Τετάρτη 1 Ιουλίου 2015

Win a box full of Aromatics by Papoutsanis! **Closed**

 Γεια σου Fairy Girl...

Την αγάπη μου για τα προϊόντα Παπουτσάνης την γνωρίζεις ήδη πολύ καλά! Πρόσφατα μάλιστα σου μίλησα και για τα αγαπημένα μου Aromatics εδώ. Σήμερα λοιπόν ήρθε η ώρα να σου δώσω την ευκαιρία να τα κερδίσεις. Έτσι λοιπόν...
Το Fairy Make up Tales και ο Papoutsanis χαρίζουν σε ένα πολύ τυχερό Fairy Girl ένα χρωματιστό κουτί γεμάτο προϊόντα Aromatics!


To Giveaway είναι ανοιχτό για κατοίκους Ελλάδας και λήγει στις 18 Ιουλίου 2015 και ώρα 23.59!
Οι όροι είναι απλοί....αλλά απαραίτητη προϋπόθεση είναι η συμπλήρωση της παρακάτω φόρμας ! 

1. Γίνετε μέλη του blog  μέσω GFC (εαν δεν είστε ήδη) από το πλαίσιο δεξιά της οθόνης "Γίνετε μέλος αυτού του Ιστοτόπου"
2. Like στην σελίδα Papoutsanis S.A. on Facebook, από εδώ !
3. Like, Share and Comment την φωτογραφία του διαγωνισμού από εδώ!  Γιατί είναι όμορφο να μοιράζεσαι! (Καθημερινά για επιπλέον συμμετοχές) 
4. Διάβασε την ανάρτηση μου εδώ και άφησε μου ένα σχόλιο κάτω από αυτή την ανάρτηση λέγοντας μου ποίο είναι το αγαπημένο σου άρωμα από τα Aromatics.
Μπορείτε να κερδίσετε περισσότερες συμμετοχές εάν.... 
5.  Like στην σελίδα Fairy Make up Tales on Facebook (από εδώ)
6. Εάν κάνεις Follow  το Fairy Make up Tales on Instagram και κάνεις Repost την φωτογραφία του giveaway με το  hashtag #Fairymakeuptales_Giveaway, μην το ξεχάσεις για να μπορέσω να το ελέγξω και φυσικά να είναι δημόσιο.
7. Κοινοποιήστε τον διαγωνισμό στο Google+ από εδώ! (μπορείτε να το κάνετε καθημερινά για επιπλέον συμμετοχές)!  

Aπαραίτητη προϋπόθεση για την εγκυρότητα της συμμετοχής σας είναι η συμπλήρωση της παρακάτω φόρμας!

a Rafflecopter giveaway


Με το πέρας της κλήρωσης οι τυχερές θα ενημερωθούν με e-mail και θα πρέπει να μου στείλουν τα στοιχεία τους εντός 48 ωρών ώστε να κατοχυρώσουν το δώρο τους. Τα δώρα θα αποσταλούν από τον Παπουτσάνη, και καμία ευθύνη δεν φέρω για τυχόν απώλεια ή καταστροφή τους. Σε περίπτωση που με το πέρας του διαγωνισμού κάποια μέλη κάνουν UNLIKE ή UNFOLLOW στο Fairy Make Up Tales θα αποκλειστούν από μελλοντικούς διαγωνισμούς!


ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ FAIRY GIRLS!

112 σχόλια:

  1. ΤΕΛΕΙΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΤΟ ΑΦΡΟΛΟΥΤΡΟ ΜΕ ΑΡΩΜΑ ΒΑΝΙΛΙΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ Fb k gfc Sofia Gilina mail gilina70@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ευχαριστουμε πολυ για το ομορφο δωρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχα τα προιόντα Παπουτσάνης!!! Αγαπημένο άρωμα από τα Aromatics είναι η βανίλια!!
    fb:Stavroula Douvropoulou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το spicecake είναι από τα αγαπημένα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όλα πολύ όμορφα!!!
    Ευχαριστούμε για το δώρο!!!
    Όσο για τις μυρωδιές;
    Αν και στην αρχή ενθουσίαστηκα με το MUSK (η βανίλια Μαδαγασκάρης ιντριγκάρει!) με έπεισες πως το Cashmere είναι το καλύτερο!!!
    Καλή επιτυχία σε όλους μας!
    Ευχαριστούμε πολύ!!!
    Instagram λογαριασμό δεν διαθέτω...όλα τα άλλα όμως οκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχα όλα, αλλά ξεχωρίζω το Cashmere!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. δεν έχω δοκιμάσει ακόμα κάποιο, αλλά είμαι σίγουρη ότι το cashmere θα με ξετρελάνει!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ενθουσίαστηκα με το MUSK (η βανίλια Μαδαγασκάρης ιντριγκάρει!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. το αγαπημενο μου αρωμα ειναι με βανιλια!!
    fb Mirela Antoniadou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. αφήνουν υπέροχη αφή και μυρωδία..σας ευχαριστουμε...Μια τόνωση ψυχική και σωματική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπεροχα προιοντα παπουτσανης. Η βανιλια ειναι the best!!!!
    Fb:Evagelia Gini

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ!!! ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΕΧΩ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ,ΜΑΚΑΡΙ!!! ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΜΕ ΤΟ ΑΡΩΜΑ ΒΑΝΙΛΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπέροχα τα προϊόντα Παπουτσάνης!! Αγαπημένα από τα Aromatics τα Cashmere και Magnolia!! Ευχαριστούμε για το δώρο σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Υπέροχα τα προϊόντα Παπουτσάνης!! Αγαπημένα το Cashmere και το Magnolia!! Ευχαριστούμε για το δώρο σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. δεν ετυχε να τα δοκιμασω αλλα πολυ θα ηθελα να ειμαι τυχερη!ευχαριστουμε!
    δυστηχως μπαινω απο κινητο και δεν μπορω να γραψω το λινκ της κοινοποιησης!σου εγραψα το fb ονομα μου!ελπιζω να ειναι εγκυρη η συμμετοχη μου!ευχαριστουμε πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. magnolia kai musk!!
    fb:Μαρία Βαρούτη
    gfc:ΜΑΡΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Για εμένα χωρίς αμφιβολία είναι το musk!Αγαπημένο μου πολλών χρόνων απο τον Παπουτσάνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. η μυρωδια του cashmere ειναι ακαταμαχητη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. το Cashmere ειναι υπεροχο ,ευχαριστουμε για τα δωρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΕΚΠΛΗΚΤΙΚA ΔΩΡA !!!!!!!!!!!!!!!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ !!!!!!!!! ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΤΟ MUSK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Κίτρο και γιασεμί νομίζω λεγόταν η τελευταία μυρωδιά που δοκίμασα! Και έχω και το σαπουνάκι με την λεβάντα... υπέροχο !!!!!
    fb: Κάτια Νέιλς
    Instagram: katia_raindrop_
    Google+ : Κατερίνα Λ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. cotton blossom
    fb name Maria Mall
    stellastella10000@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. μμμμ μοσχομυριστα μυρωδατα αρωματα μακαρι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. το musk!!!Ευχαριστούμε πάρα πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αγαπημένο άρωμα το Musk!!!Ευχαριστούμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ευχαριστούμε πολύ....αγαπημένο άρωμα από όλα το Musk...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ευχαριστούμε πολύ Μαίρη μου..αγαπημένο το Musk..!!
    fb: Lydia Anastasiadou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλημέρα κ ευχαριστούμε πολυ! Αγαοω πολυ τα προϊόντα Παπουτσάνης ποιος δε λάτρεψε το καραβάκι; από 5α aromatics αγαπημένη η βανίλια. Ευχαριστούμε πολυ!
    Facebook Mary Andreadaki

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ίσως, ο καλυτερότερος (!) διαγωνισμός, όχι ότι οι άλλοι δεν ήταν υπέροχοι, αλλά αδυναμίες είναι αυτές!!!.... Αγαπημένη μου μυρωδιά ήταν το cotton και η κανέλα, πριν αλλάξει συνδυασμό αρώματος και μπουκάλι!, στην αρχή ήταν κόκκινο μπουκάλι από "σκληρό" πλαστικό! και μύριζε τόσο γλυκά σαν κουλουράκια κανέλας!! είχα αδειάσει άπειρα μπουκάλια από αυτό!! αγαπημένη μυρωδιά !!!!!!!!!! .... <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Αχ! μακάρι,είναι υπέροχα τα προϊόντα Papoutsanis!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ευχαριστούμε για τα υπέροχα δωράκια!!! Καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. το Cashmere είναι τέλειο!!!
    fc: Vasoula Lianou
    vasonafpaktos@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Λατρεύω το CASHMERE, ευχαριστούμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Cashmere!!!
    Fb name :Sonia Labiri
    Ευχαριστουμε πολύυυυυυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. το αγαπημενο μου ειναι αντρικο νομιζω αλλα το αγαπω ,το spicecake !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Αγαπημένο άρωμα από τα Aromatics είναι η βανίλια!! Ευχαριστουμε πολυ fb:Μαρία Πετρίδου gfc:ΜΑΡΙΑ ΠΕΤΡΙΔΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Λατρεύω το Cashmere!!! Έχει υπέροχο άρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. To cashmere! Μαγευτικό!
    fb:ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΥ
    gfc: Βάσω Α.
    e-mail: vaso9280@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Το musk !!! Καλή μας επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. To cotton blossom μου άρεσε αν και είναι το μοναδικό που έχω δοκιμάσει μέχρι στιγμής!
    Ευχαριστούμε πολύ γοα το δώρο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Λατρεύω Musk! Ευχαριστούμε!

    GFC Κυνθία Ροδίτη
    FB Cynthia Roditi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. το αγαπημενο μου αρωμα ειναι το Cashmere

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. θα έλεγα τον κέδρο με το κεχριμπάρι γιατί ο κέδρος μου αρέσει πολύ.το gfc μου ειναι Domniki Sarri.Το γράφω κι εδώ γιατί δεν είμαι σίγουρη αν το πήρε η φόρμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Το Cotton Candy !!! Ευχαριστούμε!
    fb: Ελίνα Σχοιναράκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Aγαπημένο αρωμα MUSK, αλλά και CASHMERE για κάτι πιο ιδιαίτερο!!!Αγαπημένα προιόντα papoutsanis!!!ευχαριστουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Η καθαρη αληθεια ειναι πως δεν εχω δοκιμασει κατι απο οοοολα αυτα αλλα η περιγραφη σου με ψηνει να δοκιμασω και το Cashmere αλλα και το Spicecake!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Αγαπημένο άρωμα από Papoutsanis Aromatics είναι το Musk! Ευχαριστούμε για το αρωματικό δώρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Βανίλια!
    Αναστασία Μητροσίλη
    FB Anastasia Mitro
    GFC taniamitro
    amitrosili at yahoo dot com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Enya Project! The Greek Skincare Project!

 Hello Fairies.... Σήμερα θα σου δείξω τα υπέροχα "διαμαντάκια" που είναι αποτελεσματικά, φυσικά και ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Το Enya Project αν...