Δευτέρα 3 Αυγούστου 2015

Philip Martin's for Hair.... Because nature is Magic!

Hi Fairies...

Σήμερα θα σου μιλήσω για μία εμπειρία που είχα με τα προϊόντα μαλλιών Philip Martin's. για αρχή θα ήθελα να σε συστήσω με την Philip Martin's, η οποία είναι μία εταιρεία που διαθέτει επαγγελματικά προϊόντα μαλλιών, εμπνευσμένα από την φύση και απολύτως φυσικά! Θα σου παρουσιάσω δύο προϊόντα που δοκίμασα και ξεκίνησαν την γνωριμία μου με αυτή την εταιρεία! 


Το Purifying Shampoo είναι ένα σαμπουάν για βαθύ καθαρισμό που απευθύνεται σε λιπαρά μαλλιά όπως τα δικά μου! Περιέχει ευκάλυπτο, μέντα, αλόη, δενδρολίβανο και φασκόμηλο και αφήνει μία υπέροχη αίσθηση δροσιάς κατά την διάρκεια του λουσίματος! Καθαρίζει άψογα και σε βάθος τα μαλλιά και το τριχωτό της κεφαλής, ενώ παράλληλα ενυδατώνει και τα προστατεύει! Είναι ιδανικό σαμπουάν για το καλοκαίρι λόγω της απαλότητας αλλά και της αναζωογονητικής μυρωδιάς του!

To δεύτερο προϊόν που δοκίμασα είναι εκείνο που αγάπησα τρελά και έγινε κομμάτι της καλοκαιρινής μου καθημερινότητας.
Το Revitalizing spray είναι ένα leave in μαλακτικό που θρέφει και προστατεύει την τρίχα από τον ήλιο και τους εξωγενείς παράγοντες!  Έχει μία συνδυαστική δράση  από εκχυλίσματα bamboo, ginseng και βούτυρο Karite! Είναι ένα spray 2 φάσεων που μυρίζει υπέροχα, και αναζωογονεί τα μαλλιά από τη ρίζα ως την άκρη , τα προστατεύει από το πιστολάκι, από την έκθεση στον ήλιο και φυσικά τα ενυδατώνει, τα ξεμπερδεύει και τα αφήνει πολύ απαλά! 
Το χρησιμοποιώ καθημερινά, ακόμα και όταν πλέκω τα μαλλιά μου πλεξούδα και έτσι δεν υπάρχει καμία περίπτωση να μπερδευτούν! Είναι ιδανικός σύμμαχος και για την παραλία και κατά την διάρκεια της ηλιοθεραπείας αλλά και μετά!

Σε προτρέπω να το δοκιμάσεις και είμαι σίγουρη ότι θα το λατρέψεις....
Philip Martin's είναι διαθέσιμα στο eshop του BeautyTestBox και σε επιλεγμένα κομμωτήρια!

 Η δική  μου γνωριμία με τα Philip Martin's μόλις άρχισε..... η δική σου Fairy Girl ακόμα???

Many summer kisses from Fairy {oo} Mary!

Κάποια από τα παραπάνω προϊόντα ενδέχεται να μου έχουν σταλεί για review, αλλά η γνώμη και τα άρθρα μου είναι πάντα αντικειμενικά και ειλικρινή!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...