Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2015

Diamond Luxe on my Nails by Models Own!

Hi Fairies...

Μόλις άκουσα ότι η Models Own κυκλοφόρησε βερνίκια με αληθινή διαμαντόσκονη, κάτι έπαθα.... Μόλις έφτασαν στην Ελλάδα από το αγαπημένο All About Eve, έπρεπε (με καταλαβαίνεις έτσι δεν είναι? ΕΠΡΕΠΕ!) να τα δοκιμάσω! 10 αποχρώσεις ήρθαν για να με παιδέψουν... Τελικά διάλεξα αυτήν που θα φοράω κάθε μέρα. Το Trillion Taupe, ένα σκούρο μπεζ-nude με απίστευτη λάμψη!


Η πολυτελέστατη διαμαντόσκονη κάνει πολύ καλή δουλειά, και σίγουρα ακόμη και με αυτό το ουδέτερο χρώμα, τα χέρια μου δεν περνάνε από πουθενά απαρατήρητα!  Ξέρεις, αυτό που σου μιλάει η υπάλληλος στην Τράπεζα και σε κοιτάει στα νύχια.... You got the point!



Η διάρκεια όλων των βερνικιών της Models Own είναι πολύ καλή στα δικά μου νύχια αφού σίγουρα ξεπερνάνε τις 4-5 μέρες (με πλύσιμο πιάτων και όχι μόνο). 
Δες όλα τα χρώματα εδώ και απέκτησε αυτό που θα ποθήσεις περισσότερο!
Τώρα περιμένω με αγωνία αυτά που με έχουν ξετρελάνει ήδη!

Εσύ εν τω μεταξύ δες και τα άλλα αγαπημένα μου βερνίκια από Models Own εδώ!

Έχεις δοκιμάσει κανένα Models Own βερνίκι, Fairy Girl?

Many kisses from Fairy {oo} Mary!

Μερικά από αυτά τα προϊόντα ενδέχεται να μου έχουν σταλεί για review, αλλά η γνώμη  και τα άρθρα μου είναι πάντα αντικειμενικά και ειλικρινή!   

13 σχόλια:

  1. Οι συσκευασίες είναι εκπληκτικές πραγματικά. Πόσο κοστίζουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορείς να τα δεις στο Link, κοστίχουν 7,90 και έχουν διπλάσια ποσότητα από συνηθισμένα βερνίκια!!

      Διαγραφή
  2. Μαιρούλα,δεν πρέπει,επιβάλλεται να τα δοκιμάσεις!!!πολύ πολύ ωραία επιλογή χρώματος!!tres chic χρυσή μου!!!πολλά φιλάκια!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εχω δοκιμασει μονο αυτο που βρηκα μεσα στο glowbox δεκεμβριου που μοιαζει με κομφετι! πραγματικα ειναι καλης ποιοτητας και με πολυ καλη διαρκεια. αυτο που φορας και εσυ ειναι ομορφο χρωμα, τα υπολοιπα ειναι πολυ εντονα . η τιμη ειναι μετρια , αλλα επειδη ειναι μεγαλη ποσοτητα το προσπερνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι ωραία χρώματα αλλά και το nude δεν πάει πίσω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σας ευχαριστώ όλες για τα σχόλια σας κορίτσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αχ, τι τέλειο χρώμα! Έχω και εγώ μανία με τα nude βερνίκια γιατί πηγαίνουν με τα πάντα!!! Φιλιά, Εύα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. δεν τα εχω δοκιμασει αλλα φαινονται πολυ ωραιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. This is such a beautiful colour - I love this shade!!!! It's perfect for all occasions too! :)

    Layla xx

    www.sprinklesofstyle.co.uk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφο χρώμα το μπεζάκι,αλλά και τα υπόλοιπα χρώματα της συγκεκριμένης εταιρίας!!!!!Λατρευω φουξ ειδικά για καλοκαίρι και μπλε!!!!!Είναι μια πολύ καλη επιλογη για τη τιμή τους και τη ποσότητα που περιέχουν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Enya Project! The Greek Skincare Project!

 Hello Fairies.... Σήμερα θα σου δείξω τα υπέροχα "διαμαντάκια" που είναι αποτελεσματικά, φυσικά και ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Το Enya Project αν...