Σάββατο 22 Νοεμβρίου 2014

Essence Giveaway for 2 Lucky Fairies...

Hallo Fairies.....

Ένα Essence Giveaway έφτασε στο Fairy Make up Tales....5 υπέροχα προϊόντα σε φθινοπωρινά χρώματα, ιδανικά για ένα Fairy Girl! Έτσι λοιπόν......σε συνεργασία με την Essence Greece, δύο τυχερές θα κερδίσουν από ένα σετ με 5 υπέροχα προϊόντα Essence! Ο διαγωνισμός είναι INTERNATIONAL και λήγει στις 6 Δεκεμβρίου 2014, 23:59!

TO ΔΩΡΟ
2 set που αποτελούνται από τα εξής προϊόντα:
1. Μαύρο μολύβι ματιών Essence
2. Πράσινη μονή σκιά
3. Πράσινο βερνίκι νυχιών
4. Μαύρη mascara "the lash curler – volume and curl mascara" η οποία περιστρέφεται χειροκίνητα, για απίστευτη καμπύλη στις βλεφαρίδες!
5. ΧΧΧL Lip gloss σε υπέροχη φραουλένια απόχρωση!
Λεπτομέρειες για τα Essence θα βρείς στην ιστοσελίδα τους, εδώ!


ΟΙ ΟΡΟΙ: 
Υποχρεωτικά/Mandatory!
1. Να είστε μέλη του blog μέσω GFC από το πλαίσιο δεξιά της οθόνης "Γίνετε μέλος αυτού του Ιστοτόπου"
Be a member on my blog via GFC from the box to the right of the screen "join this site "  
  2. Like στην σελίδα Fairy Make up Tales on Facebook (από εδώ) - Like Fairy Make up Tales on Fb from here 
3. Like στην σελίδα Essence Greece  on Facebook (από εδώ)- Like Essence Greece on Facebook from here!
4. Like and Share την φωτογραφία του διαγωνισμού από εδώ! (Καθημερινά για επιπλέον συμμετοχές) - Like and Share the giveaway photo on fb from here! 
5. Nα αφήσετε το email σας στην φόρμα του Rafflecopter, ώστε να επικοινωνήσω μαζί σας, σε περίπτωση που κερδίσετε! Leave your e-mail on the Refflecopter form, so I can contact you in case you win!

Προαιρετικά - Optional:

Αφού ολοκληρώσετε τα 5 υποχρεωτικά βήματα μπορείτε να κερδίσετε επιπλέον συμμετοχές, για περισσότερες πιθανότητες να είσαι εσύ η νικήτρια, κάνοντας τα εξής: For extra entries (increasing your odds to win) you can do the following:

6. Follow Fairy Make up Tales via Google+ from here

7. Να ακολουθήσετε το Fairy Make up Tales via Bloglovin από εδώ. Follow Fairy Make up Tales via Bloglovin from here.

8. Άφησε ένα σχόλιο κάτω από την ανάρτηση με το αγαπημένο σου προϊόν Essence!- Leave a comment under this post with your favorite Essence product.

9. Κοινοποιήστε τον διαγωνισμό στο Google+ από εδώ! (μπορείτε να το κάνετε καθημερινά για επιπλέον συμμετοχές)! - Share the Giveaway photo on Google+

10. Κάνε Repost στο Instagram την φωτογραφία του giveaway (από εδώ) με το το hashtag #Fairymakeuptales μην το ξεχάσεις  για να μπορέσω να το ελέγξω και φυσικά να είναι δημόσιο (αν το κάνεις καθημερινά θα έχεις περισσότερες πιθανότητες) - Repost the Giveaway Photo on Instagram, using the hashtag #fairymakeuptales

11. Επιπλεόν συμμετοχές εαν κάνεις εγγραφή στο Newsletter του Fairy Make up Tales και αφήσεις στην φόρμα το email με το οποίο έκανες εγγραφή! - Sign in for Newsletters!


Παρακαλώ συμπληρώστε την φόρμα για να είναι έγκυρη η συμμετοχή σας! Please Fill in the Form!


ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!

Με το πέρας της κλήρωσης οι τυχερές θα ενημερωθούν με e-mail και θα πρέπει να μου στείλουν τα στοιχεία τους εντός 48 ωρών ώστε να κατοχυρώσουν το δώρο τους. Τα δώρα θα αποσταλούν από εμένα με απλό ταχυδρομείο, και καμία ευθύνη δεν φέρω για τυχόν απώλεια ή καταστροφή τους. Σε περίπτωση που με το πέρας του διαγωνισμού κάποια μέλη κάνουν UNLIKE ή UNFOLLOW στο Fairy Make Up Tales θα αποκλειστούν από μελλοντικούς διαγωνισμούς! 

Many kisses from Fairy {oo} Mary!  

71 σχόλια:

  1. latreuw ta proionta tis essence se euxaristoume polu mairy m!! :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. φανταστικο blog, φανταστικα τα δωρα πολυ καλη δουλεια!!μπραβο!! :)
    anastasia_manoloudi@yahoo.gr
    fb: Anastasia Manoloudi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. το αγαπημένο προιόν της essence είναι η όζα me & my lover. είναι μια πολύ ωραία κόκκινη απόχρωση με μεγάλη διάρκεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τέλειος διαγωνισμός! το αγαπημένο μου προιον ειναι I love extreme μασκαρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μου αρεσουν πολυ οι μασκαρα της essence ,οικονομικες και ομως μου κανουν τις βλεφαριδες μου εντυπωσιακες ! Ευχαριστουμε κοριτσαρα μου για αλλη μια φορα για τον διαγωνισμο <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. the lash curler – volume and curl mascara! Εκπληκτική!!!
    Ευχαριστούμε για τα δώρα!!!Είναι όλα υπέροχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. υπεροχα δωρα ευχαριστουμε! μου αρεσουν πολυ τα βερνικια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. I love Essence longlasting lipstick - 02 "All you need is red"!
    Thanks for the giveaway!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. κραγιόν gloss concealer mascara μολύβια, μόνο οι σκιές μου έχουν ξεφύγει :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Λατρεύω τα βερνίκια!
    gfc mkiriakou
    email mkiriakou@rocketmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. μου αρεσει πολύ το Stay all day -Long lasting make-up.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. αγαπω τις σκιες 3d που απλωνονται με το δακτυλο και το κοκκινο κραγιον ν14!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μονο εγω δεν τα εχω δοκιμασει ακομα? Μηπως ειναι εκαιρια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. οι σκιες για τα μάτια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Super δώρα Μαίρη μου..💗💗💗
    Έχω δοκιμασει βερνίκια νυχιών..💘💘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. I love extreme μασκαρα...Ευχαριστούμε πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τα αγαπημενα μου ειναι τα lip gloss που εχουν και τα μολυβια ματιων!!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μου αρέσουν πολλά προϊόντα της εταιρίας,όμως με τρελαίνει το λαδάκι που στεγνώνει τα μανό σε 1-2 μόλις λεπτά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Eυχαριστούμε για το διαγωνισμό!
    Μου αρέσουν πολύ τα lip gloss της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τέλεια! Το αγαπημένο μου προιόν από Essence είναι τα βερνίκια νυχιών της <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ευχαριστούμε πολύ για τον διαγωνισμό!!
    Το αγαπημένο μου προϊόν από essence ειναι τα lip glosses της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Έχω δοκιμασει βερνίκια νυχιών Εssence, είναι υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μου έχει αρέσει πολύ η απόδοση κι η διάρκεια των βερνικιών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ουπς δεν εχω δοκιμασει ακομα την εταιρεια ηθελα πολυ ομως!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. teleia ta proionta tis essence, eidika to gel look top coat

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μαύρη mascara "the lash curler – volume and curl mascara"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΑΓΑΠΩ ESSENCE!!!!!!ΕΤΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Aγαπημένο μου προιον ειναι I love extreme μασκαρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Greetings from Canada ~ I like the Metal Glam Eyeshadow Golden Up!
    Thanks for the Giveaway :)
    Alexia Harvours (on Rafflecopter)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. το αγαπημενο μου ειναι essence lipstick νο8 colour crush!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Όλα τα προιόντα της Essence είναι τέλεια! Αλλά το αγαπημένο μου είναι η get big lashes triple black mascara ^_^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Δεν εχω δοκιμασει ακομη καποιο προιον Essence ομως θα ηθελα πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. το αγαπημένο προιον απο Essence είναι η μασκαρα all eyes on me!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. gfc:mpirmpilo20@gmail.com
    Facebook: Voulaki Sotiriou Δεν εχω δοκιμασει ακομη καποιο προιον Essence ομως θα ηθελα πολυ! kali epityxia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. I love base sealer soft white BETTER THAN GEL NAIL Essence *_*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Δε θα πω ψέματα. Δεν έχω κανένα! Ελπίζω να ξεκινήσω με αυτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Hi! Your blog is very interesting. What you think about follow each other? I will be very happy!:) Let me know:)
    swiatwkolorzeblond.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Τελεια δωρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Καλες γιορτες σε ολους!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ευχαριστουμε πολύ!!!!!!!!!!!!!! αγαπημενο προιον ειναι μαλλον η μασκαρα! κανει μια βλεφαρίδα ΝΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Πολύ όμορφο blog!Καλή επιτυχία μας στο διαγωνισμό!
    email: ninaoxou@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ως τώρα δεν έτυχε να δοκιμάσω κάποιο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. έχω δοκιμάσει βερνίκια νυχιών.. υπέροχα.. Ευχαριστούμε πολύ για τα πανέμορφα δωράκια!! ^_^

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Enya Project! The Greek Skincare Project!

 Hello Fairies.... Σήμερα θα σου δείξω τα υπέροχα "διαμαντάκια" που είναι αποτελεσματικά, φυσικά και ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Το Enya Project αν...