Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2012

A Beautifull Day....full of fragrances..

Γειά σας και πάλι Fairy - Girls...

Χθές είχα μία υπέροχη μέρα γεμάτη αρώματα, υφές, χρώματα και πολλά χαμόγελα! Ήμουν καλεσμένη στο The Body Shop της Αλεξανδρούπολης για μία Exclusive Blogger Presentation, και η κα Χρυσάνθη Κρούλη, υπεύθυνη του καταστήματος της Αλεξανδρούπολης, με φιλοξένησε με τον καλύτερο τρόπο! Δεν θα σας μιλήσω αναλυτικά για όλες τις χριστουγενιάτικες συλλογές γιατί όλες σας λίγο πολύ τις έχετε δεί και δεν θα ήθελα να σας κουράσω! Θα είναι ένα post με πολλές φωτογραφίες και θα σας μιλήσω αποκλειστικά για αυτά που ενθουσίασαν εμένα, όπως η Χριστουγεννιάτικη συλλογή περιποίησης σώματος Gingerbread στο υπέροχο μεταλλικό κουτάκι,  το υπέροχο άρωμα των body butters και ιδιαίτερα της βανίλιας που είναι πιο εμπλουτισμένη με μπαχαρικά απο άλλες χρονιές, το κόκκινο μύρτιλο και τα υπέροχα χριστουγεννιάτικα σφουγγαράκια!! 


 Όλα μύριζαν υπέροχα, στον χώρο του καταστήματος που μύριζε gingerbread home oil, η κα Χρυσάνθη μου παρουσίασε τα πάντα με πλήρη λεπτομέρεια και αναλυτικότατα, μύρισα τα πάντα κορίτσια, και τα περισσότερα τα έβαλα όλα πάνω μου.... Δεν χορταίνω αυτές τις υπέροχες Χριστουγεννιάτικες μυρωδιές! Τόσες υπέροχες συλλογές για δωράκια είτε σε αγαπημένους μας είτε ακόμα και στον εαυτό μας, και να μου επιτρέψετε να σχολιάσω κάτι που συμπέρανα, οι τιμές του Body Shop σε σχέση με τις άλλες χρονιές έχουν μειωθεί αισθητά! Θα δείτε και σε κάποιες φωτογραφίες μου, ότι έχει πραγματικά πολύ προσιτές τιμές στα πακέτα δώρων και όχι μόνο...




 Για το μακιγιάζ της Εορταστικής σειράς τι να πώ? Καταπληκτικά χρώματα, ιδανικά για να εντυπωσιάσουμε τα βράδια των εορτών! Δύο παλέτες σκιών για smokey eyes  σε καφέ και bronze αποχρώσεις, που συνοδευόνται απο 2 πινελάκια (ποιότητας των full size πινέλων τoυ body shop) με υπέροχη υφή και τέλεια χρωματική απόδοση. 


Στους καθρέφτες των παλετών θα δείτε και τα 4 Limited κραγιόν

Τέσσερα εορταστικά κραγιόν, πολύ λαμπερά, πολύ σταθερά και με γυαλάδα Gloss! Σας έχω ξαναπεί ότι τα "φοβάμαι" τα κόκκινα κραγιόν στον εαυτό μου, αλλά υπέκυψα στην δοκιμή ενός τέλειου rasberry κραγιόν με ίχνη απο χρυσό glitter, απο την Limited συλλογή, το χρησιμοποιήσε η κα Χρυσάνθη στο μακιγιάζ που μου έκανε και τελικά απλά ενθουσιάστηκα! Έχει απίστευτη σταθερότητα αφού να σκεφτείτε ότι έφαγα, ήπια και αυτό ήταν ακόμα στα χείλη μου!  Glitter pump Spray και υπέροχα μαλακά μολύβια ματιών όλα τέλεια! 

το πάνω δεξιά είναι αυτό που λάτρεψα εγώ!





Αυτά είναι αυτά που έφερα μαζί μου σπίτι για να μου κάνουν παρέα...


αυτό το body butter είναι απίστευτα ενυδατικό και η μυρωδια του μένει για πολλές ώρες!
 και αυτό είναι το δώρο που προσέφερε η κα Χρυσάνθη και το Body Shop στα μέλη του Fairy Make-up Tales και θα σας το αποκαλύψω στις 15 Δεκεμβρίου στο Χριστουγεννιάτικο Giveaway!

  Ποιό είναι το δικό σας αγαπημένο προιόν απο την χριστουγεννιάτικη συλλογή του The Body Shop?

Many  Kisses from gingerbread and vanilla scented Fairy{oo}Mary !

2 σχόλια:

  1. Θέλω να δοκιμάσω τις καινούριες τους παλέτες αλλά προς το παρόν νομίζω θα περιοριστώ στις ματ σκιές!
    Μου αρέσουν πολλά προϊόντα τους και έχω επισκεφτεί και το κατάστημα στην Αλεξανδρούπολη μια και το χωριό μου είναι λίγο πιο πάνω από αυτή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Α ειμαστε γειτονισσες λοιπόν. Εγω ξετρελαθηκα με το νεο μακιγιαζ τους, οσο για ματ σκιες, της απεφευγα μεχρι που δοκιμασα την παλετα της sleek! φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Enya Project! The Greek Skincare Project!

 Hello Fairies.... Σήμερα θα σου δείξω τα υπέροχα "διαμαντάκια" που είναι αποτελεσματικά, φυσικά και ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Το Enya Project αν...