Παρασκευή 30 Ιανουαρίου 2015

Pirin Dream an Anti Cellulite Secret Weapon!

Γεια σας Fairies...

Ο χειμώνας είναι η ιδανική περίοδο για να χρησιμοποιούμε εντατικά, αδυνατιστικά προϊόντα! Το σώμα μας χρειάζεται έτσι και αλλιώς την επιπλέον ενυδάτωση και η χρήση τους είναι πιο εύκολη και βολική αυτή την εποχή! Και δεδομένου ότι αν κάνουμε μία θεραπεία από το φθινόπωρο μέχρι την Άνοιξη θα έχουμε σίγουρα τα επιθυμητά αποτελέσματα πριν βγούμε στις παραλίες! 


Εγώ τον χειμώνα χρησιμοποιώ πάντα ανάλογα προϊόντα, και αυτή τη φορά ήθελα να επιλέξω κάτι καινούργιο! Δεδομένου ότι είχα χρησιμοποιήσει 2 προϊόντα της Bodi Beauty (δες εδώ)  και με είχαν εκπλήξει ευχάριστα, είπα να δώσω μία ευκαιρία και στο Pirin Dream Anti Cellulite Cream.
Είναι μία παχύρρευστη κρέμα σε μία πολύ βολική συσκευασία με αντλία, γεγονός που κάνει την χρήση της πανεύκολη. 
Μόλις χθες τελείωσα ολόκληρη την συσκευασία και μπορώ να σου πω τι διέκρινα! Απίστευτη βελτίωση στην ελαστικότητα και στην απαλότητα της επιδερμίδας στην περιοχή κοιλιά-μηροί-γλουτοί-πόδια ! Την χρησιμοποιούσα καθημερινά πρωί-βράδυ και είδα ορατή μείωση της ανομοιογένειας στην περιοχή! 

Η σύνθεση της είναι τέτοια που είναι αντιοξειδωτική και αποτοξινωτική, και έτσι εξηγείται και η μείωση κάποιων πόντων που παρατήρησα!

Νομίζω πώς σήμερα κιόλας θα τηλεφωνήσω στο αγαπημένο μου eyewish.gr και θα παραγγείλω ακόμα μία συσκευασία!
Εσύ μπορείς να βρεις την Pirin Dream Anti-Cellulite Cream by Bodi Beauty εδώ, διαθέσιμη στο eyewish.gr.

Μην ξεχνάς ότι στο Eyewish.gr εκτός από ομορφιά έχουν και αμέριστη ανθρωπιά, γι αυτό και μέχρι τις 21 Μαρτίου, για κάθε αγορά μας, χαρίζουν 1€ στο Χαμόγελο του Παιδιού!


Στην παραγγελία μου είχα βάλει και ένα bio-oil το οποίο είναι ήδη υπο δοκιμή και θα σας ενημερώσω σχετικά σε μελλοντικό post! Επίσης στο eyewish.gr έχω βρεί και τις καλύτερες τιμές για τις αγαπημένες μου "κοριτσίστικες" Moxie (δες εδώ)! 

Εσύ χρησιμοποιείς παρόμοια προιόντα Fairy Girl? Ποιό είναι το αγαπημένο σου?

Many kisses from Fairy {oo} Mary!

Μερικά από αυτά τα προϊόντα ενδέχεται να μου έχουν σταλεί για review, αλλά η γνώμη  και τα άρθρα μου είναι πάντα αντικειμενικά και ειλικρινή!

10 σχόλια:

  1. Eγω δεν εχω δοκιμασει καποιο παρομοιο προιον. Οσον αφορα το Bio oil ομως εχω ακουσει τα καλυτερα. Το χρησιμοποιησε η κουνιαδα μου κατα τη διαρκεια της εγκυμοσυνης κ εμεινα απολυτα ευχαριστημενη ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ααα θα την τσεκάρω...το καλοκαίρι είναι κοντά..χαχα..αγαπάμε eyewish

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. για αυτήν την εταιρία γενικά έχω ακούσει πολύ καλά λόγια! εγώ θέλω πολύ να δοκιμάσω την κρέμα ματιών της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. δεν εχω δοκιμασει αυτης της εταιριας καποιο προιον αλλα θα το εχω υποψην μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. δεν εχψ χρησιμοποιησει το προιον αυτο, αλλα αυτην την περιοδο χρησιμοποιω ενα αντιστοιχο. σιγουρα εχω δει ελαστικοτητα της επιδερμιδας στην κοιλια που το βαζω, αλλα ποντους δεν εχω δει να εχω χασει! η αληθεια ειναι οτι τρωω κανονικα, δεν εχω βελτιωσει κατι στην διατροφη μου, οποτε τι να μου κανει και το αδυνατιστικο?? καλα αποτελεσματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. δεν γνωριζω ουτε το προιον ουτε για τα απτελεσματα της.>! αλλα για να εχεις αποτελεσματα πρεπει να κανεις την καταλληλη διατροφη και γυμναστικη οποτε σιγουρα θα εχεις και αποτελεσματα..! :D αλλα μου αρεσει που μας ενημερωνεις για τετοια προοιντα μου αρεσουν πολυ..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. γεια σας κι απο μενα! το bio oil ειναι το πιο fail προιον τη χρονιας! δεν κατι τιποτα το ιδιαιτερο και ειναι και πανακριβο! γενικα δεν μου αρεσει να ακουω οτι κρεμες καταπολεμουν την κυτταριτιδα και τι ραγαδες γιατι πολυ απλα παιζουν εμ τη νοημοσυνη μας! το μον οπου κανουν ειναι να ενυδατωνουν και να κανουν το δερμα πιο λειο και απαλο! αλλα αν δεν λιωσουμε τις σολες των παπουτσιων μας στο διαδρομο κοριτσια και αν δεν τρεφομαστε σωστα καμια κρεμα δεν μας σωζει κι αυτο ειναι αδιαμφισβήτητο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Enya Project! The Greek Skincare Project!

 Hello Fairies.... Σήμερα θα σου δείξω τα υπέροχα "διαμαντάκια" που είναι αποτελεσματικά, φυσικά και ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Το Enya Project αν...