Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2012

Monoi Tiki Tahiti in Tiare - REVIEW

Tahitian tiare flower
   Πόσες απο εσάς έχετε ακούσει για το μικρό θαύμα των φυτικών λαδιών που ακούει στο όνομα Tahitian Monoi oil ? Εγώ ομολογώ πως πριν απο 2 χρόνια δεν ήξερα τιποτα σχετικά με αυτό. Μέχρι που το παρήγγειλα απευθείας απο την Ταιτή γιατί στην τότε ελληνική αγορά δεν έβρισκα το 100% γνήσιο, φυτικό μονόι.   
Τι είναι όμως αυτό το περιβόητο Monoi oil? Πρόκειται για ένα προιόν που παράγεται αποκλειστικά στην Ταιτή (Γαλλική Πολυνησία αν προτιμάτε) απο απόσταγμα φυσικού λαδιού καρύδας. Αφού λοιπόν πάρουν το λάδι απο τις καρύδες, μαζεύουν με το χέρι παρακαλώ εκατοντάδες ταιτιανές γαρδένιες, τα λεγόμενα tahitian tiare flower, και τα βάζουν μέσα στο λάδι καρύδας για πολλές πολλές μέρες (θα σας γελάσω πόσες ακριβώς), μετά αφου προηγηθεί η ζύμωση του λαδιού με ενα ζωικό ένζυμο απο ένα είδος κάμπιας (μπλιαξ), παίρνουμε το υπέροχο λάδι μονόι!!
Όταν το μυρίσεις για πρώτη φορά δεν θα το ξεχάσεις ποτέ.... Μυρίζει μοναδικά και οι χρήσεις του και τα πλεονεκτήματα του άπειρα.! 
   Πού το χρησιμοποιούμε αυτο το λάδι λοιπόν??? Οι ντόπιες Ταϊτιανές το χρησιμοποιούν παντού!! 
Το βάζουν στα μαλλιά σαν θεραπεία πρίν απο το λούσιμο ελάχιστα χλιαρό, για ενδυνάμωση, απίστευτη γυαλάδα, θρέψη της τρίχας αλλα και για ίσιωμα των μαλλιών τους (!!!!), έτσι διατηρούν αυτό το υπέροχο πλούσιο ίσιο μαλλί! Επίσης το χρησιμοποιούν σαν λάδι νύχτας για το πρόσωπο αλλά και για ενυδάτωση του σώματος, αφού είναι πλούσιο σε βιταμίνη Ε και έχει αντιγηραντικές ιδιότητες!!
    Εγώ προσωπικά το χρησιμοποιώ όλο το χρόνο, το χειμώνα σε υγρό δέρμα μετά το μπάνιο, στα μαλλιά αλλά και το καλοκαίρι το αναμειγνύω με το λάδι μαυρίσματος μου και έχω και ενυδάτωση αλλά και το υπέροχο άρωμα της γαρδένιας !!!! 
Είναι μοναδικό και αν δεν το έχετε δοκιμάσει σας προκαλώ να το κάνετε!! Θα με θυμηθείτε!! Πρόσφατα το εντόπισα και στην ελληνική αγορά σε άλλη μάρκα απο αυτήν που έχω εγώ αλλά η ποιότητα ίδια, αφου κυκλοφορούν αρκετές μάρκες της Ταιτής!!! 
 

Μόνο να θυμάστε να τσεκάρετε στα συστατικά ότι πρόκειται για 99% τουλάχιστον, γνήσιο λάδι μονόι!!


Κυκλοφορεί έκτος απο το κλασσικό άρωμα της γαρδένιας , και εμπλουτισμένο με άλλα αρώματα όπως καρύδα, σανδαλόξυλο, βανίλια, κ.α. 

'Οταν έκανα την παραγγελία μου , εγώ πήρα το κλασσικό λάδι monoi tiare  του 1λίτρου γιατί ερχόταν πολύ πιο οικονομικό απο τα μικρά και μαζί με αυτό πήρα και ένα σαμπουάν με λάδι μονόι σε άρωμα γαρδένιας, το οποίο αφήνει τα μαλλιά υπέροχα μαλακά και γυαλιστερά!!
συσκευασία 1 λίτρου

το καθημερινό μου μονόι
Αξίζει να σας πώ ότι τα λάδια Monoi το χειμώνα σε θερμοκρασία κάτω των 20 C, παγώνουν και παίρνουν μια κρυσταλική μορφή (απόδειξη της γνησιότητας και της φυσικότητας τους), πριν το χρησιμοποιήσετε το βάζετε σε λίγο ζεστό νερό και αμέσως επανέρχετε στην αρχική του μορφή


Το monoi tiare shampoo μου...υπέροχο άρωμα, υπέροχα μαλλιά ...

So girls...έχετε δοκιμάσει παρόμοια φυτικά λάδια? Πόσες απο εσάς έχετε δοκιμάσει το monoi και σε πόσες είναι Must have της beauty routine σας?



Many tiare scented kisses...from fairy Mary 

3 σχόλια:

  1. Aυτο το αρωμα ειναι τελειο.... ασε που κραταει σχεδον ολη τη μερα. καλα που μου το θυμισες μου τελειωνει και δεν βαζω συχνα...Κανε κατι!!! ( σου εχω πει οτι σε θαυμαζω ε? )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν φίλη μου Κίκα επειδή όπως είδες στην φωτο τελειώνει και το δικό μου, κανε κάτι με το μηνιαίο budget για να κάνουμε μια παραγγελία monoi!!!

      Διαγραφή
  2. Εγω το έχω ακόμα το δικό μου αλλά τελειώνειιιιι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Enya Project! The Greek Skincare Project!

 Hello Fairies.... Σήμερα θα σου δείξω τα υπέροχα "διαμαντάκια" που είναι αποτελεσματικά, φυσικά και ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Το Enya Project αν...