση είσαστε καλυμμένες! Το απίθανο με αυτό το μανό είναι ότι έμεινε 4 μέρες στα νύχια μου αναλλοίωτο (μετά τις 4 το ξέβαψα εγώ γιατί το βαρέθηκα!), κάτω από πολύ "βάρβαρες" συνθήκες (χλωρίνη,πιάτα,απορρυπαντικά,και άλλα σχετικά, α, ακόμα και το αυτοκίνητο έπλυνα!!). Tα μικρά ιριδίζοντα "τριχάκια" τα είχα πάρει πρίν από αρκετά χρόνια και τα είχα σε ένα νεσεσέρ ξεχασμένα, νομίζω όμως ότι ταίριαξαν, συμφωνείτε? Επίσης αξίζει να αναφερθεί ότι η λάμψη ανήκει στο χρώμα αποκλειστικά και ότι εγώ δεν έβαλα καθόλου top coat !






 
 Ας μιλήσουμε για ένα ακόμα μανό αφού το χρησιμοποίησα πρόσφατα και ήθελα να σας δείξω το σχεδιάκι που έκανα! Το βασικό χρώμα είναι απο την σειρά του Κορρέ το Peony  και είναι πολύ όμορφο "γαλακτερό" ροζάκι! Το χρησιμοποίησα μαζί με το μώβ της Flormar που είχατε δεί εδώ, για να κάνω σχέδιο λουλουδάκι! Μην φανταστείτε καμιά υπερπαραγωγή ήταν η πρώτη μου πρασπάθεια άλλωστε! Πολύ εύκολο να γίνει, χρησιμοποιώντας μία οδοντογλυφίδα και 3 βούλες απο το σκούρο μανό!
 Το μειονέκτημα αυτού, είναι όπως πολλές ξέρετε ότι τα μανό του Κορρέ δεν έχουν διάρκεια στα νύχια, από την 3η μέρα ήδη είχε αρχίσει να χαλάει απο τα πλάινα των νυχιών!! Tragic! 
Δείτε όμως την προσπάθεια μου...



 Πώς φάνηκαν οι πρασπάθειες μου Fairy - Girls? Kάνετε και εσείς σχεδιάκια στα νύχια σας? 

Μany Kisses from Ηappy Fairy{oo}Mary !

3 σχόλια:

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...