Παρασκευή 27 Μαρτίου 2015

Wild Rose Advaced Repair Sleeping Facial by Korres! Is it worth the hype?

Hi Fairies...

Η σημερινή ανάρτηση αφορά ένα προιόν για το οποίο είχα ακούσει διαφορετικές απόψεις και έπρεπε να το δοκιμάσω για να καταλάβω περί τίνος πρόκειται! Κάποιοι το λάτρεψαν, και κάποιοι εντελώς το αντίθετο! Ο λόγος για την πολυσυζητημένη WILD ROSE ADVANCED REPAIR SLEEPING FACIAL by Korres! 


Ομολογώ ότι ποτέ δεν ήμουν τρελή οπαδός του Κορρέ, οκ κάποια πραγματάκια μου άρεσαν, αλλά ποτέ μα ποτέ δεν έπαιρνα ξανά και ξανά κάτι γιατί το είχα ερωτευτεί!
Η επανορθωτική κρέμα-μάσκα ύπνου, περιέχει άγριο τριαντάφυλλο, καθαρή βιταμίνη C και υαλουρονικό οξύ! Την απλώνεις το βράδυ σε καυθαρό στεγνό πρόσωπο σαν κρέμα νύχτας, και κοιμάσαι με αυτή!
Η αλήθεια είναι πώς δεν είχα σκοπό να την δοκιμάσω γιατί είχε γίνει τόση διαφήμιση γύρω από το όνομα της που δεν έβρισκα το λόγο! Αφορμή έγιναν δύο φίλες, των οποίων εμπιστεύομαι την γνώμη πάρα πολύ! Η μία το αποδοκίμαζε, λέγοντας ότι όχι μόνο δεν είδε κάποια διαφορά με αυτή τη μάσκα ύπνου, αλλά αντιθέτως της βάρυνε πάρα πολύ το πρόσωπο. Ενώ η άλλη φίλη μου, την αγάπησε και είδε διαφορά στο πρόσωπο της από τις πρώτες κιόλας χρήσεις! Οπότε, δέχτηκα την πρόκληση και ξεκίνησα τις δοκιμές! 

Αφού καθάρισα λοιπόν το πρόσωπο μου, πήρα μία γεναιόδωρη ποσότητα από την μάσκα υπνου και την άπλωσα σε πρόσωπο, λαιμό και ντεκολτέ! Η υφή της ενώ στην αρχή φαίνεται κάπως βουτυρένια, μόλις έρθει σε επαφή με το πρόσωπο, λιώνει έτσι απλά και απορροφάται άμεσα, όση ποσότητα και να έχεις απλώσει! Η μυρωδιά της είναι κλασσική τριανταφυλλένια, όπως και τα υπόλοιπα προιόντα της σειράς Άγριο Τριαντάφυλλο! Ως εδώ όλα φυσιολογικά, η έκλπηξη ήταν το επόμενο πρωί, όταν το πρόσωπο μου δεν γυάλιζε ώς συνήθως από την λιπαρότητα, αλλά ήταν καθαρό, λαμπερό και απίστευτα ήρεμο! Την περίοδο που ξεκίνησα τις δοκιμές είχα κάποια σπυράκια και κάποια σημαδάκια τα οποία με 3-4 χρήσεις της μάσκας τα είδα να υποχωρούν και να εξαφανιζονται! Δεν την χρησιμοποιώ κάθε βράδυ όχι, την χρησιμοποιώ κάθε δεύτερο ή τρίτο βράδυ, ώστε το πρόσωπο μου να μην συνηθίσει στα συστατικά της! 

Σήμερα, σχεδόν μίσο βαζάκι μετά, δηλώνω ότι αυτή η μάσκα ύπνου είναι ό,τι καλυτερο έχω δοκιμάσει ποτέ από τον Κορρέ!  Να σου υπενθυμίσω ότι έχω μεικτό δέρμα και δεν μου έπεσε καθόλου βαριά, και το κυριότερο είναι ότι είδα διαφορά μέσα σε μία εβομάδα χρήση της. Την δική μου την πήρα από το Andele.gr σε τιμή προσφοράς 13€ με δώρο το scrub άγριο τριαντάφυλλο! Μπορείς να την δείς εδώ!

Εσύ έχεις δοκιμάσει αυτή τη πολυσυζητημένη μάσκα ύπνου, Fairy Girl? Θέλω πολύ να μάθω την γνώμη σου...

Many kisses from Fairy {oo} Mary! 

11 σχόλια:

  1. Την αγαπώ! Θα συμφωνήσω απόλυτα ότι είναι από τα αγαπημένα μου προϊόντα από την Korres!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. I need this mask now! I have heard so much abt Korres.. but am yet to try even single product from them.. Nice review!
    http://www.indianbeautymaniac.net/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συμφωνώ κορίτσι μου!! Κι εγώ την λάτρεψα αυτή την μάσκα!! Στην αρχή ήμουν επιφυλακτική, όμως πλέον την χρησιμοποιώ πολύ συχνά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. δεν την εχω δοκιμασει αλλα διαβαζω καλα σχολια γενικα για τις μασκες και τα scrub του korres που θελω να τα δοκιμασω. εχω μεικτη λιπαρη επιδερμιδα.οπως και για το foundation αγριο τριανταφυλλο εχω διαβασει οτι ειναι καλο. δεν ξερω αν το εχεις δοκιμασει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με βοήθησες πολύ, αναρωτιόμουν αν θα μου ταιριάξει και τώρα θα τη δοκιμάσω σίγουρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολυ ωραιο ποστ!!! Την.εχω κ εγω κ μ αρεσει αρκετα!!! Φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με εχει απασχολήσει και εμένα αυτή η κρέμα. Διίστανται οι απόψεις... Πάντως εσένα σου έκατσε ωραία. Μήπως τελικά να την δοκιμάσω; χμμ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αυτή την ζηλεύω...έχω δοκιμάσει μάσκες νύχτας αλλά για την συγκεκριμένη το ξαναλέω ,την ζηλεύω!!!και το πιστεύω ότι κάνει πολύ καλή δουλειά!!!πολλά φιλάκια φίλη Μαίρη Μαίρη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν 'εχω δοκιμάσει τη μάσκα ύπνου,αλλά έχω δοκιμάσει τη κρέμα ημέρας της συγκεκριμένας σειράς,που χαρίζει λάμψη και ελαστικότητα στην επιδερμιδα,και δεν εμεινα και πολυ ικανοποιημένη.Ίσως η μάσκα να αξίζει τελικά περισσότερο απο τη κρέμα ημέρας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. είναι στη wishlist μου κι ανυπομονώ να τη δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Περιμένω πως και πως να τελειώσω τη θεραπεία για την ακμή για να την πάρω και να τη δοκιμάσω, τη θέλω κολασμένα αυτή τη μάσκα ύπνου! Πολύ ωραίο άρθρο Μαίρη μου :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Enya Project! The Greek Skincare Project!

 Hello Fairies.... Σήμερα θα σου δείξω τα υπέροχα "διαμαντάκια" που είναι αποτελεσματικά, φυσικά και ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Το Enya Project αν...