Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2014

Panthenols Giveaway, for 2 new Face Wash Gels!

Hello Fairy Girl....

Διάβασες την χθεσινή μου ανάρτηση για το νέο, εξαιρετικό, Panthenols Face Wash? Αν όχι, διάβασε την εδώ και έλα να σε εξετάσω!! Δεν πιστεύω να ξέχασες ότι όλο τον Οκτώβριο γιορτάζουμε τα 2α γενέθλια μας??? 
Έτσι λοιπόν....

Το Fairy Make up Tales και η Panthenols χαρίζουν δύο Face Wash(es) σε δύο τυχερά Fairy Girls για να το δοκιμάσουν και να μας πουν την γνώμη τους... To Giveaway είναι ανοιχτό για κατοίκους Ελλάδας και λήγει στις 2 Νοεμβρίου στις 18:00! Απαραίτητη προϋπόθεση να συμπληρώσετε την φόρμα του διαγωνισμού!




Οι όροι απλοί και εύκολοι:

Υποχρεωτικά:
1. Να είστε μέλη του blog μέσω GFC από το πλαίσιο δεξιά της οθόνης "Γίνετε μέλος αυτού του Ιστοτόπου"
2. Like στην σελίδα Fairy Make up Tales on Facebook (από εδώ)
3. Like στην σελίδα Panthenols (από εδώ)
4. Like and Share την φωτογραφία του διαγωνισμού από εδώ! (Καθημερινά για επιπλέον συμμετοχές)
5. Άφησε ένα σχόλιο κάτω από την ανάρτηση με το αγαπημένο σου προϊόν Panthenols από τα reviews που έχω κάνει εδώ!
 
Προαιρετικά.....
6. Επιπλέον συμμετοχές εάν κάνεις repost την φωτογραφία του Giveaway στο Ιnstagram με το hashtag #fairymakeuptales (Καθημερινά για επιπλέον συμμετοχές)

Επιπλεόν θα βρείς  ακόμα μερικά προαιρετικά βήματα εάν θέλεις να κερδίσεις περισσότερες συμμετοχές, στην φόρμα του διαγωνισμού, εφόσον συμπληρώσεις τα υποχρεωτικά βήματα!
a Rafflecopter giveaway



Αμέσως μετά τη λήξη, οι τυχεροί θα ανακοινωθούν στην φόρμα του διαγωνισμού και έχουν υποχρέωση να επικοινωνήσουν μαζί μου, εντός 48 ωρών ώστε να κατοχυρώσουν το δώρο τους! Τα δώρα θα αποσταλλούν από εμένα με ταχυδρομείο και καμία ευθύνη δεν φέρω για τυχόν απώλεια ή καταστροφή τους!
 Καλή επιτυχία!
Many kisses from Fairy {oo} Mary!

84 σχόλια:

  1. ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΑΛΛΑ ΤΟ GEL ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΩ!!!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν εχω κάτι δοκιμάσει από panthenols αλλά θέλω πολύ να δοκιμάσω το καθαριστικό φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΛΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ!ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΤΗΝ ΚΡΕΜΑ ΗΜΕΡΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΕΡΟΥΜ.ΚΑΛΗΜΕΡΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φοράω πάντα ορό σύσφιξης και θα ήθελα να δοκιμάσω τον Ενισχυμένο Ορό Panthenols για την ώριμη ηλικία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν εχω δοκιμασει τα panthenols,μα θα το ηθελα πολυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εχω δοκιμασει μονο την ενυδατικη κρεμα ημερας και ειναι τελεια. θα ηθελα πολυ να δοκιμασω και το Face Wash...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. δεν εχω δοκιμασει καποιο προιον, αλλα σιγουρα θα αγορασω το τζελ καθαρισμου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα!!!! Δεν έχω δοκιμάσει ακόμη κάποιο από τα συγκεκριμένα προιόντα για να μπορώ να σας πω τη γνώμη μου!!!!! Σας ευχαριστούμε πολύ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω τον ενισχυμένο ορό προσώπου και ματιών. Αν και το καθαριστικό προσώπου θα ήταν το πρώτο που θα αγόραζα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. δεν εχω δοκιμασει καποιο προιον,αλλα θα το ηθελα πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. δεν τα εχω δοκιμασει αλλα θα ηθελα πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. δεν τα έχω δοκιμάσει ακόμα. Ελπίζω να κερδίσω για να το δοκιμάσω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Θα ήθελα να δοκιμάσω τον Ενισχυμένο Ορό Panthenols για την ώριμη ηλικία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πιστεύω πως θα μου άρεσε πολύ ο ενισχυμένος ορός προσώπου και ματιών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δεν έχω χρησιμοποιήσει κάτι, αλλά θα ήθελα να δοκιμάσω τον ενισχυμένο ορό προσώπου και ματιών

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. το συγκεκριμένο καθαριστικό προσώπου ! και είμαι πολύ ευχαριστημένη ! κάνει φανταστική δουλειά !! <3 μακάρι να το κερδίσω γιατί μου τελειώνει ! :P χαχα <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Δεν εχω δοκιμασει panthenols θα το ηθελα πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Δεν εχω δοκιμάσει ακομα καποιο προιον.Ευχαριστω πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. δεν εχω δοκιμασει καποιο προιον τους αλλα το συγκεκριμενο μου κινησε το ενδιαφερον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μαίρη μου ακόμη δεν έχω χρησιμοποιήσει κάποιο από τα προϊόντα τους...σε ευχαριστούμε πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΜΑΙΡΗ ΜΑΙΡΗ ΑΓΑΠΩ ΤΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Ο΄ΤΙ ΒΛΕΠΩ ΕΔΩ.....ΘΑ ΑΡΧΙΣΩ ΝΑ ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΓΙΑ ΝΑ ΝΙΩΘΩ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΑ....ΦΙΛΙΑ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο από τα προϊόντα αλλά θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω το Gel καθαρισμού!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Δεν τα εχω δοκιμάσει, αλλά απο τα reviews που έχετε κάνει,
    θα διάλεγα την 4 δράσεων κρέμα.
    Ακούγεται καταπληκτική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Δεν έχω δοκιμάσει τα panthenols,μα θα το ήθελα πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Δυστυχώς, δεν εχω κάτι δοκιμάσει από panthenols ακόμα, αλλά θέλω πολύ να δοκιμάσω το καθαριστικό και αυτό με την aloe vera, σε ευχαριστούμε, Φ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. δεν εχω δοκιμασει καποιο προιον, αλλά θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω το Gel καθαρισμού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Δεν έχω καταφέρει να δοκιμάσω ακόμα κάποιο προϊόν από Panthenols και εύχομαι να μου δοθεί η ευκαιρία με αυτό το καθαριστικό :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Έχω δοκιμάσει μόνο την ενυδατική κρέμα ημέρας και είναι εξαιρετική. Θα ήθελα να δοκιμάσω και τα υπόλοιπα προϊόντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. το ost για το panthenols aloe vera με έβαλε σε τρελές σκέψεις!!! ακόμα δεν το έχω αγοράσει, αλλά το σκέφτομαι έντονα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Έχω δοκιμάσει μόνο την ενυδατική κρέμα ημέρας και είναι καταπληκτική!!
    Αφήνει μια απίστευτη αίσθηση δροσιάς στο δέρμα!!! Θα μου άρεσε να δοκιμάσω και το gel καθαρισμού!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ενυδατική κρέμα και τον αντίστοιχο ορό!
    FB name:Μαρι Κωστ
    gfc:Μαρι Κωστ
    diatrofi.ms@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ενισχυμένο ορό προσώπου και ματιών!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Δεν έχω δοκιμάσει τα panthenols ακόμα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. εχω την ενυδατικη κρεμα ημερας κ ειναι φοβερη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Έχω δοκιμάσει το serum και μου άρεσε γιατί ήταν ελαφρύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Δεν εχω δοκιμασει καποιο προϊον αλλα θα ηθελα να δοκιμασω τοgel καθαρισμου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. δεν εχω δοκιμασει ακομα κάποιο προϊόν απο panthenols! ελπίζω να είμαι τυχερη!! ευχαριστούμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Δεν εχω δοκιμασει καποιο προϊον panthenols ακομα αλλα θα ηθελα σιγουρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Δεν έχω δοκιμάσει ακόμα, ελπίζω τώρα να δοκιμάσω :) Καλή επιτυχία :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Δεν έχω χρησιμοποιήσει κάποιο προϊόν της συγκεκριμένης εταιρείας, αλλά θα ήθελα πολύ να τα δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Δεν εχω δοκιμάσει κάποιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Έχω δοκιμάσει μόνο την ενυδαική κρέμα αλλά από τα reviews λάτρεψα το Panthenols aloe vera!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Θα ήθελα να δοκιμάσω τον ενισχυμένο ορό προσώπου και ματιών...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Δεν έχω δοκιμάσει τα panthenols ακόμα :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Δεν έχω δοκιμάσει τα panthenols ακόμα :/ <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Θα ήθελα να δοκιμάσω τον ενισχυμένο ορό προσώπου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Δεν τα έχω δοκιμάσει ακόμη, αλλά θα το ευχόμουν....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Δεν έχω δοκιμάσει panthenol, αλλά έχω ακούσει τα καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ομολογω οτι ακομα δεν εχω δοκιμασει καποιο απο τα προιοντα τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προϊόν ακόμα αλλά θέλω πολύ να δοκιμάσω και το καθαριστικό προσώπου και την κρέμα για πρόσωπο και μάτια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Φαίνονται πολύ καλά προϊόντα, αλλά ως τώρα δεν έτυχε να τα δοκιμάσουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Φυτικό Ενυδατικό γαλάκτωμα με εντομοαπωθητική δράση Basil* της Panthenols-Medicals! ΦΟΒΕΡΟ ΠΡΟΙΟΝ... ΟΛΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΔΕΝ ΤΟ ΑΠΟΧΩΡΙΣΤΗΚΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...