Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2014

Best and Worst Sample for September!

Hello Fairy Girls......



Ξέρω ότι παραμέλησα για πολύ καιρό να κάνω την αγαπημένη σας ανάρτηση, αλλά επανέρχομαι δυναμικά και συστηματικά! Κάθε αρχή του μήνα θα σας γράφω για τα δείγματα του προηγούμενου.
Νέα ανάρτηση λοιπόν, για το καλύτερο και το  χειρότερο δείγμα που δοκίμασα μέσα στον μήνα που μας πέρασε.  Σας υπενθυμίζω ότι σε αυτή τη σειρά αναρτήσεων δεν συμμετέχουν δείγματα που προήλθαν από προώθηση εταιρειών, μόνο εκείνα που επέλεξα εγώ ή που απλά βρέθηκαν στα χέρια μου με τον ένα ή τον άλλο τρόπο.

Νew post  for the Best and Worst Sample I had tested within the month that passed us. I remind you that in this series of posts it is not going to be tested samples that came from promoting corporations but only those that I chose or simply those that have been found in my hands in one way or another.

Ξεκινάμε όπως πάντα με το δείγμα που μου έκανε την χειρότερη εντύπωση για τον Σεπτέμβριο. 

We start, as always, with the sample that made me the worst impression for September!


 
Express Beauty face mask with Honey by Apivita!

Πρόκειται για μία από τις μάσκες προσώπου τις Apivita, Express Beauty που κυκλοφορούν σε διπλό φακελάκι! Η συγκεκριμένη περιέχει μέλι που ενυδατώνει την επιδερμίδα, ελαιόλαδο και πρωτεΐνες σιταριού που βελτιώνουν την ελαστικότητα του δέρματος!

Δυστυχώς ενώ σε γενικές γραμμές αγαπώ τις μάσκες της Apivita, η συγκεκριμένη στο πρώτο 5λεπτό της εφαρμογής της μου έφερε ακατάσχετη φαγούρα και κοκκινίλες σε όλο το πρόσωπο! Όπως ήταν αναμενόμενο την ξέπλυνα αμέσως και δεν την ξαναχρησιμοποίησα! Προφανώς παρουσίασα κάποιο είδος αλλεργικής αντίδρασης σε κάποιο από τα συστατικά της μάσκας, ή όπως υποστηρίζει  η φίλη μου Jazzy (φανατική Apivita fan),  ίσως είχε πάρει από κάπου αέρα το σακουλάκι και είχε αλλοιωθεί! Ό,τι και από τα δύο να συνέβη, δυστυχώς ήταν το χειρότερο δείγμα που δοκίμασα τον Σεπτέμβριο. 

Σημ. Την αντίστοιχη μάσκα με βασιλικό πολτό της Apivita την έχω λατρέψει, δίνει λάμψη στο πρόσωπο μου και το ηρεμεί! 
This is one of the facial masks from Apivita, Express Beauty, that current in double pack! This one contains honey that moisturizes skin, olive oil and wheat proteins that improve skin elasticity!
Unfortunately while in general I love the masks of Apivita, particular in the first application and the first 5 min. it brought me profuse itching and redness all over my face! Unsurprisingly I rinsed it immediately and not use it again! Obviously I have some kind of allergic reaction to one of the ingredients of the mask, or as supports  my friend Jazzy (Apivita  fan) it maybe  there was a little hole on the sachet  and the air bag had been tampered with! I don't know what of both have happened, but unfortunately it was the worst sample I tested in September.

Note..
I love the corresponding mask with royal jelly of Apivita , it gives glow and calms my face! 
 
Και τώρα ας δούμε το καλύτερο δείγμα που δοκίμασα τον μήνα Σεπτέμβριο! 

And now let's see the best sample tested for September! 



 
Apivita Express Gold with Bilberry
Αυτό είναι το πιο νέο προιόν της Apivita στην κατηγορία απολέπιση και κυκλοφορεί και αυτό σε διπλά σακουλάκια!

Πρόκειται για ένα κρεμώδες απολεπιστικό που συνδυάζει λεπτούς κόκκους αμυγδάλου και jojoba αλλά και ήπια οξέα φρούτων που προέρχονται από το μύρτιλλο, τα οποία απολεπίζουν απαλά την επιδερμίδα και ευνοούν την ανανέωση των κυττάρων, αφήνοντας την επιδερμίδα λεία και λαμπερή. Περιέχει επίσης  λεβάντα, μέλι και αιθέρια έλαια πορτοκαλιού και τριαντάφυλλου που αφήνουν την επιδερμίδα απίστευτα απαλή και ενυδατωμένη!
Αυτό το απολεπιστικό το λάτρεψα! Το χρησιμοποίησα 6 φορές (2 φακελάκια), 2 φορές την εβδομάδα και μετά από κάθε χρήση το πρόσωπο μου ήταν φωτεινό και απίστευτα απαλό! Mην ξεχάσω να σου θυμίσω ότι η Apivita αντικαθιστά το νερό με πράσινο τσάι, γεγονός που χαρίζει περίσσοτερα αντιοξειδωτικά ωφέλη στο πρόσωπο μας!
This is the best, new product in the category of Apivita Exfoliating and circulated, and this is also in double sachets!
It is a creamy peeling that combines subtle almond and jojoba beans  and has also gentle fruit acids extracted from Bilberries, which gently exfoliating the skin and encourage cell renewal, leaving the skin smooth and radiant. It also contains lavender, honey and orange and rose essential oils that leave skin incredibly soft and moisturized!I adored this Express Gold scrub! I used it 6 times (2 sachets), 2 times a week and after every use, my face was bright and incredibly soft! I should not forget to remind you that  Apivita, replaces the water with green tea, which gives more antioxidants benefits in our face!


Kαι τα δύο δείγματα, και το καλύτερο και ο χειρότερο, είναι διαθέσιμα στα φαρμακεία  σε full size αλλά και στα διπλά φακελάκια!
Ποια είναι η αγαπημένη σας μάσκα προσώπου και scrub, Fairy Girls?
Which is your favorite face mask and scrub, Fairy Girls?
 
Many Kisses from Fairy {oo} Mary!
My opinion on the samples I try and write about is totally based on my own needs and preferences!

14 σχόλια:

  1. αυτή η στήλη μου αρέσει πολύ στο έχω ξαναπεί...όπως έχω ξαναπεί δεν κάνουν όλα για όλους...και για τις μάσκες apivita παίρνω beauty όρκους!!!αυτή με το μέλι πχ είναι μια πάρα πολύ καλή μάσκα οπότε θα το ρίξω στους παράγοντες που ξανασυζητήσαμε!!!γενικά πρέπει να προσέχουμε με όσα χρησιμοποιούμε και πάντα η δοκιμή είναι αυτή που μπορεί να μας γλιτώσει από κακές εμπειρίες με την φατσούλα!!!πολλά φιλάκια Μαίρη Μαίρη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Cuteness!
    Add me via GFC G+ Bloglovin. Let me know, Will add you back :)
    www.naomiganzu.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πόσο ωραία που επανέφερες αυτή τη στήλη Μαίρη μου!
    Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο λάτρεψα και εγώ με την πρώτη εφαρμογή τη μάσκα της apivita για απολέπιση!!!!! εκπληκτικό αποτέλεσμα! λειτουργεί πραγματικά! να σου πω την αλήθεια εμένα μου άρεσε και η μάσκα με μέλι που αναφέρεις αλλά πράγματι όχι τόσο όσο η άλλη!
    πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ πολύ χαίρομαι που σου έλειψε η στήλη Eva μου!!! ΠΡαγματικά αυτή η billberry είναι πολύ καλή!! Φιλιά πολλά και καλημέρες!!!

      Διαγραφή
  4. Λατρευω να διαβαζω συγκρησεις προιοντων!
    Πιθανον να.παρουσιασες αλλεργια.στις πρωτεινες σιταριου!! Καμια φορα στα φυτικα παρουσιαζουμε πιο ευκολα αλλεργια.Δες τα συστατικα στις υπολοιπες μασκες αν δεν εχουν πρωτεινες σιταριου τοτε εντοπισες τον ενοχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. /η αλήθεια είναι πώς δεν νομίζω ότι έχω ξανα χρησιμοποιήσιε πρωτείνες σιταριού στο πρόσωπο, γιατί μέλι έχω! Θα το διερευνήσω λοιπόν!! Thank you Sherlock!!

      Διαγραφή
  5. Είμαι apivita masks addict! Τις αγαπώ τρέλα, αν και αυτή τη βδομάδα εκανα απιστία και αγοράσα thebodyshop face scrub vitamin E.το δοκίμασα στο καταστημα και ενθουσιάστηκα με την υφή της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΜ, αλήθεια ε?? Αυτή τη ροζ Vitamin E την εχω δοκιμάσει σε κρέμα νύχτας και μου είχε αρέσει πολύ, αλλά σε scrub, όχι!! Ευχαριστώ για το σχολιάκι σου, και ας απίστησες! χαχχαχα

      Διαγραφή
  6. μας έλειψε η στήλη!!!!!! κρίμα ....αλλά εντάξει δε σε βόλεψε η μια εεεε σε βόλεψε η άλλη!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωναι, έτσι ακριβώς Χαρούλα! Χαιρομαι που σας έλειψε... We are back doll!

      Διαγραφή
  7. εμενα παλι αυτη η μασκα με το μελι ειναι απο τις αγαπημενες μου..λατρευω τη μυρωδια και την αισθηση που αφηνει στο δερμα..ισως εχεις αλλεργια σε καποιο συστατικο..την κρεμα απολεπισης δεν την εχω δοκιμασει ακομα, αλλα πολυ θα μου παει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑ την δοκιμάσεις, δεν έχεις δοκιμάσει κάτι παρόμοιο είμαι σίγουρη!!!
      xoxoxoxo

      Διαγραφή
  8. Κι εγώ είχα μια άσχημη αντίδραση στο απολεπιστικό της Apivita με ελιά. Ένιωθα απίστευτο κάψιμο! Αλλά σε άλλα που έχω δοκιμάσει παραμένει μία από τις τοπ εταιρίες! Θα δοκιμάσω και το απολεπιστικό που λες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Enya Project! The Greek Skincare Project!

 Hello Fairies.... Σήμερα θα σου δείξω τα υπέροχα "διαμαντάκια" που είναι αποτελεσματικά, φυσικά και ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Το Enya Project αν...