Κυριακή 29 Νοεμβρίου 2015

My Top 5 Best Eye Creams!

Hello Fairy Girls...

Στην σημερινή ανάρτηση μάζεψα όλες τις αγαπημένες μου κρέμες ματιών και αποφάσισα να σου τις γνωρίσω! Είναι 5 κρέμες ματιών που είναι εξαιρετικές και αποτελεσματικές! Άλλωστε σου έχω πει άπειρες φορές ότι τα μάτια είναι ένα σημείο που πρέπει να φροντίζουμε εντατικά γιατί άπαξ και δημιουργηθούν φθορές είναι μη αναστρέψιμες! Η πρόληψη είναι απλή. Μία σταγόνα κρέμας ματιών πρωί και βράδυ με εφαρμογή ταμποναριστά και τα μάτια μας θα παραμείνουν νεανικά για όσο το δυνατόν περισσότερο!

Πάμε να σου συστήσω τις αγαπημένες μου λοιπόν!

Θα ξεκινήσω με την Tecnoskin που είναι νέα μου αγάπη και σου έχω μιλήσει με τα καλύτερα λόγια για αυτήν εδώ! Η μία είναι κρέμα ματιών με χρώμα που αντικαθιστά επάξια το concealer!
Καλύπτει μαύρους κύκλους, φωτίζει την περιοχή και την ενυδατώνει και προλαμβάνει τις ρυτίδες! Πρόσφατα ένα Fairy Girl που είπε ότι την χρησιμοποίησε αλλά στέγνωνε τραγικά γύρω από τα μάτια της! Υπάρχει όμως και για αυτό λύση! Αν η περιοχή γύρω από τα μάτια σου είναι πολύ ξηρή, δοκίμασε να χρησιμοποιήσεις την κρέμα σου ή μία άλλη κρέμα ματιών για να ενυδατώσεις τη περιοχή και μετά την CC Tecnockin σαν προστασία και concealer! Εγώ όπως είδες δεν έχω κάποιο θέμα μαζί της και την κατατάσω στις αγαπημένες μου! 
Αν πάλι δεν θέλεις χρώμα στην κρέμα ματιών σου τότε απλά σου προτείνω την Antiage Myolift by Tecnoskin. Απορροφάται μοναδικά εύκολα και πραγματικά θα δεις πολύ γρήγορα μία σύσφιξη και λείανση στην περιοχή!

Επόμενη αγαπημένη για την οποία θα κάνω ξεχωριστή ανάρτηση είναι η απίθανη Bee Radiant by Apivita! Μυρίζει υπέροχα, έχει αποτελέσματα και σίγουρα κάποιοι θα σε ρωτήσουν τι έκανες στο πρόσωπο σου και φαίνεται τόσο φρέσκο!

Η Clinique Smart  Custom Repair Eye Treatment είναι μία νέα κυκλοφορία και νέος εθισμός! Η κρέμα περιέχει μικροσφαιρίδια φωτός και σου χαρίζει άμεση λάμψη στην περιοχή γύρω από τα μάτια! Έχω έτοιμες λεπτομέρειες σε επόμενη ανάρτηση για να σου λύσω όλες τις απορίες!

Αν πάλι αγαπάς τα εντελώς φυσικά προϊόντα όπως εγώ! Η καλύτερη κρέμα ματιών είναι η Agnotis Eye Contour Cream by Pure Philosophy! Απίθανη κρέμα... θα δεις μικρές λεπτές γραμμές να φεύγουν αν την χρησιμοποιήσεις εντατικά και φυσικά η σύσφιξη και η τόνωση στην περιοχή είναι δεδομένη! Εκτενέστερα σου είχα μιλήσει για αυτήν εδώ!

Έχεις δοκιμάσει κάποια από τις παραπάνω κρέμες ματιών, Fairy Girl? Μήπως έχουμε κάποια κοινή αγαπημένη?

Many kisses from Fairy {oo} Mary!

3 σχόλια:

  1. πολυ ενδιαφερον ποστ!! δεν χω δοκιμασει καμια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Wonderful post!
    With great products, I ve never tested so it s good to discover them via this article.
    http://helenamybeauty.over-blog.com/2015/11/squalophobie.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα συμφωνήσω για τη Bee Radiant που έχω δοκιμάσει, μου αρέσει κι εμένα! Επόμενη στη λίστα μου είναι από Agnotis :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...