Τρίτη 26 Μαΐου 2015

Bye-Bye Buy for Dermalogica's Tri-Acrive Cleanse!

Hello Fairies...

Έχω καιρό να κάνω μία ανάρτηση στα πλαίσια των "Bye-Bye Buys" Και αυτό γιατί δεν με είχε απογοητεύσει τραγικά κάποιο προϊόν! Όμως είναι ένα καθαριστικό προϊόν που του έχω δώσει άπειρες ευκαιρίες και αποφάσισα ότι ήρθε η στιγμή να το πετάξω! Ο λόγος για το Tri-Active Cleanse by Dermalogica. Σε γενικές γραμμές ό,τι έχω δοκιμάσει από την Dermalogica με έχει αφήσει απόλυτα ικανοποιημένη, αλλά όχι αυτό! Πρόκειται για ένα καθαριστικό προσώπου που είναι συμπυκνωμένο και τριπλής δράσης, βελτιώνει τη φωτεινότητα του δέρματος, απομακρύνει τα νεκρά κύτταρα και προετοιμάζει το δέρμα για μέγιστη απορρόφηση της φροντίδας που ακολουθεί!




Καταρχήν αυτό που δεν μπορούσα να ανεχτώ καθόλου μα καθόλου, είναι η μυρωδιά του! Απερίγραπτη μυρωδιά, σαν ισχυρό φάρμακο κάπως. 

Η υφή του είναι κρεμώδης και πηχτή και απλώνεται σχετικά εύκολα στο πρόσωπο αλλά...... Δεν καθαρίζει, και όταν λέω δεν καθαρίζει το εννοώ, δεν αφαιρεί τίποτα.... Όχι μακιγιάζ αλλά ούτε καν ρύπους, αφού όταν ακολουθεί Lotion τα πάντα βρίσκονται ακόμα πάνω στο δέρμα μου! Υποτίθεται ότι έχει λευκαντικούς παράγοντες, αλλά ούτε αυτό το είδα να δουλεύει, και πίστεψε με, το χρησιμοποίησα πολύ καιρό. Χρησιμοποίησα ακόμα και τον διπλό καθαρισμό που πρεσβεύει η Dermalogica, χρησιμοποιώντας το precleanse, αλλά δεν άφησε το δέρμα μου ούτε φρέσκο, ούτε καθαρό.
Επίσης μετά από κάθε χρήση, η επιδερμίδα μου ήταν ξηρή και με τραβούσε! Δεδομένου ότι εν λόγω καθαριστικό κοστίζει 47€ για 150ml και ότι όσο και αν ήθελα να μου ταιριάξει, στο τέλος το πέταξα, καταλαβαίνεις την απογοήτευση μου! (στις φωτογραφίες το προιόν είναι μετά απο πολύυυ καιρό χρήσης και γι' αυτό το λόγο η συσκευασία είναι λίγο ταλαιπωρημένη)
Και όλα αυτά, κατατάσσουν (για μένα) το Tri-Active Cleanse by Dermalogica στην κατηγορία "Bye-Bye Buys" 

Μπορείς να διαβάσεις για προϊόντα που αγάπησα από την Dermalogica, εδώ και περισσότερα Bye-Bye Buys, εδώ!

Μήπως το έχεις δοκιμάσει Fairy Girl? Υπάρχει κάποιο προϊόν που να σε απογοήτευσε και σένα πρόσφατα?

Many kisses from Fairy {oo} Mary!

1 σχόλιο:

  1. Δεν έχω δοκιμάσει το συγκεκριμένο προϊόν.
    Πολλά προϊόντα με έχουν απογοητεύσει, αλλά επειδή είμαι πολύ large :P τους δίνω πολλές ευκαιρίες, μέχρι να τα παρατήσω. Χαχα.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...