Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2016

Mother to Be, Pure products for hair and body!

Γεια σου Fairy Girl...

Στην ευαίσθητη περίοδο της εγκυμοσύνης κάθε γυναίκα ευαισθητοποιείτε λίγο παραπάνω με τα προϊόντα ομορφιάς που χρησιμοποιεί, μια που αποδέκτης δεν είναι πλέον μόνο η ίδια, αλλά και το μικρό έμβρυο που κυοφορεί!
Εγώ αγαπώ από πάντα τα φυσικά προϊόντα και σου το έχω δείξει άπειρες φορές μέσα από αυτές τις σελίδες, και φυσικά στην περίοδο αυτή της ζωής μου είμαι πολύ πιο αυστηρή με τα προϊόντα που χρησιμοποιώ! Όταν λοιπόν είδα στο Hairmod ότι μία νέα σειρά μαλλιών και σώματος αποκλειστικά για την μέλλουσα μητέρα, μόλις κυκλοφόρησε, έσπευσα να την δοκιμάσω! 



Η σειρά ονομάζεται Pure Mother to be και είναι από την Tronveit!    Πρόκειται για μία επαγγελματική σειρά, την πρώτη που έγινε που απευθύνεται σε έγκυες γυναίκες. Εξασφαλίζει ομορφιά, αγνότητα, απαλότητα και παράλληλα ασφάλεια για το έμβρυο. Περιλαμβάνει σαμπουάν, μαλακτική κρέμα μαλλιών και ένα βούτυρο-κρέμα σώματος ιδανικό για πρόληψη ραγάδων και ελαστικότητα στο δέρμα!

Τι μου άρεσε? Χρειάζεται μικρή ποσότητα σαμπουάν για να καθαρίσει άψογα τα μακριά μαλλιά μου, είναι διάφανο, χωρίς έντονα αρώματα και τα αφήνει πολύ γυαλιστερά. Η μαλακτική κρέμα τα ξεμπερδεύει αμέσως, ξεπλένεται πανεύκολα και το αποτέλεσμα είναι απαλά, γυαλιστερά μαλλιά και ένα χαρούμενο υγιές έμβρυο που δεν ήρθε σε επαφή με βλαβερά χημικά συστατικά!
Περιέχουν 100% φυσικά συστατικά, χωρίς αρώματα, sls/sles και parabens. To μαλακτικό περιέχει εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο που ενυδατώνει τα μαλλιά αλλά και το δέρμα και υποκαθιστά την βλαβερή σιλικόνη. Αξίζει να τονίσω ότι δεν βαραίνει καθόλου τα λιπαρά μαλλιά μου, αντιθέτως μπορώ να πω τα καθαρίζει σε βάθος και μένουν υπέροχα και απαλλαγμένα από λιπαρότητα για περισσότερο!


Για το Pure Body butter anti stretch-mark μόνο τα καλύτερα έχω να πω! Εμποδίζει τις αντιπαθητικές ραγάδες της εγκυμοσύνης να κάνουν την εμφάνιση τους, περιέχει αμυγδαλέλαιο, shea butter και αλχεμίλλα, ένα συστατικό που αποδεδειγμένα μειώνει τις ραγάδες, θεραπεύει το δέρμα και τους τυχόν ερεθισμούς του. Απορροφάται εύκολα και δεν κολλάει στο δέρμα!


Τα προϊόντα Pure Mother to Be θα τα βρείς στο Hairmod, επικοινώνησε μαζί τους εδώ για το πώς μπορείς να τα αποκτήσεις! Εγώ τα λάτρεψα και εάν είσαι και εσύ μέλλουσα μανούλα, αξίζει να τα δοκιμάσεις... Εγώ δεν σου κρύβω ότι έχω σκοπό να συνεχίσω να τα χρησιμοποιώ και μετά τον τοκετό αφού και η περίοδος του θηλασμού είναι μία εξαιρετικά ευαίσθητη διαδικασία, και δε σου κρύβω ότι τα έχω ήδη αγαπήσει που δεν θέλω να τα αποχωριστώ!


Πώς σου φάνηκε η νέα αυτή σειρά Fairy Girl? Θα χαρώ να διαβάσω τις εντυπώσεις σου!

Many kisses from Fairy {oo} Mary!

1 σχόλιο:

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Enya Project! The Greek Skincare Project!

 Hello Fairies.... Σήμερα θα σου δείξω τα υπέροχα "διαμαντάκια" που είναι αποτελεσματικά, φυσικά και ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Το Enya Project αν...