Παρασκευή 29 Μαρτίου 2013

Shiseido Sun protection compact & liquid foundation - REVIEW -

Dear Fairy Girls...

Tα τελευταία χρόνια έχω γίνει πολύ απαιτητική, για να μην πω "υστερική" με την αντηλιακή μου προστασία, όλο το χρόνο, μέσα και έξω από την πόλη! Πάντα φόραγα αντιηλιακά στο πρόσωπο αλλά αφότου έκαναν την εμφάνιση τους κάποιες πανάδες γύρω από τα μάτια μου (οι οποίες με εκνευρίζουν αφάνταστα), έγινα κυριολεκτικά "υστερική". 

Και κάπου εκεί, στις αρχές του καλοκαιριού και ενώ χρησιμοποιούσα ήδη μία πούδρα της Shiseido - για την απόκτηση της οποίας είχε γίνει αιτία μία πωλήτρια στα "ICI XL" της Ολλανδίας, που μου την πρότεινε σαν την καλύτερη πούδρα που θα μπορούσα να αγοράσω - βρίσκομαι λοιπόν στα αφορολόγητα του αεροδρομίου της Ιταλίας προκειμένου να αγοράσω ένα refill, τελικά καταλήγω με την νέα πούδρα της Shiseido στην υπέροχη τιρκουάζ κασετίνα. (αγαπημένη και άλλων beauty bloggers).
Ο λόγος για την σειρά Sun Protection compact Foundation spf 34! 


 Πρόκειται για μια ανάλαφρη πούδρα με μέτρια κάλυψη, που χρησιμοποιείται και με βρεγμένο και με στεγνό σφουγγαράκι. Με στεγνό για πιο ελαφριά κάλυψη και αέρινο τελείωμα και με βρεγμένο για μεγαλύτερη κάλυψη. Είναι απόλυτα ανθεκτική στο νερό, στη ζέστη και την λιπαρότητα! Το Μulti Defence Sun Protection System της Shiseido παρέχει προστασία από τις UVB με δείκτη 34 και την ύψιστη προστασία από τις ακτίνες  UVA (+++), οι οποίες είναι υπεύθυνες για την φωτογύρανση και τις κακοήθειες στο δέρμα!

 Διαρκεί πολλές ώρες και δεν με απογοητεύει ποτέ!! Ούτε καν τους πολύ ζεστούς καλοκαιρινούς μήνες! Ενυδατώνει το δέρμα ενώ την φοράς και προστατεύει από την οξείδωση και την καταστροφή των κυττάρων! Επίσης περιέχει αντιοξειδωτικά που περιορίζουν την δημιουργία ελεύθερων ριζών!

 Όπως καταλαβαίνετε πρόκειται για ΤΗΝ πούδρα, και δεν την αλλάζω με καμία! Με προστατεύει, με ομορφαίνει, με βγάζει άφοβα στον ήλιο και με αφήνει ματ για πολλές ώρες!! Τι άλλο να ζητήσει κανείς?

Τιμή περίπου 35€ για 12gr προϊόντος μαζί με την κασετίνα !


Πρόσφατα όπως σας έδειξα εδώ σε ένα haul αγορών, αποφάσισα να δοκιμάσω και το Shiseido Sun Protection Liquid Foundation Spf 42! Μία πολύ μικρή, σε μέγεθος, τιρκουάζ συσκευασία, με μικρό στόμιο για έλεγχο της ποσότητας και με σφουγγαράκι για την εφαρμογή σε ξεχωριστή συσκευασία για να μένει καθαρό ακόμα και μέσα στην τσάντα!

 Και ναι, έτσι ξαφνικά τελειώσε η αναζήτηση μου για ένα καθημερινό foundation! Έχει και αυτό μέτρια κάλυψη, είναι πολύ λεπτόρρευστο τόσο που στην αρχή νόμιζα ότι δεν θα έχει καθόλου κάλυψη, αλλά έκανα λάθος! Καλύπτει πολύ καλά, είναι builtable και χρειάζομαι πολύ μικρή ποσότητα για το επιθυμητό αποτέλεσμα! Η Shiseido το αναφέρει ως ματ, αλλά εγώ θα έλεγα ότι είναι ελαφρώς ματ και περισσότερο satin! Μου δίνει αμέσως ένα πολύ ομοιόμορφο άψογο αποτέλεσμα που λάτρεψα! Και το καλύτερο είναι ότι μετά από 8 ώρες στο γραφείο ήταν ακόμα εκεί! 

 
Είναι επίσης ανθεκτικό στο νερό, τη ζέστη και τη λιπαρότητα όπως και η πούδρα! 
Λέγεται ότι μπορεί να φορεθεί και άφοβα στην παραλία! (μάλλον δεν θα το κάνω αλλά καλό είναι να το ξέρω)!

Όσον αφορά στον δείκτη προστασίας, μετά από μία έρευνα που έκανα στο διαδίκτυο διαπίστωσα ότι κυκλοφορεί σε διάφορους τύπους! Στην Αμερική υπάρχει με spf42 όπως είναι και το δικό μου, στην Ευρώπη έρχεται με spf30 και στην Σιγκαπούρη εάν ενδιαφέρεστε κυκλοφορεί με δείκτη προστασίας spf43! Δεν γνωρίζω ακριβώς τον λόγο που συμβαίνει αυτό αλλά στην Ελλάδα θα το βρείτε με spf30! Μulti Defence Sun Protection System για μέγιστη προστασία απο τις ακτίνες UVA  και UVB και σε αυτό το προιόν της σειράς Sun Care της Shiseido.

Τιμή περίπου 38€ τα 30ml ! 
  
Ξέχασα να σας αναφέρω ότι και τα 2 είναι μη φαγεσωρογόνα, και δεν μου προκάλεσαν σπυράκια σε καμία περίπτωση!

Η Shiseido λοιπόν κατά την γνώμη μου παίρνει πολύ σοβαρά το θέμα της αντηλιακής μας προστασίας και εγώ την εμπιστεύομαι απόλυτα! 

Έχετε δοκιμάσει παρόμοια αντηλιακά προιόντα μακιγιάζ ? Ποιά είναι τα δικά σας αγαπημένα Fairy - Girls?

Μany kisses from not afraid to be sun-kissed Fairy {oo} Mary! 

15 σχόλια:

  1. Έχω μανία με την αντηλιακή προστασία λόγω δέρματος ευαίσθητου στον ήλιο,και έχω ξανακούσει γι'αυτά τα προϊόντα,τα οποία με ενθουσίασαν!Κάποια στιγμή όταν το αντέξει η τσέπη μου(φοιτήτρια γαρ!) θα τα πάρω οπωσδήποτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να κυνηγήσεις το 25% για να τα αποκτήσεις, ξεκινώντας από αυτό που νομίζεις ότι χρειάζεσαι περισσότερο..... Φιλιά

      Διαγραφή
  2. Εντάξει, έτσι όπως τα γράφεις και να μη τα έχω ανάγκη θα πάω να αγοράσω τουλάχιστον 1 (το foundation).
    Kisses - kisses
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να πας κ να μου πεις τις εντυπώσεις σου παρακαλώ.....
      Kisses miss M

      Διαγραφή
  3. PO poooooooo, ti mou kaneis tora.....
    Ta exo sti lista mou kathe xronia, ma kathe xronia, k panta kati fthinotero k eksisou kalo vrisko k ta afino stin akri...
    Pou tha paei omos?? Kapoia xronia tha ta xo dokimasei ola kai toteeeeeeee.... tha anagkasto na ta paro k ego !! xixixi
    Teleio post!! Me trelenoun k ta 2 ypervolika!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ, με βάζεις σε πειρασμό! Θέλω πολύ να τα αγοράσω γιατί δίνω πολύ σημασία πια στην αντηλιακή προστασία και μετά το post σου είμαι σε αναμμένα κάρβουνα! Είναι όμως ακριβά βρε παιδί μου... Έχω ακούσει και από άλλες όμως ότι είναι καταπληκτικά. Θα περιμένω το -25% και θα ορμίσω! χα..χα..
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Την πούδρα την έχω δοκιμάσει και εγω την είχα πάρει δώρο απο ένα περιοδικό πρίν πολυυυυυυύ καίρο και ήταν πολυ καλη!!!!
    http://zoydaki1985.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωραίο review! Έψαχνα πούδρα, ίσως την προτιμήσω!

    xx
    FashionEvELand | FEEL
    http://fashioneveland.blogspot.gr/
    https://www.facebook.com/FashionEvELand?ref=hl

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να την δοκιμάσεις κ νομίζωβ πώς δεν θα απογοητευτείς καθόλου...Ευχαριστώ για το σχόλιο σου
      :)

      Διαγραφή
  7. Φαίνεται ότι έχουμε τα ίδια γούστα. Κι εμένα το αγαπημένο μου foundation είναι αυτό της Shiseido ειδικά για το καλοκαίρι. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. εξαιρετικά ενημερωτικό post και νομίζω ότι θα κάνω τη δοκιμή μου με το foundation !!!φιλάκια!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Wow...love the packaging n product. .
    Grear review Mary

    My recent one : http://www.dbreviews.co.uk/2014/02/braun-silk-epil-preepilation-wipes.html?m=1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Θα συμφωνησω σε όλα όσα ειπες!
    Ακριβως τα ίδια σκεφτηκα και εγω μολις τα χρησιμοποιησα πρωτη φορά,ησουν ακριβης σε ολα...
    Ηταν σε μια προσφορα και τα ειχα παρει και τα δυο μαζι πουδρα-μεικ απ, και μου κεντρισε το ενδιεφερον ο υψηλος δεικτης προστασιας!Απο τοτε δεν τ αλλαζω με τιποτα,αν και ειναι λιγο ακριβουτσικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Για κάποιο περίεργο λόγο, ενώ τη λιγουρεύομαι κάθε φορά που τη βλέπω όλο καταλήγω με κάτι άλλο πχ φέτος έχω της Vichy.
    Στο επόμενο -25% θα την πάρω και θα την κρύψω, ε μα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Enya Project! The Greek Skincare Project!

 Hello Fairies.... Σήμερα θα σου δείξω τα υπέροχα "διαμαντάκια" που είναι αποτελεσματικά, φυσικά και ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Το Enya Project αν...